9

374 28 0
                                    

Došla jsem se do koupelny převléct a učesat. V pokoji jsem vzala papírek a napsala na něj vzkaz pro Lau.

 Jsem dole na snídani. Počkám tam na tebe.-M 

Položila jsem ho na Lauřin mobil. Jen tak si jsem jistá, že si ho přečte. Vzala jsem si svoje klíče a vydala se po schodech dolů do jídelny. Už když jsem stála ve dveřích, Liam na mě od stolu zamával. 

,,Mio, nesedneš si ke mě? Josh jel s Claudií na letiště," řekne a napije se čaje. 

,,Klíďo," řekla jsem a šla jsem si pro snídani. Nandala jsem si ovesnou kaši a nalila pomerančový džus a kafe.

,,Liame," oslovila jsem ho, ,, můžu se tě na něco zeptat?" 

,,I když vím na co, zeptej se," usmál se. Ona se mu asi vážně líbí. 

,,No teď nevím, jak se zeptat," zasměju se. 

,,Stejně už odpověď víš. Lau se mi líbí. A doufám, že se já líbim jí." 

Začala jsem se smát. "Jsi Liam Hemsworth. Jak si nemůžeš být jistej tim, že se jí líbíš," řekla jsem. 

,,Pokud si myslíš, že se líbim všem holkám na světe, seš na omylu," řekne. 

,,Aha," zarazila jsem se. 

,,Co vy dva tady děláte?" ozvalo se za mými zády. 

,,Ahoj, Lau," pozdravil ji Liam. 

,,Snídáme, spáči," odpovím. 

,,Jdu si něco nandat a přijdu," řekne a otočí se. 

V kapse mi zavrněl mobil, tak jsem ho vyndala.

  Dnes jdu na Met Gala. Odletěla jsem hned po tom, co jsi odešla. Nasnídala ses? A zapněte si s Lau online přenos. Mám od Dioru šaty na míru a jsou nádherný. 

,,Kdo píše?" ozvala se Lau s plnou pusou. Ani jsem si nevšimla, že tu je. 

,,Jennifer. A dobrou chuť," mrknu na ni. 

,,Co budete dnes dělat?" zeptal se Liam. 

,,Jelikož je Jen v New Yorku na Met Gala, budu psát do noťasu a pak se koukneme na online přenos," koukla jsem se na Lau, ,,ne?" 

,,Klidně." 

,,Můžu ti pomoct? Myslím s tou knížkou. Mohl bych ti něco o Jen říct," nabídl se Liam. 

,,To by bylo skvělý! Můžu tam vložit kapitoly, kde o Jennifer mluví její přátelé a rodina. Jsi génius," zasměju se.

,,Ahoj," ozve se za mnou. Ten hlas poznám z každýho jeho filmu. 

,,Ahoj, Joshi," pozdraví ho Liam. 

,,Ahoj," pozdravíme i my s Lau. 

,,Liame, holky," usměje se. 

,,Přisedneš si?" zeptám se a poukážu na prázdný místo mezi mnou a Liamem. 

,,Snídal jsem už na letišti, ale sednu si k vám." 

,,Co máš dnes v plánu?" koukne se Josh na Liama. 

,,Jdu pomoct holkám s knížkou a pak se budeme koukat na Met Gala," vysvětlí Liam. 

,,A myslíte, že bych mohl s vámi? Ne, že by mě zajímaly šaty a účesy, ale psala mi Jen," zeptá se nás všech. 

,,Klidně. Taky mi psala," odpovím, ale nejsem z daleka tak klidná, jako je moje odpověď. Necítím se tak, jak bych se měla cítit, když sedím vedle normálního kluka nebo chlapa. Ale on není normální, on je Josh Hutcherson. A moje pocity z něj jsou nevysvětlitelné.

c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat