"Dah dapat belum apa yang aku nak?"Soal Ray pada orang kanan nya.
"Dapat boss tapi tak banyak yang saya tahu leader Devil Mafia ialah Queen. Wajah dan identiti dia kitorang tak dapat kesan" Ray mengetuk getuk jarinya di meja.
"Ok tak apa, thanks for that"Ditamatkan panggilan nya.
Kedua tangan nya digunakan untuk menongkat dagu. Queen?. Siapa gadis tu.
Rayyan terkejut apabila lehernya dipeluk dari belakang.
"Xandra!!!" Gadis tu terkekeh. Rayyan memusingkan kepalanya memandang adiknya.
"Sini"ditarik tangan kecil Alex. Dianggkat tubuh kecil itu ke atas ribanya.
"Bila adik along nak besar ni? Kecik je nasib comel"dipicit hidung mancung adiknya sehingga merah.
"Eishhh, sakitlah. Ni dah besar lah ni cuma along tu haa tertelan tiang agaknya"membulat mata Rayyan.
"Amboii along sesedap makan nasi. Dia cakap makan tiang eh" digeletek pinggang Alex sehingga gadis tu tergelak.
"AHAHAH BERHENTI LONG, AMPUNN"Rayyan menghentikan tindakannya dan dipeluk Xandra erat.
"Along umur dah 22 tak ada calon isteri lagi ke? Asyik peluk adik ja"Ray menjelirkan lidah nya.
"Biarlah peluk adik tak haram"dicium pipi gebu adiknya dan digigit. Gheyammm.
"Ni kenapa datang bilik Along hm?"Diusap perlahan rambut Xandra.
"Saja nak kacau Along, tadi Xandra dengar Along borak dengan seseorang"Ray tersenyum sambil mengusap rambut gadis tu.
"Xandra dengar apa?"mata biru Rayyan menikam dalam mata biru gadis tu.
"Tentang Devil Mafia"ditayangkan wajah polosnya.
"Adik masih muda untuk tahu tentang tu, jadi tak yah fikir okeyh?"Xandra mengangguk saja dan melentok kepalanya di dada tegap Rayyan.
"Xandra sayang along tak?" Gadis tu menganguk.
"Kalau sayang, pandang along"Xandra memandang wajah tampan Rayyan dan jejaka tu mengeluarkan satu coklat Cadbury dari laci.
"Nah untuk adik"Mata biru Alex membulat bersinar.
"Ehe thankyou Along, sayang along"dicium pipi jejaka tu.
"Along pun sayangkan Xandra, janji dengan Along yang adik takkan tinggal kan along ya walaupun along jauh dengan adik"diberi jari kelingking nya dan disambut oleh jari kelingking adiknya.
"Janji"Xandra tersenyum manis.
"Goodgirl, taknak makan ke Cadbury tu?" Xandra melihat coklat tersebut dan ditarik ke tepi.
"Nanti lah, sekarang kenyang lagi"Rayyan tergelak kecil dan diusap pipi gebu Xandra.
Kenapalah kau jadi adik aku Xandra? Kalau jadi adik tiri dah lama aku khawin dengan kau aishh. Rayyan mengeleng kepalanya, apa kau ni Ray!.
"Oh mak kau meletup eh?"terlatah Rayyan akibat pinggangnya dicucuk oleh Alex.
Terkebil kebil mata gadis tu sebelum tergelak besar.
Rayyan memandang tajam ke arah Xandra dan gadis tu terhenti ketawa lalu tersengih.
"Wat lek wat pisss yow!" Xandra bangun dari riba Rayyan dan berlari keluar.
"XANDRA!! NAK LARI MANA TU!"Rayyan bingkas bangun mengejarnya.
"AMPUN BANG!" Yang lain hanya mengeleng melihat dua adik beradik tu.
"Hoi, mana isteri aku ?"Riz menolak bahu Raz.
"Eh isteri kau, isteri aku juga. Aku tengah cari dia sekarang. Aku tak tahu dia dekat mana!"Raz naik dan berdiri di atas sofa.
"Dekat mana korang sembunyi kan isteri aku hah?"Riz mendongak memandang kembarnya.
"Aku cakap aku tak tahu, tak tahu lahhh"Raz berjoget atas sofa.
"MANA ISTERI AKU!"Riz meninggikan suaranya sedikit.
Yang lain sudah tergelak sehingga terbaring melihat drama kembar tersebut. Rayyan turut tergelak sehingga terduduk.
"Aku penat lah shial"Aurel memegang perutnya yang senak akibat ketawa.
Alex hanya tersenyum saja melihat abang abang dan sepupunya.
YOU ARE READING
5. THE SILENT GIRL [C]
FantasyHighest #1 in Sad TRIO GIRL TG dianggotai tiga orang gadis berperwatakan nerd dan selalu di buli. Namun mereka masih bersikap sopan santun walaupun dipijak dihina oleh pelajar Lavender Highschool. Kedatangan Badboy ke sekolah itu membuatkan rekod di...