BAB 65

12.1K 522 79
                                    

"tak pasal pasal aku pun kena nikah jugak"Aurel menepuk dahi seraya mengeleng kepalanya.

Fitri dan Alex bantai ketawa. Bonda dan ayahda Aurel serta Fitri telah bercadang untuk menyatukan dua gadis tu dengan Mika serta Keven.

"Adil lah tu nikah sekali kan."Alex mengemas kan tudung bawal putihnya. Crown terletak cantik di atas kepalanya.

"Hm yelah adil sangat."pasrah dirinya yang terpaksa khawin dengan Keven.

"Pengantin lelaki dah sampai."Ketiga gadis tu mengatur langkah keluar dari bilik tersebut.

Dapat TG lihat BB segak memakai baju melayu warna putih manakala abang abang mereka baju melayu berwarna biru.

"Boleh kita mula?"Soal Ayahda Fayyad. Mereka mengangguk.

"Tengku Afiq Rafan Bin Tengku Aqlan"

"Tengku Hanif Mika bin Tengku Hisham"

"Tengku Keven Hafizh bin Tengku Khaizan"

"Saya" Serentak BB berkata.

"Aku nikahkan engkau dengan adik bongsu ku Tunku Queen Reza Alexandra binti Tunku King Rafael Alexander dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai."Rayyan tersenyum ke arah Afiq.

"Aku terima nikahnya Tunku Queen Reza Alexandra binti Tunku King Rafael Alexander dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai." Afiq tersenyum lega.
_____________________________________

"Aku nikahkan engkau dengan puteri bongsu ku Tengku Fitri Aqila Binti Tengku Fayyad dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai"Ayahda Fayyad tersenyum manis ke arah menantu nya.

"Aku terima nikahnya Tengku Fitri Aqila Binti Tengku Fayyad dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai"Mika menghela nafas lega.
_____________________________________

"Aku nikahkan engkau dengan puteri bongsu ku Tengku Aurel Haifa dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai"

"Aku terima nikahnya Tengku Aurel Haifa dengan mas khawin sebanyak 75 ribu ringgit tunai"Keven mengucap syukur.
______________________________________

"Sah?"

"SAH!" Mereka mengucap syukur dan menadah tangan untuk membaca doa.

"Dah jadi isteri orang dah anak bonda ni."Bonda Airila mengusap rambut anaknya.

Aurel serta Fitri memeluk bonda mereka. Alex hanya menunduk saja.

"Sayang"panggil Afiq. Alex mengangkat muka.

"Jangan sedih okeyh. You have me."Afiq mengukir senyuman.  Alex membalas senyuman Afiq. Tangan dihulur kan agar jejaka tu menyarung cincin.

Alex menunduk menyalam tangan suaminya. Alangkah indah kalau bonda dan ayahda masih ada.

"Adik, adik dah jadi isteri Afiq. Jangan lawan cakap suami yaa. Jadi isteri yang solehah."Rayyan mencium kepala adiknya.

"Baiklah Along. HDB,BB sini!"panggil Alex. Mereka mendekati Alex.

"Haizad! Tangkap gambar kitorang semua." Jejaka tu menganguk.

1

2

3

Click.

TAMAT

DENGAN INI THE SILENT GIRL MELABUH KAN TIRAI.

Setiap cerita ada penghujungnya. Tetapi dalam kehidupan, setiap pengakhiran adalah permulaan yang baru.

5. THE SILENT GIRL [C]Where stories live. Discover now