BAB 29

9.4K 622 101
                                    

Queen perlahan lahan bangun dengan gelakan sinisnya.

"Hye King of Black Mamba"Queen menyenget kepalanya memandang Rayyan yang tergamam.

Jadi selama ni adiknya yang ambil alih Devil Mafia?.

"Al..along kenapa ni?"soal Rasy yang tidak faham dengan apa yang jadi dan mereka pasti alongnya tahu.

"Queen of Devil Mafia!"Rayyan tidak lepas memandang adiknya seakan dirasuk.

"Apakah??!" Rasy,Raz dan Riz menoleh ke depan semula.

GRUHHH!.

guruh yang berdentum serta kilat yang memancar jelas di tingkap belakang Queen.

"Queen, kitorang mohon agar bertenang!"Fitri dan Aurel berdiri di hadapan Abang abang Queen.

"Bertenang? Lepas apa diorang buat. Kau suruh aku bertenang? Demon Queen tidak akan sesekali bersifat tenang di hadapan musuhnya"dia tergelak sinis.

Rayyan bangun dari duduknya diikuti  tiga adiknya.

"King"

"Ararya"

"Afkar"

"Azkar"

Mata ke empat jejaka tu berubah menjadi hitam pekat. Dengan cara ni mereka akan dapat hentikan adik mereka.

"Fit,Aurel sini!"panggil Airel. Dua gadis tu berlari ke abang mereka.

Queen menarik keluar pisau rambo nya dan dipusingkan di tangan. Permainan akan nampak menarik.

King meluru ke arah Queen dengan niat mahu menumbuk perut gadis tersebut. Mereka terpaksa mencederakan gadis ni sekali lagi kerna mahu hentikannya.

Queen mengelak dari serangan alongnya. Dan kepala ditundukkan apabila Afkar hampir mahu menyepak kepalanya.

Riz menyelit kaki Queen namun gadis tu melompat dan dia tidak sempat mahu mengelak dari tumbukan Ararya di pinggang nya.

"Argh!"dipegang pinggannya dan ditatap ke empat jejaka tu dengan perasaan amarah memuncak.

Queen berdiri tegak semula, pisau diselitkan di kaki semula dan jam ditangan ditekan. Jam tu menjadi pedang yang bewarna biru. (Mcm ejen ali tu🗿)

"Mampos kita kali ni"bisik Riz. Diorang tidak tahu pula yang adik mereka ni bijak mencipta alat bergitu.

"My turn"pedang dipusingkan dan dianggkat. Kaki mengatur langkah ke arah alongnya.

Dilibas pedangnya namun ditarik semula. Badan dipusingkan dan ditendang pinggang king.

"Aduhh"King terbongkok memegang pinggangnya. Betapa licik nya Queen yang mampu mengelirukan musuh dalam waktu terdekat.

"Kau"Dia meluru ke arah Ararya pula. Jejaka tu mengelak pantas. Pedang di libaskan di kepala jejaka tersebut. Apabila Ararya menunduk dia menyelit kaki Ararya dan pedang tu diletakkan di tepi bahu jejaka tersebut.

Zitttzzizttt

"ARGHHH!"Ararya memegang bahunya yang terkena renjatan elektrik. Huwaa sakit.

Afkar dan Azkar mengetap bibir. Mereka perlu kalahkan Queen.

"Hye"mereka terkejut apabila queen di hadapan mereka. Baru saja Afkar mahu menumbuk Queen, gadis tu hilang dari pandangan.

Ditoleh kiri dan kanan.

"Cari aku ke?"mereka tergamam apabila gadis tu berada di belakang kembar tersebut.

Dibuat tornado kick tepat di kepala Afkar dan diselit kaki Azkar yang belum mahu buat apa apa.

Dan ke empat jejaka tu tumbang.

"Queen stop! Berhenti sebelum semuanya akan jadi lebih teruk!"jerit Aurel.

Queen melihat abang abang nya dan dipejamkan matanya.

King bangun perlahan lahan mendekati adiknya. Dipeluk gadis tu erat. Queen yang baru mahu menenangkan dirinya terus tidak jadi.

"Lepaskan aku!!"Queen meronta hebat.

"Korang keluar cepat lepastu kunci pintu!"arah Rayyan. Dan mereka cepat cepat mengikuti apa yang Rayyan arahkan.

"LEPASKAN AKU LAH TAK GUNA!!" Pergerakkan nya terkunci.

Rayyan mengetap gigi bila adiknya tidak mahu duduk diam.

"Maafkan Along" ditolak Queen ke katil dan ditindih tubuh adiknya. Haha jgn pikir bukan bukan!.

"LEPASKAN AKU LAH BABI!!"Queen semakin agresif.

Rambut adiknya diusap perlahan. Queen perlahan lahan memberhentikan rontaan nya.

Didekatkan wajahnya ke telinga adiknya dan dibaca beberapa surah agar adiknya tertidur.

Pipi gadis tu diusap perlahan.

Sebaik saja mendengar dengkuran halus. Rayyan bangun dari menindih tubuh adiknya.

"Fuh nasib baik dapat kawal iman"Rayyan mengesat peluh nya di dahi.

Seram juga adiknya ni. Eh jap. Yang dekat dalam tanah tu siapa?.

Laju kepala ditoleh ke arah Xandra semula. Diusap wajah itu dan dibelek.

"Betulah ni Xandra. Lepastu yang dalam tanah then siap tahlil bagai haritu siapa?." Rayyan mengaru kepalanya dan diatur langkah turun ke ruang tamu.

"Aurel, Fitri! Explain now!"tegas suara Rayyan bila tiba di ruang tamu.

Aurel dan Fitri mula menceritakan apa yang jadi dan abang abang Alex menghela nafas perlahan. Mereka nangis bagai mata nak bengkak tup tup hidup lagi.

5. THE SILENT GIRL [C]Where stories live. Discover now