"Assalamualaikum para pelajar semua seperti yang sudah dimaklumkan harini akan diadakan pertandingan menembak dimana ada 10 peserta yang menyertai jadi tanpa menbuang masa kita lanjutkan ke pertandingan tersebut. Nama yang saya panggil sila ambil posisi anda"
4boy's tidak sabar untuk melihat adik adik mereka. Nama demi nama dipanggil tapi nama Trio masih belum disebut.
Selesai tujuh orang menunjukkan bakat kini tiba lah giliran mereka bertiga.
"Kita mempersilakan Reza Alexandra, Fitri Aqila dan Aurel Haifa untuk mengambil posisi." Tiga gadis tu merengangkan dulu otot otot.
"Semoga berjaya"perlahan Raz dan Riz berkata.
Kembar tu berkerut dahi apabila adik mereka memasukkan pistol ke belakang baju.
"Kenapa Reza letak belakang baju?"Soal Riz pada kembarnya.
"Aku pun tak tahu lah Riz"mereka fokus ke arah mereka semula.
Airel merakam video pertandingan tersebut.
Tet.
Alex mengambil dua pucuk pistol dibelakang dan dipusing dihala tepat ke arah papan dan
Bang.
Dua butir peluru tepat di titik hitam. Aurel dan Fitri ada tersasar sedikit.
Sepi.
10 Marks
9 mars
7 marksTepukan gemuruh memenuhi ruangan dewan yang besar itu.
(Seorang pelajar akan diberi dua pucuk pistol.)
Round 2.
Alex memusing kan dua pucuk pistol tu dijarinya dahulu.
Tet.
Bang.
10 marks
8 marks
9 marksRaz dan Riz berpandangan ini apa miskha. Dilihat wajah adik mereka hanya santai seakan gadis tu sudah biasa bermain senjata api.
Round 3
Tet.
Alex hanya melepaskan tembakan secara spontan dan setiap tembakan hanya sekali saja.
10 Marks
6 marks
8 marks1. Reza Alexandra the winner
2. Aurel Haifa
3. Fitri AqilaTrio mendongak memandang tv yang bersaiz 40 inci tersebut. 4boy's menepuk tangan dengan teruja.
"Aku tak sangka diorang pandai menembak"kata Keven.
"Itulah haish kalau ditembak kita nya mati sia sia"Mika tergelak kecil.
Afiq hanya kekal dengan wajah beku nya.
Medal ditangannya ditenung bagai mahu tembus.
"Congratulations adik"Airel mengusap rambut Aurel.
"Ehe thankyou"dia tersenyum manis.
Alex? Diam saja.
Raz menyiku Riz dibuat isyarat untuk menegur Alex namun Riz mengeleng .
"Ehem, kitorang sebenar nya nak bagitahu yang esok kitorang nak buat bakar bakar"tutur Firash.
"Bakar bakar? Wow tak sabar!" Teruja Aurel. Kerna mereka akan cuti seminggu.
"So how? Want join?"Fit dan Aurel menganguk. Dan ditoleh ke arah alex pula.
"Hm k"balasnya malas.
"Eh eh dating" datang dah langau ni.
"Ha pastu pastu? Nak kena gelabah ke?"Aurel menjuling mata nya tanda menyampah dengan Flower.
"Korang ni laku juga lah eh sampai empat lelaki korang kebas"terjongket kening Alex.
"Mulut kau tu jaga sikit!"Fitri sudah mula bengang.
"Mulut kitorang biarlah kan you all?"Ahlinya yang lain mengangguk.
"Abang abang hensem sekalian kenapa taste korang macam perempuan bertiga ni? Kitorang yang lawa ni kenapa tak pandang?"Erin mengedik tepi Raz.
Alex bangun dari duduknya.
"Sejak bila kau bertukar jadi ulat bulu ni? Gatal semacam ja. Aku malas nak cakap banyak sebab aku suka main kaki tangan dari main mulut"ditarik rambut Erin dan disepak perut gadis tu menggunakan lututnya.
"Nak join?"soal Alex pada Zainatul dan Fazlina.
Dua gadis tu meluru ke arahnya namun dua gadis tu terbaring di tanah akibat Alex menolak tubuh Erin sehingga menindih dua gadis tu.
"BLAH! SEBELUM BERKECAI KEPALA KORANG!"lantang suara Alex.
Flower cepat cepat bangun dan berlalu pergi.
Raz dan Riz mengemam bibir. Adik mereka lebih panas baran dari mereka berempat.
"Alex, duduk dulu"gadis tu duduk semula dengan berpeluk tubuh.
"Dinda jangan marah marah. Nanti lekas tua"Aurel tersengih bila Alex merenung nya tajam.
"Piss yow"Alex mengeleng kepalanya dan diteguk air tin nya.
YOU ARE READING
5. THE SILENT GIRL [C]
FantasíaHighest #1 in Sad TRIO GIRL TG dianggotai tiga orang gadis berperwatakan nerd dan selalu di buli. Namun mereka masih bersikap sopan santun walaupun dipijak dihina oleh pelajar Lavender Highschool. Kedatangan Badboy ke sekolah itu membuatkan rekod di...