24. Časť

1.1K 35 6
                                    

Tentokrát ma bolelo iba srdce, ktoré po ňom veľmi túžilo. Bol tak drsný, no zároveň tak nežný, že som nechcela aby prestal.

"Prosím." Zakňučala som nech pokračuje, pretože spomalil.

"Bože, ja sa ťa nikdy neviem nabažiť." Milovala som keď počas sexu rozprával. Mal tak tvrdý hlas a tak hrubý, až som mala chuť ho pretiahnuť aj druhý krát. Keď sme sa obaja spravili, ďalšiu hodinu sme ležali len tak vo vani a usmievali sa ako idioti. Je to až priam neuveriteľné ako som ho ešte pred pár dňami nenávidela za to, čo mi urobil a teraz som ho práve naopak milovala a nedokázala si bez neho predstaviť žiť.

"Victor?" Oslovila som ho, keď sme už boli v izbe a oblečený samozrejme.

"Prečo ma len tak vydali tebe, spomínali nejaký zákon alebo čo." Pozrela som naňho a on mal na tvári nečitateľný výraz.

"Nebolo to nič podstatné. Hlavné je, že si u mňa." Povedal bez štipky emócie a potom sa otočil a odišiel. Pretočila som očami a pokrútila hlavou. Stále je po sexe len podráždený.

"Cass!" Skríkla na mňa Sasha a vošla dnu.

"Ahooj!" Pozdravila som ju a objali sme sa.

"Tak čo, ako sa máš?" Opýtala sa ma a ja som jej povedala, že bolo by lepšie, keby som vedela Victorove pocity a emócie rozpoznať.

"Inak nechcem panikáriť Sasha, ale už mi dva dni nebolo zle." Pozdvihla som obočie a Sasha sa zamyslela.

"Počkaj, čo tým chceš naznačiť?" Opýtala sa a pozrela na mňa prekvapene.

"No ja neviem, ale ja nemám pocit, že by som bola tehotná, aj keď test ukázal, že áno." Povedala som a hľadala v skrini mikinu.

"Veď ti to potvrdil aj doktor." Pripomenula mi a ja som sa na ňu otočila.

"Nenapadlo ti, že keď je to rodinný doktor, že môže klamať?" Nadvihla som obočie a Sasha sa zamračila.

"Nemyslím si, že by o takom niečom náš doktor klamal." Povedala rázne, no ja som aj tak mala ten pocit. Sadla som si k nej a povzdychla si.

"Ja už neviem, naozaj." Zvalila som sa na posteľ a o malú chvíľu sa tu objavil Victor.

"Ja už pôjdem. Majte sa." Zakývala nám a Victor si ku mne prisadol.

"Čo ste tu robili?" Nadvihol zamračene obočie a ja som musela pretočiť očami.

"Preboha, snáď nežiarliš na Sashu." Zasmiala som sa a pokrútila hlavou.

"Poď so mnou." Zrazu sa postavil a ponúkol mi ruku. Váhala som, no napokon som ju prijala. Vzal ma na terasu a obaja sme sa zadívali na prírodu.

"Celkom mi tá plavba aj chýba." Privrela som oči a nadýchla sa.

"Neboj sa. Pôjdeme ešte na dosť plavieb. To ti sľubujem." Pozrel mi do očí a dal mi bozk na líce.

"Sľubuješ?" Opýtala som sa ho pre istotu a čakala na odpoveď.

"Sľubujem." Chytil moju tvár do jeho dlaní a usmial sa na mňa.

"Tak fajn." Pretočila som očami a z jeho strany sa dostavil smiech. Vedel, že nemám veľmi rada, keď ma takto chytá a pozerá mi do očí.

"Poďme už spať." Potiahla som ho dnu a popostrčila ho k posteli. Obaja sme si ľahli a konečne sme aspoň jeden večer vydržali bez toho, aby sme mali sex.

