7.

466 28 2
                                    

,,Tos nemohla říct, že nemůžeme jít?" vyhrkne na mě Laura, když vystoupíme z auta. 

,,Já vím, já vím. Chápu, že se toho ,ůže hodně pokazit, ale poslední dobou se nám hodně věcí daří. Víš, kolik lidí na světe by si přálo jít s nimi na večeři!?" poukouším se jí to vysvětlit. 

,,No jo. Ale když už to máš jistý, rozmyslíš si to. Jsem tak nervózní, tečou ze mě vodopády potu a mám návaly horka," řekne a začne mávat rukama kolem sebe. 

,,Divíš se, když je asi třicet tři stupňů?" povzdychnu si. 

,,Jdeme do pokoje, tam je aspoň klimoška," řeknu.

》》》

,,Ještě, že jsem myslela na všechno, a mám s sebou tyhle šaty," řekne Lau a vytáhne z kufru černé šaty po kolena. 

,,Já si asi vezmu sukni s tou takovou hezkou halenkou," řeknu. Teď lituji toho, že jsem si nevzala nějaké vhodnější oblečení. Ale kdo by mohl vědět, že půjde se slavnými herci na večeři?!

》》》

Když si Lau dodělala v koupelně make-up, vyšla se mi ukázat. Její kaštanově hnědé vlasy má rozpuštěné, po stranách připlé pírky. Na tvářích má trochu tvářenky, namalované řasy a světlé stíny. Vyloženě jí to sluší.

Já jsem si spletla ze svých vyžehlených blonďatých vlasů jednoduchý zapletený copánek po straně a udělala si maličko výraznější stíny. 

,,Mio, tobě to sluší! Jsi nádherná," vykřikla od koupelny Lau. 

,,Ty jsi hezčí," obě jsme se začaly smát. Vytáhla jsem z kufru černou sukni mírně nad kolena, která mi krásně zúžila nohy.

Zrovna jsem si chtěla obléct halenku, když Lau od okna zavolala: 

,,Honem! Pojď sem!" Přeběhla jsem tam. 

,,Bože," rozplynula jsem se, když jsem spatřila důvod Lauřina volání. Dole vystupoval z auta Liam s Joshem a táhli za sebou kufry. Okolo nich stál dav novinářů a fotografů. Snažili se je ignorovat, ale občas se usmáli do foťáku a odpověděli na nějaké otázky. 

,,Ty jsou sladký," řekla Lau a začervenala se. 

,,To jsou. A my s nimi za necelý dvě hodiny půjdeme na večeři," usmála jsem se nad tou představou. 

,,A nic z toho by nebylo, kdybys nedostala ten super nápad napsat tu knížku," řekne Lau.


》》》


Zbývá pět minut, než přijede John. 

,,Pojď, jdeme," řekne Lau ze dveří. Vezmu si kabelku a jdu.

,,Dobrý den, dámy, " pozdraví nás John. 

,,Dobrý," pozdravím ho a sednu si vedle Lau. 

,,Jste nervózní?" zeptá se John, když startuje auto. 

,,Trochu. Trochu víc," přiznám. 

,,Nebojte se. Až je lépe poznáte, uvidíte, že nemáte být proč nervózní, " řekne John. 

,,Víte co, Johne? Co kdybychom si tykali?" navrhnu. 

,,Dobře tedy. Jsem John," zasměje se. 

,,Já jsem Laura." 

,,Já Mia." 

,,Podal bych vám ruce, ale to bychom asi nabourali," zasměje se a koukne se do zpětného zrcátka. John by mohl být dobrý přítel. Aspoň pro tu dobu, co budeme v Kentucky. 

c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat