8.

360 29 1
                                    

,,Co říkal?" vrhla jsem se na Lau, hned po tom, co se zavřely dveře. 

„Poznal mě dolů do baru," řekla s trochu rozrušeným, i přesto  klidným výrazem. 

„Co?" Viděla jsem, jak je nenápadný, ale nečekala jsem, že do toho půjde po hlavě hned dnes. 

„Klid! Akorát nechce otravovat Joshe a Claudii. Ona tu je někde poblíž, tak sem prý na noc přijede. Chtěla jsem ho zachránit. 

„Líbí se ti, viď? Ale nemyslím, jako nějaký idol. Prostě takový, jaký je," zeptala jsem se.

 „Hele, je v pohodě a není zrovna ošklivej, no..." odpověděla. 

„Já to věděla,"ušklíbnu se.

》》》

Došla jsem do koupelny, abych se odlíčila, když v tom mi v ruce zazvonil mobil. Jennifer. 

,,Ano?" "Mio, promiň, že volám tak pozdě, ale když jsem přišla domů, vzpomněla jsem si, že je období světlušek, a to jsem jako malá milovala. Možná bys to mohla použít do knížky. Ale musíš to vidět! Je to naprosto úžasný," řekne. 

,,Jo, tak dobře," odpovím. 

,,Pokud máš s sebou legíny nebo něco takovýho, vem si to. A taky tenisky," informuje mě, "jo a mimochodem, stojíme s Johnem před hotelem." Sakra! Rychle se vysleču a obleču si tílko a legíny. I tenisky mám s sebou. Myslela jsem na všechno a do svýho lodního kufru jsem si sbalila věci na každou příležitost. Až na věci na večeři!

》》》

,,Kam jdeš tak pozdě?" zeptá se Lau. 

,,Nikam. Už musím jít. Volala Jennifer. Fakt už musím. Užij si to.  Ahoj." Nečekám na odpověď a beru schody po dvou. 

,,Mio!" přivítala mě Jennifer, když jsem naskočila do auta. 

,,Ahoj, Jennifer. Ahoj, Johne," pozdravím je oba. 

,,Ahoj, Mio," usměje se John do zpětného zrcátka. 

,,Kam jedeme?" zeptám se a plácnu rukama do klína. 

,,To je tajný," řekne Jennifer s vážným výrazem na tváři. 

,,Haha. Víte, že mě unášíte?" zeptám se.

,,Ne, to bys tu musela být proti své vůli," ozve se John. 

,,Fajn. Nechám se překvapit," řeknu a odvrátím pohled ven. 

,,Je to tu hezký, že?" zeptá se Jen. 

,,To teda. Jako klidnější New York," řeknu a začnu si všímat všech možných detailů.

》》》

Po dvaceti minutách jsme na místě; altánek na kopci s výhledem na celé Kentucky. ,,Wow, Jennifer, je to tu hezký," řeknu s úžasem. 

,,Já vím. Jinak by to nebylo moje oblíbený místo," řekla a posadila se na deku, kterou tam roztáhla. 

,,Nechtěla bys u mě přespat?" zeptala se, když jsem se usadila. Bože! Sen všech dívek. Přespat u Jen. 

,,No, klidně. Já nevím, jestli by Lau byla ráda, kdyby zůstala přes noc sama. Ale vlastně jde s Liamem do baru." 

,,Prosím," udělala psí oči. Na Liama nic neřekla. Je jí to stejně jasné jako mě. 

,,Dobře, napíšu jí SMS," řeknu a vyndám mobil.

  Lau, budu spát u Jenn. Doufám, že ti to nevadí ;) 

,,Hele! Sleduj!" strčila do mě Jennifer. Zvedla jsem zrak od mobilu a uviděla roj světlušek. 

,,Páni," vydechnu. 

,,Jo," řekne Jen a lehne si na deku. Lehnu si taky a sleduju tisíce světýlek, dokud mi víčka nepadají únavou. Jennifer zívla. "Půjdeme, ne?"

,,Klidně." Zvedly jsme se a John nás zavezl k Jen domů.

》》》

,,Ahoj, holky. Kde-" přivítala nás Karen, ale Jen ji přerušila: ,,Ahoj. Byly jsme u altánku a jdeme spát. Jsme vážně unavené." 

,,To se vám nedivim, když jsou skoro dvě. Má Mia v čem spát? Nemám povleléct deku?" zeptá se Karen. 

,,Ne. Mám ji tam ještě od minula," zívne, ,, dobrou." Dá jí pusu na tvář.

》》》

,,Tady máš deku a polštář ti hned donesu," řekne Jennifer a odejde z pokoje. Za chvíli přijde s polštářem v ruce. 

,,Děkuju," usměju se na ni. Kolem obličeje mi provane pánská vůně. 

,,Jen, kdo měl ten polštář přede mnou?" zeptám se. 

Usměje se. ,,Myslím, že Josh." Wow! 

,,Aha," snažím se být klidná. 

,,Dobrou," řekne Jen.

 "Dobrou, Jen." Nasaju tu úžasnou vůni. Na to bych si zvykla.

》》》

Když jsem se vzbudila, Jennifer ještě spala. Pomalu jsem vstala a sešla dolů. V kuchyni byla Karen. 

,,Mio, kam jdeš tak brzy?" zastaví mě. 

,,Musím jít za Laurou," řeknu. 

,,A nechceš si dát něco ke snídani?" zeptá se. 

,,Ne, mám snídani na hotelu. Ale děkuju." Odejdu ven a stopnu si taxíka.

》》》

Pomalu otevřu dveře, protože nechci Lau vzbudit. O můj bože co on tu dělá? Leží s Lau na pohovce a televize je zapnutá. 

,,Liame, vstávej," zatřesu s ním. 

,,Oh. No? Já tu usnul, promiň." Zvedne se. 

,,Jo. V pohodě." 

,,Tak já asi půjdu," řekne. 

,,Jo. Ahoj," rozloučím se s ním a rozejdu se do koupelny, abych se osprchovala. Zkrontroluju pohledem Lau. Liam se nad ní sklání a dává jí pusu na čelo. Tomuhle říkám brzká láska.


c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat