11. Časť

1.3K 46 2
                                    

"Prišli sme podpísať dohodu Maurício medzi francúzskou a talianskou mafiou. Nestaraj sa o to, kto je moja partnerka, ale o to, aby sme to podpísali." Povedal tvrdým hlasom a mračil sa na Maurícia. Ja práve naopak, mala som strašne divný pocit. Podišli sme k stolu s občerstvením a Victor mi podal pohár šampanského.

"Idem to podpísať. Snaž sa príliš nelákať na seba pozornosť, aj keby som tu najradšej vyzabíjal každého muža, ktorý sa na teba pozrel a najradšej ťa tu pretiahol." Zavrčal mi do ucha potichu a mne až skoro zabehlo šampanské, ktorého som sa napila. Hneď ako to povedal sa aj pobral preč a ja som sa snažila zaujať profesionálny postoj. No pocit, že v tejto miestnosti má každý druhý muž zbraň pod sakom, ma veľmi znepokojoval. Keďže sa Victor dosť dlho nevracal, tak som začala mať oňho obavy.

"Nevideli ste Victora?" Opýtala som sa Sashi a Loli, no tie len pokrčili plecami a chalani tiež. Vybrala som sa teda hore na nejaké poschodie. Keď som sa blížila ku koncu chodby, započula som nejaký rozhovor.

"Oh Victor. Celý večer som z teba nemohla spustiť oči." Povedala nejaká žena.

"Naozaj?" Opýtal sa jej provokatívne Victor a mňa to trochu mrzelo, že sa so mnou takto nerozpráva. Do pekla čo to vravím?! Nemrzí ma to!

"Čo keby sme si to užili?!" Ozvala sa a počula som ako tam niečo buchlo.

"Tak toto nemienim počúvať." Povedala som si sama pre seba a až potom som si uvedomila, že to mohli počuť. Radšej som sa rýchlo vyparila a vrátila sa dole. Podišla som k stolu kde bolo šampanské a vzala do ruky asi dva poháre. Kopla som to do seba na ex a to už ku mne pribehol Marcus.

"Hou, Hou mala by si brzdiť." Pozrel na mňa prísne a potom sa poobzeral dookola.

"Ale keďže asi nemieniš, tipujem že to má na svedomí asi Victor." Keď to povedal len som sa uchechtla a kopla ďalšie šampanské do seba na ex. Keď sa tu Victor onedlho objavil, tak som schmatla kabelku a prešla okolo neho namosúrene.

"Hou, čo je to s ňou?" Opýtal sa zrejme Marcusa a ostatných, ktorí sa prišli pozrieť, čo sa deje.

"To by si mal vedieť ty..." Počula som vzdialený Marcusov hlas, no potom som už nič nepočula, pretože som vyšla von pred sídlo. Nadýchala som sa čerstvého vzduchu a v ruke som ešte stále držala jeden pohár. Keďže sme neboli ďaleko od jeho sídla a cestu som si ako tak zapamätala, tak som sa rozhodla, že to vezmem peši. Nemala som náladu s ním teraz sedieť v jednom aute.

"Do pekla, prekliate šaty!" Zavrčala som, keď sa mi ťažko chodilo. Zrejme to nebolo až tak blízko ako som si myslela.

"Tak moje hlúpe srdce mu všetko odpustí a dokonca sa rozhodne doňho zamilovať a on robí toto." Skríkla som, vlastne som videla rozhovor sama so sebou.

"Ale prečo nie, človek ako on nepozná city!" Zavrčala som a pohár mi spadol na zem.

"Do riti!" Zahundrala som a pokračovala ďalej.

"Veď jasné, prečo by sa mal vôbec o mňa zaujímať." Musela som byť naozaj komická. Betónová cesta, po oboch bokoch les a ja sa tu rozprávam sama so sebou. Ešte k tomu som v bielom, dúfam že si ma nepomýlia s psychicky narušenými pacientmi, ktorí zvyknú zdrhnúť z psychiatrie.

