Předem říkám, že tu budu trochu popisovat děj Mockingjay Part 2...
I přes všechny potíže se Lauřini rodiče dostali do New Yorku do několika hodin. A postupem času se na internetu začaly objevovat stovky článků a zpráv o útocích v Paříži. I když můj pátek třináctého byl ten nejlepší pátek, pro mnoho lidí nebyl. Ale v sobotu jsme s Joshem začali řešit premiéru a tak. "Páni, ty vlasy se mi fakt líbí," řekla jsem a prohrábla mu je prstama. "A mě se líbíš ty," řekl a zastrčil mi můj odrostlý, vybledlý, modrý pramínek za ucho. Vzala jsem náhodně nějaký jiný pramínek, našpulila jsem pusu a udělala knírek z vlasů. Josh využil příležitost a dal mi pusu. "Co bych si ještě tak měla sbalit?" položila jsem řečnickou otázku. "Vždyť máš už všechno. Je mi jasný, že máš sbaleno už několik dní." Měl pravdu. "Jo. Já se tak moc, vážně megálně těšim!" řekla jsem. "Ale vidět tě v tom stavu... To bude ještě horší, než kdybych tě neznala." "Neboj. Vždyť víš, jak to dopadne. A mysli na to, že to uvidíš dřív než tisíce jiných lidí. A budeš tam se mnou. To nemá jej tak každý," zasmál se. "Pověz mi, kdo tam bude..." řekla jsem. "Asi já, Jen a Liam, Woody, Liz, Stef, Ormistonky, Amandla, Willow, Jacqueline, Natalie, Donald, Elden, Jena, Sam. Myslím, že to jsou všichni. Jo a u mě v bytě jsem zapomněl podpis od Gwendoline. Nemáš zač." "Děláš si srandu?" zeptala jsem se, abych se ujistila, protože Josh rád vtipkuje. Nic neřekl. Jen mrkl a pustil moje ruce. "Jde se," zavelel. "Kam?" "Ke mně. Pro moje věci, tvůj podpis Gwend a počkáme tam do večera a pak spolu pojedeme na letiště, nebo ne?" Usmála jsem se na něj. "Jasně, že jo." Vstala jsem a oblékla jsem se do pohodlných džín a trika. Ze země jsem zvedla kufr plný věcí. "Já ti ho vezmu," řekl Josh a bez počkání na odpověď mi ho vzal z ruky. "Děkuju." Usmála jsem se. Z botníku jsem si vzala boty na malym podpatku a z věšáku slabý kabát, který jsem si jen přehodila přes ramena. "Máš všechno?" zeptal se Josh. Rozhlídla jsem se po bytě a kývla na souhlas. "Fajn." Zamkla jsem za námi a klíče zapla do kapsy v kabelce. Sešli jsme dolů na ulici a nastoupili do Joshova auta. Jeli jsme do pro mě již známého bytu. "Řeknu to znova a ne naposledy. Fakt se těším. Na všechno, na všechny, na ten film..." Zase jsem se nechala unést. "Jsi tak roztomilá. Teď tě uvidím přímo v akci," řekl. Jejda. Josh vyndal z kapsy mobil a odemkl ho. "To je pro tebe, " řekl a já si ho vzala. Koukla jsem se nejdřív na příjemce. Jenny. Pak jsem se koukla na zprávu. Byla to fotka mých šatů na premiéru. Ze všeho nejdřív jsem si všimla, že jsou dvoudílné. Něco jako crop top s dlouhou sukní. Ten crop top končí někde v místech, kde končí i žebra a sukně začíná těsně pod pupíkem. Celé to má béžovou barvu se vzorem oranžovo zeleno modrých kytek. (máte v médiích celý premiérový outfit Mii a Lau) "Líbí se ti?" zeptal se Josh. Nemusela jsem dlouho přemýšlet, abych řekla, že jsem z nich nadšená. "Tak jí odepiš," řekl. Je z nich nadšená. Už se těší, až si je na sebe vezme. Děkuju ti :)
Seděla jsem na gauči a sledovala televizi a Josh za mnou dělal něco ke svačině. Přišla mi zpráva od Lau.
Lau: Potřebuju od tebe pomooct!
Já: Co se děje?
Lau: Jdu ke kadeřníkovi a nevím, jestli se mám nechat ostříhat. Myslela jsem mikádo, nebo něco po ramena prostě
Já: Jestli chceš můj souhlas, máš ho mít. Určitě ti to bude slušet ;) Pak mi pošli fotku :)
Lau: Ok, děkuju :) pa :*
"Mio?" Josh mi zamával talířem před obličejem. "Promiň, psala mi Lau. Tak co si nám udělal?" Koukla jsem se na obsah talíře. "Talíř co dům dal. Speciálně nakrájená zelenina s opečeným toastem a šunkou," odpověděl. "Umm..." Netrvalo dlouho a můj talíř byl prázdný, protože jsem měla velký hlad. "Půjdu si jen dobalit věci a jsem hned tu," řekl Josh a odešel nahoru. Já jsem zatím po nás umyla talíře a pak jsem šla za Joshem. "Už to mám," řekl. Stál tam a koukal do skříně. Přešla jsem k němu a objala ho zezadu. Opřela jsem si tvář o jeho rameno a vdechla jeho vůni. Zavřela jsem oči a vzpomněla si na večer, kdy jsem přespala u Jennifer. Dala mi polštář, na kterym přede mnou spal Josh. Tu noc jsem usínala s jeho vůní a přemýšlela nad tím, jaký by asi bylo, usínat vedle něj. "Nad čím přemýšlíš?" zeptal se, když jsem asi minutu nic neříkala. A to je u mě divný, protože já pořád něco říkám. "Tu noc, jak jsme spolu byli poprvé na večeři,myslím v Louisville, jsem spala u Jennifer. Donesla mi polštář, který úžasně voněl. Když jsem se zeptala, kdo na něm naposledy spal, řekla, že ty." Otočil se ke mně a usmál se. "Mám takový podezření, že se nás od začátku snažila dát dohromady," řekl. "Myslíš? Proč?" "Protože věděla, že s tebou se budu mít nejlíp a že jsi úžasná holka." "Přestaň s těma komplimentama," přikázala jsem. "Dobře, jak si přeješ. Půjdeme?" Koukla jsem se na hodinky. Letadlo nám odlétá za hodinu a půl, takže to bude s cestou a autogramiádou, kterou jsem už zařadila do každodenního plánu, když jdu někam s Joshem, tak akorát. "Jo."
ČTEŠ
c.r.u.s.h.
FanfictionJak přeložit crush? Je to něco jako idol, platonická láska. A celebrity crush? To je, když jste bezhlavě zamilovaní do celebrity. Nebo když ji nesmírně obdivujete. Koho obdivuje a koho miluje Mia Caulfieldová? DOKONČENO, PRO...