,,Mně se nikam nechce." To byla Lauřina první věta po probuzení.
,,Mně taky ne. Radši bych tu zůstala na vždycky a živila se jako celebrita," odpověděla jsem a usmála se.
,,No jo vlastně, z tebe je už celebrita, z nás obou jsou," podotkla Lau a vstala. Vstala jsem taky a koukla se na mobil, kolik je hodin. 9:37.
,,Máme ještě čas. Teda nejdřív musíme na snídani," řekla jsem a šla jsem se do koupelny zkulturnit.
,,Přesně tak," přikývla Lau.
》》》
Snídaně ve dvou byla nuda. Ne, že bych se s Lau nudila, ale když s námi snídali Josh s Liamem nebo jen Liam, bylo tu menší ticho. Ale Liam tu s námi, nebo jen s Lau, teoreticky je, protože si spolu píšou.
,,Prý přijede hned zítra. Ale chce si vzít pokoj v hotelu," oznámí mi Lau.
,,A proč nebude u tebe? Vždyť tvůj gauč se dá roztáhnout jako postel," řekla jsem.
,,Já nevím, jestli to pro něj nebude málo. Gauč."
,,Napiš mu to. Jestli tě miluje, a to že jo, tak bude spát i u tebe na rohožce," řekla jsem a Lau se zasmála.
,,Dobře, napíšu mu to," souhlasila a hned začala psát SMS. Po chvíli řekla: ,, Prý teda jo. Ale musím to tam pořádně uklidit," řekla.
,,No to teda. Ty jsi totiž strašná bordelářka," řekla jsem ironicky.
,,Vyfotil mi jeho bazén v Malibu," řekla a ukázala mi fotku na telefonu. Byl tam velkej prázdnej bazén s výhledem na nebe, moře a město.
,,To tam někdy musím," oznámila jistě Lau.
,,Chci taky bazén. Ale v New Yorku můžu mít maximálně zahrádku metr čtvereční," řekla jsem. V hlavě se mi honila představa velkýho bazénu a zahrady.
》》》
Jsem tam za pět minut. Stojíme na červený :/ -Jennifer
,,Lau, Jen je za chvíli tu, tak se obleč!" zavolala jsem na ni do koupelny, protože se zrovna před chvílí šla vysprchovat.
,,Už skoro jsem," ozvalo se.
Já teď sedím na posteli a snažím se přepsat věci z bloku do notebooku. Doma nebo v práci to dopíšu a přepíšu i věci z diktafonu. Vlastně to můžu udělat v práci, protože to stejně vydám pod naším nakladatelstvím. A doma si budu moct dělat co budu chtít. Takže koukat na televizi nebo si číst. Život svobodné Newyorčanky.
,,Fénovat se nebudu. To do pěti uschne," vyrušila mě Lau z mojí práce.
,,Třeba," odpověděla jsem, uložila dokument a zavřela notebook.
„Tuky ťuk." Jennifer vykoukla ze dveří.
„Ahoj," pozdravila ji Lau.
,,Ahoj, Jen," pozdravila jsem taky.
,,Ahoj, holky," pozdravila nás. ,,Nemůžu uvěřit, že už odjíždíte. Máte dost informací?" zajímalo jí.
,,Jo. Liam nám pomohl," řekla jsem.
,,Vážně?"
,,Jo. A hele, můžu tam napsat o tobě a o Chrisovi?" zeptala jsem se. Chvíli přemýšlela.
,,Když se to nedostane do rukou Gwyneth, tak klidně." Zasmála se. Gwyneth Paltrow je vlastně Chrisova bývalá manželka.
,,Neboj. Bude to mít název 'Jennifer Lawrence-pokud jste Gwyneth Paltrow, máte zakázáno tohle číst," řekla jsem a při názvu tý knihy jsem naznačila ve vzduchu rukama oblouk.
ČTEŠ
c.r.u.s.h.
FanficJak přeložit crush? Je to něco jako idol, platonická láska. A celebrity crush? To je, když jste bezhlavě zamilovaní do celebrity. Nebo když ji nesmírně obdivujete. Koho obdivuje a koho miluje Mia Caulfieldová? DOKONČENO, PRO...