Obaja ma tam nechali a pobrali sa na odchod. Zrejme však nepočítali s tým, že tu niekto príde. Dvere sa otvorili a ja som si pripadala ako v zlom sne. Objavil sa tu Victor, ktorý sem niekoho dotiahol. Netuším, kto to bol, ale keď zbadal dvoch chlapov a potom jeho pohľad padol na mňa ako tam sedím na zemi a snažím sa byť pri zmysloch, tak sa v jeho očiach objavili obrovské plamene hnevu.
"Marcus! Martin!" Skríkol a obaja sa tu hneď objavili.
"Odneste týchto dvoch do mojej kancelárie. Zavolaj Astera nech príde strážiť tohto tu." Zavrčal a hodil ho o zem. Ten človek sa ledva pohol, takže teraz by asi ťažko sa pokúsil o útek. Victor si ku mne kľakol a prešiel svojim nahnevaným pohľadom po mojej tvári.
"Kto to urobil?" Opýtal sa a čakal na moju odpoveď.
"V-veď oni." Povedala som a sťažka vydýchla.
"Nepýtam sa na nich, kto Cassandra?" Keď vyslovil moje meno po chrbte mi prešli zimomriavky. Mlčala som. Mohla som snáď obviniť ju.
"Dobre, ak mi to nechceš povedať ty, tak si to zistím od nich." Zavrčal a potom ma prv zdvihol na ruky a odniesol do jeho izby na posteľ. Keď ma tam položil, tak potom odišiel.
Victor
Keď som odišiel z izby, mieril som rovno do pracovne, kde sú tí dvaja idioti. Vošiel som a poriadne tresol s dverami. Podišiel som k jednému a rovno mu vrazil.
"AKO SI SA OPOVÁŽIL NA ŇU POLOŽIŤ RUKU, HA?" Opýtal som sa ho a on mal len sklopený pohľad a neodvážil sa postaviť zo zeme.
"Tak sa to opýtam teba!" Podišiel som k ďalšiemu a tiež mu vrazil. Marcus ho pridržal a surovo som ho chytil za vlasy.
"Odpovedz! Kto ti to prikázal?" Zavrčal som a z očí mi doslova sršal plameň zlosti.
"Pane ja nesmiem." Prehovoril a potom som mu z vrecka vytiahol balík peňazí, ktorý tam mal.
"Tak kto? Budem ešte tak milosrdný, že ťa nechám žiť ak to povieš hneď teraz." Zavrčal som a silnejšie ho stisol.
"Bola to slečna Jessica." Povedal druhý a ja som ho pustil. Oči sa mi roztvorili do korán a vybral som sa k dverám.
"Kam ideš Victor?" Ozval sa Marcus a otočil som sa naňho.
"Idem si to s tou malou sukou vybaviť. Nitko! Nikto nebude Cassandre ubližovať okrem mňa!" Zavrčal som a na Marcusovej tvári sa objavil malý úškrn.
"Tuším si sa zaľúbil kamarát." Keď to vyslovil, tak som ostal obarene stáť a pozerať naňho ako idiot.
"Nezmysel!" Odpovedal som a zabuchol za sebou dvere. Keď som odchádzal a smeroval za Jessicou, tak sa mi na tvári objavil malý úsmev. Kurva! Nie som zamilovaný! Prudko som otvoril dvere na jej izbe až sa zľakla a hneď otočila na mňa.
"Oh láska tak tu si." Išla ku mne, že ma pobozká, no namiesto toho som jej jednu vylepil. Zarazene na mňa pozrela a začala plakať.
"Za čo to bolo?" Opýtala sa uplakane a pozrela na mňa smutne.
"Ešte dnes si zbalíš veci a viac ťa tu už nechcem vidieť." Zavrčal som a vybral sa na odchod, no zadržala ma.
"Nie Victor prosím. Ja ťa milujem." Keď to vyslovila musel som sa zasmiať.
"Jasné, moje peniaze akurát tak miluješ." Na to už žiaľ argument nemala a tak som si to aj potvrdil, čo som už dávno vedel.