Ráno som sa prebudila na krásny deň, ktorý ma práve čakal. Ponaťahovala som sa a zívla si. Netušila som, čo budem dnes robiť, ale cítila som, že dnes sa niečo stane.

"Dobre ráno." Pozdravila som viacmenej každého, kto tu v kuchyni bol okrem Victora. Ten tu bohužiaľ nebol. Mierne ma to sklamalo, pretože som ho dnes ešte nevidela. Bože Cassandra. Nestresuj, je ešte len ráno. Keď som sa naraňajkovala, tak som mierila za Lolou. Bola vo svojej izbe, pretože som tam počula nejaké hlasy.

"Prosím? Odkiaľ to vieš!?" Zrejme sa dozvedela niečo zaujímavé. Chcela som sa otočiť, no keď som započula svoje meno, tak som si to rozmyslela.

"Cassandra sa to nesmie dozvedieť, inak by ju to ranilo ešte viac." Druhý hlas patril Marcusovi. Nechápala som, čo také dôležité tam riešia.

"Dobre, tak mi už povedz čo také si sa dozvedel." Opýtala sa ho a stavila by som sa, že si prekrížila ruky na prsiach.

"Musíš mi ale sľúbiť, že to nikomu nepovieš. Ani jej." Pohrozil jej a Lola určite len prikývla hlavou.

"Cass nie je tehotná. Victor si to len vymyslel a požiadal doktora, aby to predstieral." Prikryla som si ústa rukou, pretože sa mi po tvári spustili slzy a chcel zo mňa vyjsť vzlyk. Nechápala som to. Keď som si už myslela, že Victor nie je schopný horšej veci než ma znásilniť, toto bolelo o tisíc percent viac. Nemohla som tomu uveriť, že dokázal niečo také. Pomaly som vyšla von z domu a mierila do lesa. Nezastavovala som sa a bola som vďačná, že ma nikto nezastavil. Teraz som trpela najviac, ako sa len dalo. Išla som možno dobrú hodinu až som konečne zastavila a sadla si na zem ku stromu. Nemohla som uveriť, že mi to spravil. Mobil mi už zvonil asi piaty krát a stále tam svietilo Victorove meno. Vybrala som SIM kartu a vyhodila mobil preč. Vstala som a pokračovala ďalej, pretože mi došlo, že ma môže cez mobil vypátrať. Neviem ako dlho som kráčala, no došla som až k nejakému domu, ktorý nevyzeral byť ako chatrč. Bol celkom pohľadný.

"Vitaj dráha Cassandra. Očakával som ťa." Keď sa ozval Ronaldov hlas už som sa nečudovala vôbec ničomu. Vystrel predo mňa ruku a ja som ju prijala.

"Jared? Pozri koho ti nesiem." Keď ho oslovil, hneď sa ku mne otočil.

"Cass." Oslovil ma tiež a ja som mu darovala len chabý pohľad. Vnútri som bola úplne zničená. Moje srdce bolo rozpolené na dva kúsky. Priala som si zomrieť, alebo skočiť z nejakého útesu.

"Je celá tvoja Jared." Pousmial sa a podal ma jemu.

"Máte pravdu, nie som jeho snúbenica. Victor si to len vymyslel." Prehovorila som bez emócií a chytila sa Jareda.

"Som ochotná pristúpiť na vaše podmienky Ronaldo." Keď som sa ozvala, Jared na mňa pozrel čudným pohľadom.

"Vezmem si Jareda a tak sa navždy spojí vaša francúzska a naša ruská mafia." Keď som to povedala na Ronaldovej tvári sa objavil veľký úsmev.

"Som rád, že si prišla k rozumu." Pochválil ma a mne to bolo srdečne jedno. Od dnešného dňa už som nevedela, čo znamená slovo láska...




🥺Ach Victor, Victor, ty si to raz poserieš úplne. 😂❤️❤️ Ale teraz iná otázka, myslíte si, že rozhovor medzi Marcusom a Lolou bol falošný alebo pravdivý? ❤️

Kidnapped by a Billionaire Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt