,,Volala mu Claudie a totálně ho seřvala," vysvětlil Liam u snídaně Joshovu nepřítomnost.
,,Ou. Takže hádka?" zeptala se Lau.
Jo! Ne, že bych byla škodolibá, ale Claudii ráda nemám. Je mi nesympatická a už když jsem se s Joshem neznala osobně, nenáviděla jsem ji.
,,Asi jo," přikývl, ,,se ho zeptejte samy. Támhle jde." Ukázal ke dveřím, ve kterých stál Josh. Vypadal dost unaveně.
,,Ráno," řekl, když si přisedl a položil hrnek s kafem na stůl. Musela jsem se dlouho přemlouvat, abych se ho zeptala.
,,Joshi? Co se stalo?" Nakonec jsem to zvládla. Teď jen počkat na následky.
,,Claudie viděla ten článek a věří tomu. Celou noc jsem se snažil vymluvit jí to, ale nevěří mi." Bouchne pěstí do stolu. Wow! Claudie Traisac-známá herečka, žárlí na Miu Caulfiedovou-začínající spisovatelku, kterou zná jen pár cizích lidí z New Yorku a její přátelé.
,,To... Já nevím, co říct. Je mi to líto. Kdybych nezakopla, nestalo by se to," řekla jsem. Najednou mám výčitky. Vážně, kdybych nespadla, nestalo by se to. ,,Myslíš, že mě by uvěřila?" zeptala jsem se.
,,No to nevím. Ale pokud to chceš zkusit, dám ti na ní číslo," řekl Josh a pročísl si prstama vlasy.
,,Ty mi důvěřuješ?" zeptala jsem se.
,,Horší už to být nemůže." Pokrčil rameny. ,,A neboj, důvěřuju ti." Přejel mi palcem přes dlaň, což způsobilo zachvění mé mysli i mého těla.
Přišla mi SMS s Claudiiným číslem.
,,Já...Já půjdu zavolat tý Claudii," řekla jsem a odešla na chodbu na schody.
,,Claudia Traisac, prosím," ozvalo se po krátkém vytáčení z telefonu.
,,Eh, tady je Mia," nestihla jsem to doříct, protože ona hned spustila.
,,Mia? Ta Mia? To si ještě dovolíš zavolat mi? Co si o sobě sakra myslíš?"
,,Ne, není to tak, jak to vypadá," přeruším ji.
,,Nikdy to není tak, jak to vypadá. Stará výmluva, holčičko. Víš co? Josh si klidně nechej, ale ať už tě nevidím na žádný obálce časopisu, internetovejch stránkách nebo na Twitteru. Joshe si vem, ale slávu mi neber." Zavěsila.
,,Cože?" řekla jsem si sama pro sebe. Vrátila jsem se mezi ostatní, kteří na mě zvědavě koukali. ,,No. Řekla, že jí o Joshe nejde, že si ho můžu nechat, ale ať jí neberu slávu."
,,Tomu nevěřím," protestoval Josh.
,,Já bych nelhala," řekla jsem. Bylo mi ho vážně líto.
,,Musím to zjistit," řekl a zvedl se.
,,Kam jdeš?" zeptal se ho Liam.
,,Musím letět do New Yorku. Chytím první letadlo," řekl a odešel. Co promluvil o New Yorku, vzpomněla jsem si, že pro nás s Lau zítra pobyt v Kentucky taky končí.
,,Ty ho nezastavíš?" zeptala se Lau Liama.
,,Ne, vím, že je tvrdohlavý. On se neztratí," zasmál se.
,,Víš, my zítra jedeme taky," řekla jsem a Lau přikývla.
,,Cože? Tak brzy?" Liam trochu postmutněl.
,,Tak to budu muset jet s vámi." Znovu nahodil úsměv.
,,Cože?" zeptala se Lau a následně chytla Liama za ruce. ,,To bys udělal?"
ČTEŠ
c.r.u.s.h.
ФанфикJak přeložit crush? Je to něco jako idol, platonická láska. A celebrity crush? To je, když jste bezhlavě zamilovaní do celebrity. Nebo když ji nesmírně obdivujete. Koho obdivuje a koho miluje Mia Caulfieldová? DOKONČENO, PRO...