BAB 15

10K 690 31
                                    

Rambut perangnya diserabaikan. Dipejamkan matanya erat untuk bertenang.

"Bertenang Alex"Fitri mengusap belakang gadis tu perlahan.

Aurel menyerahkan air tin pada Alex agar sejuk sikit. Bahaya juga kalau biar Alex mengamuk.

"Aku nak adik aku Airel!"Raz sudah menangis.  nasib baik mereka berada di dalam bilik yang sudah dikhaskan untuk mereka.

"Sabar Raz, bagi dia masa. Dia pendam kesakitan dia bukannya sehari dua tapi 3 tahun Raz, Riz. Selama 3 tahun juga korang seksa dia, pukul dia, buat dia macam hamba." Rambut kusut Riz dikemaskan oleh Firash.

Raz menunduk dengan bahu terhinjut hinjut kerana menangis. Dia dapat peluk Alex tadi sekejap pun dah mengubat rindunya pada gadis tu walaupun dia makan penumbuk adiknya.

Tapi bila difikirkan balik kuat juga adiknya tumbuk boleh senak dia dibuatnya.

"A..adik aku berbeza Rel"Raz mendongak memandang wajah Airel.

(Ok macam ni Firash dengan Airel duduk di sofa yang si Raz dan Riz ni duduk bersila bawah diorang.)

"Maksud kau?"soal Airel.

"Reza tumbuk perut Raz, boleh tahan kuat"kata Riz. Firash dan Airel berpandangan.

"Betul cakap Fitri, Alex betul betul berubah masa diorang dekat tokyo"Raz dengan Riz ternganga bapak jauh siak.

"Aurel bagitahu aku, semasa diorang dekat tokyo, lepas subuh diorang akan training dekat bilik gym sampai zohor. Lepas zohor diorang sambung lagi. Selama sebulan diorang buat rutin tu, jadi memang kuat lah kalau adik kau tumbuk tadi sebab dia hanya  selalu berlatih menumbuk puching bag."tutur Airel panjang lebar.

"Kau tahukan yang lusa ada pertandingan menembak?" Kembar itu mengangguk.

"Adik kita join" Raz dan Riz terkejut bukan kepalang. Adik mereka tidak pernah belajar tentang menembak.

"Kau biar betul Fir? Adik aku masuk pertandingan menembak? Tak mungkin lah. Dia mana tahu main benda tu"Firash mengangkat bahu.

"Kita tengok jelah lusa ni"Masing masing terdiam.

"Uwoww cantiknya kereta ni, you snap gambar i"Erin mengambil posisi di depan kereta yang bewarna hitam ni.

Semua pelajar hanya melihat saja ada yang teringin mahu ambil gambar dengan kereta tersebut tapi takut pula.

Macam macam gaya Erin lakukan. Alex menyandarkan badannya di kereta siapa entah.

"Hoi tepi sikit"Afiq menyuruh Alex untuk menjauh. Erin yang sudah menangkap gambar itu mendekati afiq.

"Sesedap hati kau je eh nak sandar dekat kereta aku. Asal kereta kau tak ada ke atau kau datang dengan teksi?"sinis Afiq berkata.

"Kan you. Kesian eh tak ada kereta lepastu nak menyandar dekat kereta orang"sokong Erin.

Alex menjulingkan mata nya. 4boy's hanya memerhati dari jauh takut takut adik mereka di apa apa kan.

"Hello bitch, kau cakap dekat diri sendiri ke?"soal Alex pada Erin yang berkepit dengan Afiq.

"What! Kau panggil aku bitch. Eh kurang ajar kau!"Alex mengusap telinganya tak payah lah jerit jerit bukan duduk beribu batu.

"Kau tak payah nak jerit jerit lah sial! Kau cakap apa tadi aku sandar dekat kereta orang? Eh KAU PUN SANDAR DEKAT KERETA ORANG DASAR PEREMPUAN TAK SEDAR DIRI. KALAU NAK DIIKUTKAN HATI DAH LAMA AKU LANGGAR!"jerkah Alex.

Ktik.

Pintu keretanya dibuka. Erin dan Afiq ternganga apabila kereta hitam tadi adalah milik gadis tu. 4boy's menekup mulut.

 4boy's menekup mulut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ke.. kereta adik aku?"tergagap gapap Riz berkata.

"Weih mahal dho"Raz turut terkejut kerana itu kereta idaman nya.

"Hey girl! Restoren Airila jom!"Aurel dan Fitri turut membolos kan diri ke dalam kereta masing masing.

4boy's menekup mulut sekali lagi.

4boy's menekup mulut sekali lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kereta Fitri.

Kereta Aurel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kereta Aurel.

"Adik kita Sultan"Raz bagaikan mahu pengsan saja. Tangannya memegang motor berkuasa tinggi nya.

"AAAA AKU NAK NAIK KERETA REZA!!"Riz mengoncang tangan abang kembarnya.

"Yer yer aku pun nak juga lah!"

Erin masih tidak percaya yang kereta tadi adalah milik gadis tu. Kereta tu paling mahal dan hanya mampu dibeli di luar negara tapi hanya untuk orang orang kaya sahaja.

Jika nak dibandingkan dia dengan Alex memang dia tidak boleh memiliki kereta semahal itu.

5. THE SILENT GIRL [C]Where stories live. Discover now