"Nechápem načo ma vlastne volal, keď si tam v pohode šuká niekoho iného. To som sa nemusela unúvať tam chodiť." Stiahla som si gumičku z vlasov a povzdychla si.

"Nie, je mi to jedno. Nech si robí čo chce! Nenávidím ho a to aj tak ostane." Zahundrala som si sama pre seba.

"Ako by som mohla milovať človeka, ktorý ma dvakrát znásilní, zbije, prefacká a potom objíme." Keď som si to vravela vyznelo mi to trochu čudne, ako z nejakej knihy.

"Lenže do diabolského pekla ja ho milujem." Povzdychla som si ešte ťažšie a zakňučala.

"Do pekla aj s citmi." Z očí mi už išli slzy a nevedela som ani kde kráčam.

"Nechcela by si sa už otočiť?" Zrazu sa spoza mňa ozval hlas a ja som zastala. Victor! Pomaly som sa naňho otočila a jeho obočie bolo nadvihnuté a mračil sa. V očiach mal jasný hnev, no aj pobavenie? Ruky mal zasunuté v nohaviciach a spokojne si za mnou kráčal.

"Ako dlho..." Nedopovedala som, pretože jeho pohľad vravel jasne. Išiel za mnou dosť dlhú dobu na to, aby počul všetko. Tak teraz som si priala skončiť niekde pod zemou.

"Nič z toho som aj tak nemyslela vážne. Som opitá, vypila som toho veľa." Povedala som na rovinu, no on sa uchechtol.

"Si otrasná klamárka." Prehovoril opäť a prešiel ma pohľadom. Bola som ticho a len tak som sem tam pozrela naňho a potom na cestu. Zastavilo pri nás auto a bez váhania som rýchlo pobehla a nastúpila ako prvá. On si nastúpil hneď po mne a auto sa pohlo. Neodvážila som sa naňho pozrieť, pretože som sa cítila strašne trápne. To že všetko počul, mi teraz nesmierne prekážalo. Keď sme vystúpili pred sídlom, tak som rýchlo vybehla z auta a mierila dnu a nechala za sebou kopec nechápavých pohľadov.

Victor

Mal som kopec chaosu vo svojej hlave a aj v pocitoch. Nečakal som, že sa dopočujem to, čo som sa dopočul. Nečakal som, že sa bude rozprávať sama so sebou a prezradí takéto veci. Ovšem nemala ani poňatia, že idem za ňou, inak by také nikdy v živote nepovedala. Ovšem v tom sídel, keď som bol s jednou ženou v izbe, zisťoval som si potrebné informácie, ktoré majú prebiehať počas toho podpisovania. Dlho som sa tam však zdržal a nečakal som, že by sa ma vybrala Cass hľadať. Keď som ju však počul, musel som sa zasmiať. Vraj ona toto počúvať nebude. Tú ženu som od seba hneď odsotil, pretože aj tak som nemal v pláne s ňou spať ani sa jej čo i len dotknúť, pretože to ona hneď na mňa vyštartovala a ja som sa držal bokom. No do pekla to, že ma išla hľadať ma normálne vzrušilo. Žena, ktorej som urobil toľko toho zlého sa aj cez to zaujímala, kde som tak dlho. Nechcel som si to priznať, ale pomaly som musel, že začínam mať voči nej nejaké pocity a tým, čo povedala na tej ceste, tak tým sa to len potvrdilo. Teraz som mal veľkú chuť ju prehnúť a poriadne ju pretiahnuť. Do pekla. Žiadna žena vo mne nevyvolávala ešte takú chuť, akú som mal teraz na ňu.

Skôr než som však stihol niečo spraviť, tak vyletela z toho auta tak, akoby tam bola nejaká časovaná bomba, ktorá ma čochvíľu vybuchnúť. Dnešný večer som však nemienil premárniť. Dnes si ju získam a bude sa zvíjať od rozkoše...

Kidnapped by a Billionaire Where stories live. Discover now