10.

339 29 0
                                    

Den po Met Gala jsme se s Lau probudily hodně pozdě a usoudily jsme, že kvůli velkému vedru zůstaneme na hotelu a že napíšeme další kapitolu, jenže náš plán narušil Liam. 

,,Holky, vemte si věci, jedeme do Newport Aquarium," řekl, když bez zaklepání vešel do našeho pokoje. 

,,Taky ti přeju dobré ráno, Liame," řeknu. 

,,Dobré. Tak jdeme? Josh čeká na chodbě. A John před hotelem." 

,,Víš ty, co? Kazíš nám plány," řeknu. 

,,Ale nudný plány," zakřičí z koupelny Lau. 

,,Ahoj," pozdraví Liama a políbí ho. Políbí ho? 

,,Vy dva!" Ukážu na ně prstem. "Kdy jste mi to chtěli říct?" 

,,Já nevím," řekne Liam a pokrčí rameny. 

,,Včera nebyl čas," přidá se k němu Lau. 

,,Jo. Met Gala bylo důležitější," protočím očima. 

,,Promiň," řekne Lau. 

,,Víš, že se za to nemůžu zlobit," řeknu a obejmu je oba. 

,,Jdete už?" Vykoukne Josh ze dveří. "Co to...?"pozastaví se nad tím, co právě vidí-lidskou kouli. 

,,Řekli jsme o nás Mie," vysvětlil Liam. " 

,,Tak to jo," řekne a odvrátí pohled k mobilu v ruce. 

,,Jdeme teda," řeknu a rozmotám se z našeho spletence. Lau s Liamem se chytili za ruce a šli za Joshem. Vzala jsem si kabelku s peněženkou a šla za nimi.

Venku stál John u zaparkovaného auta a jak viděl, že jdeme, otevřel nám dveře. 

,,Ahoj, Johne," pozdravila jsem. 

,,Ahoj." Když jsme se posadili-Josh vepředu a my ostatní vzadu, naklonila jsem se přes Lau k Liamovi a zeptala se ho: ,,Neměl by mít John volno, když je Jen v New Yorku?" 

,,Měl, ale sám se nabídl." 

,,Asi se mu líbíš," řekla Lau a my se rozesmáli. Přerušilo nás zapínání telefonu. 

,,Joshi, nech ten mobil na pokoji a nával ho sem," řekl Liam a hrábl po tom telefonu. Dal si ho do kapsy. 

,,Liame," začal Josh protestovat, ,,naval ho zpátky." 

,,Ne. Sám jsi ten výlet navrhl, tak se nám věnuj," opáčil Liam. 

,,No dobře."

Asi po pětadvaceti minutách jsme na místě. Je to velká, opravdu velká, bílá budova. Ze všech stran proudí davy turistů. A nejen turistů, i fotografů. 

,,Holky, tvařte se přirozeně, přidejte do kroku a na nic jim neodpovídejte," řekl Liam a chytl Lauru za ruku. 

,,Eh, Liame?" Hned se ozvala Lau a poukázala na jejich ruce. 

,,Lau, záleží  mi na tobě, jsme teď spolu a oni na tom nic nezmění," řekl Liam a dal jí pusu. 

,,Tak honem, vy romantici, jde se," zasmál se Josh. A tak jsme vyšli. Naštěstí jsem na mám na sobě sandály, takže se mi šlo dobře. Teda, do té doby, než jsem zakopla. Nohy se mi zapletly a já se připravovala na tvrdý dopad, který nepřišel. Joshovy ruce mě v pravý čas zachytily a já se dostala zpátky nahoru. 

,,Jsi v pořádku?" zeptal se ustaraně Josh. Ruce měl pořád okolo mého pasu. Člověk by si to i užil, nebýt tady. 

,,Jen jsem zakopla. Je mi dobře. Měli bychom jít," odpověděla jsem a společně jsme dohnali Lau s Liamem.

c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat