26.

354 32 18
                                    

Už se blížil čas, kdy mě měl Josh vyzvednout, tak jsem si šla dodělat vlasy. Sčesala jsem je dozadu, nad ušima jsem si udělala zaplétané copánky až dozadu a zbytek vlasů jsem dala do drdolu na týlu. Modrý pramínek jsem schovala dospod, protože by mi neladil k šatům. Oči jsem si namalovala světlými lesklými stíny, dala si řasenku.

Proslov jsem dodělala včera večer a myslím, že je úžasný. Koukla jsem se na pozvánku na stole. 

Mia Caulfieldová a doprovod, hlásala.

Všichni máme sraz v pět hodin v hotelu, který domluvili Liam s Lau. Josh napsal Johnovi, ať tam přijede v půl šesté a vezme Jen nějaké šaty. Doufám, že všechno bude klapat.

 Akorát mi prozvonil mobil. Byl to Josh. Vzala jsem si psaníčko, dala do něj telefon a vzala klíče. Ještě jsem z postele vzala dárek pro Jenny balíček ze Sephory doplňený o náušnice Swarovski. Josh stál venku před autem. Měl na sobě sako a bílou košili. 

,,Páni, Mio, tobě to sluší," poznamenal. Ihned jsem se začervenala. 

,,Děkuju. Zrovna jsem o tobě chtěla říct to samé," řekla jsem a nastoupila do auta. Josh za mnou zavřel dveře, obešel auto a sedl si na místo řidiče.

,,Máš proslov?" zeptal se, když jsme vyjeli. 

,,Samozřejmě. A ty?" zeptala jsem se na oplátku. 

,,Co si myslíš? Jeniny pětadvacetiny plánujeme s Liamem už dlouho, takže jsem proslov dával postupně dohromady...Však víš, naše přátelství a tak... Jaký máš vůbec ty proslov?" zeptal se. 

,,To bys chtěl vědět, co? Nech se překvapit," řekla jsem a usmála se. 

,,Snad to vydržím," řekl. 

,,No budeš muset. Nic jinýho ti nezbývá..." 

,,No, to asi taky víš, ale zvědavost je taky jedna z mých vlastností," řekl s očima přilepenýma na cestě. 

,,Musím se přiznat, že tohle jsem nevěděla," připustila jsem.

Zbytek cesty jsme si jen povídali o nepodstatných věcech a o tom, že Josh musí zítra odjet na Teen Choice Awards, což mě trochu zamrzelo, ale hlasovala jsem pro něj, Jen i Mockingjay část první, takže jsem to pochopila.

,,Madam," řekl Josh, když mi pomáhal z auta ven. 

,,Děkuji, pane," řekla jsem a usmála se na něj. Hned po tom, co jsem se dostala z auta, jsme se tomu zasmáli. 

,,Co? Nejsi snad zvyklá na gentlemany?" zeptal se. 

,,Ne, to opravdu ne." 

Došli jsme ke vchodu hotelu, kde nás přivítal zaměstnanec v uniformě. Dovedl nás do pronajatého sálu, který máme celý pro sebe a který budou celý večer hlídat hlídači. 

,,Lau!" přivítala jsem svou nejlepší kamarádku. 

,,Ahoj. Jak se ti to líbí?" zeptala se. Porozhlédla jsem se kolem. Jak bylo plánované, všechno bylo v růžovém a stříbrném. 

,,Je to vážně pěkný," pochválila jsem to. 

,,Sluší ti to. I Josh si to myslí. Je to na něm vidět," řekla. 

,,Děkuju. A přestaň s tim," odpověděla jsem. 

,,No dobře..." 

c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat