Tangan serta kaki gadis tu diikat di atas katil. Alat kecil yang telah diciptakan olehnya ditekan.
Alat kecil itu ialah alat dimana sesiapa yang call atau cuba untuk mencari lokasi seseorang tidak akan dijumpai. Atau lebih tepatnya di dalam bilik tu tidak ada sebarang signal selagi tidak offkan alat tersebut.
Dia tidak bodoh. Dia pasti abang abang gadis tu akan datang mencari Alex. Jadi dia perlu siapkan persediaan yang awal. Dia tidak kesah ambil Alex dengan cara paksa sekalipun.
Perlahan lahan mata Alex terbuka memandang siling putih. Dilihat tangan serta kakinya diikat.
Pintu dibuka dan jelas wajah tampan Afiq yang melangkah masuk.
"A..afiq? Ke...kenapa kau buat aku macam ni?"Jejaka tu tergelak sinis.
"Aku buat apa? Mana ada aku buat apa cuma.."ditundukkan sedikit badannya.
"Aku ambil gadis aku balik ja. Tak salahkan?"Diukir senyuman sinis. Alex terbatuk perlahan.
"Ta..tapi bukan cara ni."Afiq berdecit.
"Cish, then kau nak aku ambil kau dengan cara apa? Aku tak suka kau berbual dengan lelaki lain."Dibuka satu persatu butang baju kemeja putihnya.
"A..apa kau nak buat ni."Perasaan takut mula hadir. Hatinya menjerit memanggil nama Alongnya.
Afiq perlahan lahan naik ke atas gadis tu. Matanya menikam dalam mata pudar Alex.
"Aku nak kau jadi hak aku. Perut ni."baju Alex diselak ke atas. Diusap perlahan perut gadis tu.
"Aku nak dalam perut ni ada benih aku."Membuntang mata Alex. Dia menggeleng kepalanya.
"Ja..jangan. lepaskan aku Afiqq!"Alex meronta ronta. Afiq tergelak sinis. Diusap perlahan pipi gebu tu.
"Kau dah berada dalam genggaman aku Alexandra. Aku takkan lepaskan peluang kalini."Alex mengeleng kepalanya agar Afiq tidak mengapa apa kan nya.
"Le..lepaskan aku Fiq! Aku taknak!"Air matanya mengalir ke pipi. Afiq menyeka lembut air mata tersebut.
"Dont cry, it not hurt"Afiq menyeringai.
"Ta..taknak hiks lepaskan aku Afiq!!"Afiq yang bengang tu mencengkam kedua pipi Alex.
"Kau duduk diam diam boleh tak? Aku nak buat kerja aku lah."Diukir senyuman penuh makna nya.
"Aku mohon Fiq jangan buat aku macam ni!!"Tangisan Alex pecah. Afiq mendengus.
"Shh sayang dah dah hey."Diusap rambut tu perlahan. Diseka air mata yang tidak henti henti mengalir.
"Sayang cup cup cup janganlah nangis. Alololo."Diusap rambut tu.
"Hiks."Afiq mencium pipi gebu tu.
"Shh Don't cry honey."Alex tersedu sedan menangis. Afiq menepuk nepuk bahu gadis tu lagak seperti mendodoikan bayi.
"Panas sangat badan kau ni."Diletakkan tangannya di leher gadis tu.
"Sekejap."Afiq bingkas bangun ke bilik air. Dan datang semula dengan kain lembab.
Dilap seluruh wajah gadis tu dan dilipat kain tersebut. Diletak di atas dahi Alex.
"Lapar tak? Dekat sekolah tak makan pun."Diusap pipi tu. Dia suka pipi gebu Alex.
"Hmm"Alex mengangguk. Jejaka tu mencium pipi Alex dahulu sebelum dia keluar dari bilik tersebut.
"A.. Along tolong Xandra."Dia mahukan Along nya.
"MACAM MANA XANDRA BOLEH HILANG?? HAH?"lantang suara Rayyan.
"Ki..kitorang tak tahu. Fit ingatkan dia dah balik dengan Leon"Fitri dan Aurel menunduk takut.
"Sekarang macam mana? Alex dah hilang. Aku call pun tak dapat seolah tak ada signal."Rasy menghempaskan punggungnya di sofa. Rayyan meraup kasar wajahnya.
Jika tiada signal, hackernya juga tak dapat hack kedudukan seseorang. Semuanya pakai internet lahh!!.
"Aku nak adik aku balik!! Aku taknak apa apa jadi dekat dia."mata Raz mula berkaca. Dia takut jika dia kehilangan adiknya lagi.
"Sabar Raz kita tawakal."Riz menepuk bahu abang kembarnya.
Selama dua hari mereka cuba untuk cari Alex namun masih tidak jumpa manakala Alex dijaga dengan baik oleh Afiq. Tapi dia agak takut dengan jejaka tu jika dia melawan kata kata Afiq kemungkinan dirinya akan di apa apakan.
YOU ARE READING
5. THE SILENT GIRL [C]
FantasyHighest #1 in Sad TRIO GIRL TG dianggotai tiga orang gadis berperwatakan nerd dan selalu di buli. Namun mereka masih bersikap sopan santun walaupun dipijak dihina oleh pelajar Lavender Highschool. Kedatangan Badboy ke sekolah itu membuatkan rekod di...