Mia usnula téměř hned a já jsem tím získal příležitost vyříkat si to s Claudií. Abych Miu nevzbudil, zalezl jsem do koupelny a zavřel za sebou dveře. Sedl jsem si na rantl vany a vytočil Claudiino číslo.
,,Co chceš, Joshi?" zeptala se, když to vzala.
,,Claude," oslovil jsem jí, jak jsem ji oslovoval dříve, ,,co ode mně chceš?"
,,Od tebe nic, Joshi," odpověděla.
,,A od Mii?" zeptal jsem se.
,,Aby tě nechala," řekla. Co tak nejednou?
,,Proč?" Snažil jsem se být milý co nejvíc, ale prostě to nešlo.
,,Protože si tě nezaslouží."
,,A ty snad jo? Ty, která takhle ničíš život holce, kterou ani neznáš a vyhrožuješ jí?" vyjel jsem na ni, protože mi došla trpělivost, ale nechtěl jsem mluvit moc nahlas, abych nevzbudil Miu.
,,Jo. Co je ona? A co jsem já?" začala argumentovat a já se musel zasmát jejímu přízvuku, který mi kdysi připadal tak roztomilý.
,,Víš...Nemám na to náladu. Přijedu zítra k tobě... Třeba v jedenáct," řekl jsem a nečekal na odpověď, tak jsem to típl.
Rozhodně jsem nechtěl Miu budit, zůstal jsem proto v koupelně. ,,Ach jo..." naříkal jsem. Chtělo se mi do něčeho kopnout. Kdybych byl u sebe v bytě, hned bych něco rozbil, ale tady jsem u Mii. Někdy by jsme měli taky přespat u mě, protože nesouhlasím s tím, jak si mě sem Mia přistěhovala a já jí tady 'vyjídám'. Místo rozbíjení věcí jsem se rozhodl, že zařídím všechno, co bude v mých silách, abych Miu ochránil. Zavolal jsem do agentury, kde dělá John, aby mi přidělili bodyguarda. Já osobně jsem před časem svého odmítl, ale tam byli tak laskaví, že mi někoho pro Miu sehnali. Jakmile jsem dostal SMS s informacemi o něm, zavolal jsem mu a domluvil jsem si s ním schůzku. Mia tvrdě spala, tak jsem si z jejích klíčů drze odendal ten od bytu a pak jsem jí napsal vzkaz na papírek.
Šel jsem si něco zřídit. Budu zpátky určitě do dvou... Pokud ses vzbudila a čteš si to, zavolej mi.
Vzkaz jsem položil pod její mobil, vyšel jsem ven a zamkl za sebou. Nastoupil jsem do auta, které parkovalo hned před vchodem. Jak jsem jednou Mie řekl, že tahle část New Yorku není pro novináře nijak zajímavá, měl jsem pravdu, protože za tu dobu, co sem chodím, jsem nepotkal ještě ani jednoho.
Zavolal jsem Liamovi a dal to na reprák.
,,Ahoj, co se děje?" zeptal se.
,,Musí se něco dít, abych ti volal?" Zasmál jsem se, ale pak jsem hned pokračoval ve vážných věcech. ,,No, něco se ale opravdu děje. Claudie."
,,A co s ní?" Liamův tón nebyl nijak vážný, nebo překvapený. Spíš jako-a co zase udělala? Jennifer a Liam mě nikdy nepodporovali, co se týče mého vztahu s Claudií. Od začátku si mysleli, že je to vztah o ničem, že je Claudie ta špatná a že jsem zaslepený láskou, ale nechali to být. Měli pravdu.
,,Má problém s Miou," řekl jsem.
,,A jaký?"
,,Liame, musím končit. Vysvětlím ti to, až se uvidíme," řekl jsem, protože jsem musel zaparkovat, jelikož jsem dojel na místo. Nemělo cenu mu na tak krátce volat, ale musel jsem si cestu něčím zkrátit.
,,Ok. Čau," rozloučil se.
,,Čau."
Vystoupil jsem z auta a vydal se dovnitř.
ČTEŠ
c.r.u.s.h.
FanfictionJak přeložit crush? Je to něco jako idol, platonická láska. A celebrity crush? To je, když jste bezhlavě zamilovaní do celebrity. Nebo když ji nesmírně obdivujete. Koho obdivuje a koho miluje Mia Caulfieldová? DOKONČENO, PRO...