"Nech ťa tu zajtra už nevidím." Povedal som chladným hlasom a odišiel z jej izby. Vrátil som sa späť do svojej a pozrel na posteľ, kde ležala Cassandra. Tvar mala celú dobitú, peru natrhnutú a samozrejme pod okom mala monokel. Zašiel som do kúpeľne po vrecúško s ľadom a mastičku. Otvoril som vrchnák na krabičke a s palcom nabral mastičku na palec. Priložil som jej to ku oku a pomalými pohybmi som jej to natrel. Počas toho, ako som to natierali pootvorila oči a pozrela na mňa. Jej oči boli dva jasné diamanty, ktoré priam túžia po záchrane. Hneval som sa sám na seba, že som ju nedokázal ochrániť a že jej toto Jessica spôsobila.
"Prilož si to." Rozkázal som a podal jej vrecúško s ľadom. Keď si ho nezobrala pretočil som očami a priložil jej ho ku pere. Sykla, no stále sa na mňa pozerala. Celý čas na mňa hľadela a ani raz sa nepozrela inde. Keď si to vrecúško prevzala, konečne som sa postavil a odišiel.
Cassandra
Netuším, kde išiel, no nie som si istá či to cítil aj on. Keď mi už bola dosť zima na pery, tak som to vrecúško položila na stolík. Povzdychla som si a prešla na terasu. Pozrela som sa von a premýšľala som. Čo horšie sa mi ešte môže stať. Po pár minútach som sa vrátila späť do izby a ľahla som si. Nudila som sa, tak som sa rozhodla, že sa pôjdem zoznámiť s ďalšími dievčatami, ktoré som tu hneď v prvý deň zazrela.
Sashu som našla po pár minútach a mala som šťastie, pretože bola s ostatnými babami.
"Ahojte." Pozdravila som sa a všetky sa otočili mojím smerom.
"Ahoj." Pozdravili ma a Sasha ku mne podišla.
"Takže Cass, toto je Lola, Tasha a Jenny. Baby toto je Cassandra." Usmiali sa a potom sme sa zhovárali ešte pár hodín, než som sa opäť musela vrátiť do izby. Baby boli celkom milé. Mali sme toho veľa spoločného a kopec z nich sa priznalo, že sa im páčia nejaký muži z tohto domu. Mala som obavy, kto by sa mohol komu páčiť.
"Kde si toľko bola?" Opýtal sa Victor, keď vyšiel zo sprchy iba v uteráku.
"Zoznámila som sa s babami. Sú celkom milé. Porozprávali sme si zaujímavé veci a aj pikošky." Zasmiala som sa a Victor sa iba zamračil a potom podišiel ku skrini, z ktorej si vytiahol čisté veci. Povzdychla som si. Jemu na tvári asi nikto nedokáže vyčarovať úsmev.
"Dnes máš ešte voľno, no od zajtra mi začínaš akoby emm pomáhať. Ideme na jeden večierok, kde bude francúzska mafia, takže choď skoro ráno za Lolou a tá ti požičia nejaké handry pokiaľ ti niečo kúpime a taktiež ti povie ako sa o seba postarať ak by si sa dostala do nejakých problémov. Nebudem tam totiž môcť na teba stále dávať pozor, keďže si musím vybaviť svoj obchod." Prehovoril a potom si išiel baliť nejaké veci.
"Nebolo by lepšie aby som ostala tu?" Opýtala som sa a nadvihla obočie. On si prestal veci baliť a pozrel na mňa.
"Aby si sa znovu pokúsila o útek alebo aby sa ťa pokúsili oni uniesť? Ani náhodou. S Mauríciom si to ešte vybavím, no teraz naňho nemám čas." Mávol nad tým rukou a potom si opäť začal baliť ďalšie veci. Tento chlap je na mňa príliš komplikovaný a záhadný.
"Tak teda fajn." Zvalila som sa na posteľ a povzdychla si. Prikryla som sa a potom som zhasla svetlo na svojej strane. Victor si ľahol do postele tiež a o malú chvíľu zhasol aj on. Bolo to čudné, prečo ma nechal spať v jeho posteli, ale asi preto aby som mu neušla...
YOU ARE READING
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...