"bersiap sedia aku nak hapuskan Erin dengan kawan kawan dia secepat yang mungkin"Arahan dari Alex dibalas anggukan dari yang lain.
"Baguslah aku pun dah muak dengan Fazlina tu tergedik gedik dengan aku. lebih lebih siapa nak layan." Raja mendengus.
"Bukan kau sorang ja. Aku pun dah muak dengan betina ulat bulu tu. bukan aku tak nampak sekejap sekejap pandang lelaki lain pastu mula lah tergedik gedik macam shial."Bebel Mahen meluahkan apa yang dia pendam.
"bila nak mula rancangan kau Alex?"soal Aurel. Dia tidak sabar mahu hapuskan ketiga tiga gadis tu.
"Malam ni. Tapi korang bertiga tak payah ikut. biar kitorang yang selesaikan."Leon menggeleng tegas.
"No. kitorang takkan biarkan korang bertiga pergi. Erin pasti ada niat jahat. macam mana kalau apa apa jadi dekat sweetie?" TG berpandangan sebelum menoleh ke arah HDB semula.
"kitorang janji akan pulang dengan selamat. sekarang tugas korang ialah hantar chat dekat flower. bagitahu diorang yang korang nak jumpa dekat Q'Club"arah aurel. HDB hanya turut.
"Dah, korang kena janji dengan kitorang yang korang akan balik dengan selamat"TG mengangguk. TG bingkas bangun untuk ke bilik bawah tanah.
"aku risau kalau apa apa jadi dekat cutie aku" Raja menunduk. dia risau jika apa apa jadi pada Aurel. Mahen mengusap bahu jejaka tu.
"aku pun risau tapi kita kena fikir positif ja"Raja menghelakan nafas perlahan.
Leon meraup wajahnya dia berharap tiada apa yang akan jadi pada sweetie nya.
"eish mana baby I ni, bukan diorang suruh datang sini ke?"Erin meneguk air kencing syaitan tersebut.
ting.
Baby Leon.
- jumpa kitorang dekat bilik 560. i ada surprise untuk you honey.
"you jom lah I tak sabar niii!!" Fazlina menjerit teruja apabila kekasih hatinya mahu bagi kejutan.
flower mengatur langkah ke bilik tersebut. setibanya di bilik tu mereka membuka pintu tersebut, gelap sahaja. tiba tiba mata mereka ditutup dengan kain.
"baby! apa main tutup tutup nii"Erin mengukir senyuman dalam keadaan mata tertutup.
flower dibawa ke kerusi dan diikat. terkejut mereka.
"youu kenapa kena ikat ni babyy sakit lah!"zainatul meronta ronta.
Ktak.
lampu dibuka dan kain di mata Flower turut dibuka.
"hye ladies" Flower ternganga melihat jejaka tu. damn so hot.
"you siapa? kenap culik kitorang? you nak jadi sugar daddy kami ke?"Bertubi tubi Fazlina bertanya tidak lupa juga senyuman menggodanya.
"siapa cakap aku culik kau? Xandra babygirl come!" Ya dialah Rayyan Anshary abang sulung Alex. Gadis yang bernama Xandra tu melangkah masuk bersama dua sepupunya.
King menarik pinggang Alex dan diletakkan gadis tu di ribanya.
"Babygirl nak buat apa dengan diorang hm?" Alex mengukirkan senyuman sebalik masknya.
"korang siapa hah! apa korang nak dari kami?"Erin meronta ronta.
"Along nak tahu tak diorang lah yang buli kitorang selama lima tahun dekat sekolah"King mengetap giginya dipandang tajam tiga gadis tu.
"jadinya diorang lah yang buli babygirl along ni? tak apa biar along settle ya baby?" King mencium tepi dahi Alex dan bangun dari duduknya.
"oh ya kau tanya aku siapa kan? aku Rayyan ketua Black Mamba abang sulung Alexandra."Diukir senyuman sinisnya.
"b..black ma..mamba?" tergagap gagap Erin berkata.
"aku tanya sekali lagi korang buli babygirl aku kan?" Flower menggeleng.
"ta..tak kitorang tak pe..pernah buli Alex" wajah tiga gadis tu berpeluh.
"TAK PAYAH NAK MENIPU AKU LAH BETINA. KAU INGAT AKU BODOH? KAU SURUH ADIK AKU BUAT KERJA SEKOLAH KAU DAN KAU? BERFOYA FOYA DENGAN JANTAN!" Tengking King mereka bertiga terhinjut bahu.
"Hapuskan diorang dalam bilik ni juga ingat jangan ada kesan yang tertinggal." Arah King pada anak buahnya dan melangkah keluar dari bilik tersebut.
"Btw aku Tunku Queen Reza Alexandra ketua bagi kumpulan Devil Mafia. simpan dalam pala otak kau tu."TG melangkah keluar dari bilik tersebut dengan puas hati. Mereka tidak mahu mengotorkan tangan mereka untuk tiga minah tu.
Jeritan dari Flower diabaikan oleh mereka.
"so how babygirl?puas?" TG mengangguk.
"Puas sangat sekurang kurangnya watak diorang dah hapus" TG tergelak. Rayyan mengusap rambut adiknya.
"siapa HDB?" TG menelan air liur yang terasa kesat.
"klon kitorang untuk rapat dengan flower. Along tak marah kan?" Rayyan mengeleng.
"buat apa along nak marah babygirl along ni hm? sini cium dulu lepastu masuk dalam cuci kaki, basuh muka, gosok gigi then tidur okeyh babygirl?"Jejaka tu mencium kedua pipi adiknya. TG menyalam tangan abang Ray sebelum keluar dari kereta Vellfire tersebut.
"oh ya abang Ray kirim salam dekat abang Firash dengan Airel ya?" Ray mengangguk. Dipandang tiga gadis tu sehingga masuk ke dalam rumah. setelah memastikan TG selamat masuk ke dalam rumh barulah anak buahnya keluar dari perkarangan rumah TG.
"dah settle?"soal Leon. Alex mengangguk dan direbahkan badannya.
"tidurrr esokkk cutiii"alex memeluk bantal dakapnya. Leon tergelak kecil. ditutup lampu dan ditarik comforter ke dada gadis tu.
"so how? dah selesai?soal Mahen. Fitri mengangguk.
"dah selesai. hidup kita jadi amannn!! masa untuk tidur!" Fitri menarik comforter ke dadanya dan tidur. Mahen tergelak kecil.
"goodnight Cutie" Raja mengusap perlahan wajah tu sebelum dia turut tidur.
YOU ARE READING
5. THE SILENT GIRL [C]
FantasyHighest #1 in Sad TRIO GIRL TG dianggotai tiga orang gadis berperwatakan nerd dan selalu di buli. Namun mereka masih bersikap sopan santun walaupun dipijak dihina oleh pelajar Lavender Highschool. Kedatangan Badboy ke sekolah itu membuatkan rekod di...