6.

390 33 5
                                    

Když jsme přišly na hotel, přepsala jsem si všechno z diktafonu do notebooku a snažila se to zatím dát nějak dohromady. Ale přes moje nadšení to prostě nešlo.

 Já večeřela s Jennifer Lawrence, která mi nabídla tykání! To se lidem může jen zdát. Co jsem v minulém životě udělala, že si teď žiju takhle? Moje psaní přeruší Lau. 

,,Mio, někdo ti volá, " řekne a donese mi mobil. Neznámé číslo. 

,,Mia Caulfieldová, prosím?" představím se. 

,,Ahoj Mio, tady Jennifer." Ó, můj bože. Zhluboka se nadechnu.

,,Zítra bych se chtěla sejít zase u nás a pak sjet k vám k hotelu do kavárny na kafe. Ale musím vás upozornit, že pokud se někdo dozví, že tam jdu, ulice bude narvaná novináři, a to není zrovna stokrát příjemný," řekne. 

,,Já vím. Vím, jak ti jsou novináři nepříjemní. Pokud jde o nás, nikomu nic neřekneme," kouknu směrem k Lau, která si lakuje nehty a nevěnuje pozornost mému hovoru. 

,,Tak dobře," pokračuje Jen, "tak zítra v jednu u mě? Mám poslat Johna, nebo dojedete samy?" zeptá se. 

,,Moment, zeptám se Lau. Lau? Dojedeme zítra k Jennifer samy, nebo má poslat Johna?"

 ,,Umm... Johna?" zasměje se. 

,,Všechno slyším a musím vám říct, že z Johna by pro vás nic nebylo. Je totiž gay," ozve se Jennifer. 

,,Stejně ho pošli, " řekne Lau a s trochu zklamaným výrazem se vrátí k lakování nehtů. 

,,Tak jsme domluvené? John napíše SMS, až bude před hotelem. Tak zatím." 

,,Zatím, Jennifer," rozloučím se. Když jsem si jistá, že se hovor ukončil, řeknu Lau: "Páni. Kdyby mi tohle někdo řekl před třemi lety, nevěřila bych tomu. Co ty?"

,,Já taky ne. Prostě máme hodně štěstí, " řekne Lau a obejme mě.

•••
Zrovna mi přišla SMS od Johna, když jsem zavelela, že se chystáme odejít, že by tu měl každou chvílí být. 

,,Bereš blok, diktafon a propisku, Mio!" křičí na mě z koupelny Lau dosušujíc si svoje vlasy. 

,,Počkat počkat, co bereš ty?" zeptám se naoko naštvaně. 

,,Sebe, to musí stačit," zasměje se. Achjo. Lau a její smysl pro humor je až tak velký, že na něj skoro potřebovala do letadla kufr navíc. 

,,Tak jdem?" ozve se z vchodových dveří. Ani jsem si nevšimla, že by se Lau dostala z koupelny, natož ke dveřím. 

,,Jasan."

Když jsme přijely k Jennifer, vítala nás její mamka. 

,,Ahoj, děvčata. Dnes budete zase psát? A nechcete jít na zahradu? Jennifer se tam stejně už opaluje a dnes je tak hezky..." 

,,Tak dobře," řeknu a vydám se spolu s Lau na zahradu Lawrencových. Je opravdu obrovská. Na jedné straně je zahradní domek, asi s nářadím, vedle něj půlku zahrady zastiňuje velký listnatý strom a druhou stranu velebí terasa s grilem, jezírkem a lehátka na opalování, kde leží Jen. Ani si nás nevšímá, když k ní dojdeme. 

,,Ehm, Jennifer, " řekne Lau. 

,,Jé, ahoj, holky! To víte, já se tady začtu do bulváru, čtu o tom, jak jsem tlustá, jak chodím s tímhle a tamtím," povzdechne si, ,,ty bulváry se už ani nedomluví na jednom a dělají ze mě přeběhlici." 

,,Jennifer, můžu tě ujistit, že tlustá nejsi," Lau se koukne na její postavu v plavkách, ,, a to, s kým právě jsi, víš nejlíp ty a nikdo jinej."  

,,Přesně tak, Lau má pravdu. A po světe máš tisíce fanoušků, kteří ví, že jsi prostě nádherná herečka a že jsi jedna z těch celebrit, který nepodporují svoje fanynky v anorexii, bulimii a v podobných věcech," dokončím Lauřino myšlenku. 

,,Asi máte pravdu," pousměje se Jennifer a vstane z lehátka. ,,Jen si vezmu tílko a kraťasy a hned jsem u vás. Dáte si něco?" zeptá se mezi dveřmi. 

,,Něco k pití, prosím," řeknu. 

,,Já taky," usměje se Lau.

•••

Dnes jsme toho sepsaly trochu méně než včera. Do detailů jsme probraly Jenin dřívější odchod ze střední a její začátky s herectvím. Ani se v tom vedru nedalo moc přemýšlet. 

,,Pojďte dovnitř, mamka nám udělala svačinu," zavelela Jennifer a vstala. Na stole byl talíř plný toastů. 

,,Šunka-sýr a nebo vegetariánský. Nevěděla jsem, jestli jíte všechno, nebo ne," řekne Karen a podá nám talířky. 

,,Ne, mužů vás ujistit, že s Lau vegetariáni nejsme," řeknu. 

,,Uf. To jsem si oddechla. To víte, dnešní vliv společnosti... Od vegetariánství se lehce dostanete k anorexii," řekne. 

,,No jasně, mami," Jen prokroutí očima.  

,,No jo, je to strašný," řekne Lau a zakousne se do toastu. ,,Ale ty toasty jsou výborný, " řekne. 

,,Hele, holky, večer mám sraz s Joshem a Liamem, jdeme do místní restaurace na večeři. Nechcete jít s námi? Chtěla bych je s vámi seznámit," řekne Jennifer. 

,,To by bylo skvělé. A mají kde spát?" zeptala se Karen. 

,,No, čirou náhodou se ubytují v tom stejnym hotelu, co holky," řekne Jennifer. Cože? Nejen večeře s Joshem Hutchersonem a Liamem Hemsworthem? Oni jsou ve stejném hotelu jako my? No to bože ne! 

,,No, já nevím," řeknu nejistě. 

,,Prosím, pojďte. Budu moc ráda. A když už píšete o mym životě, měla bych vás seznámit s mými nejlepšími kamarády. Už o vás ví," řekla Jennifer a udělala psí oči. Ona nás přemlouvá, bysme šly s našimi největšími idoly na večeři. Ona, Josh a Liam s námi v jedné místnosti. 

,,Půjdeme moc rády."


c.r.u.s.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat