Keď Ronaldo odišiel, tak Jared vošiel dnu a zavrel za sebou dvere.
"Tak, cítiš sa už lepšie?" Nadvihol obočie a ja som naňho pozrela zmätene.
"Ako to myslíš?" Opýtala som sa ho, no on sa zasmial.
"Cass, nemusíš sa tu pretvarovať. Victora som sem sám zavolal, pretože som už nezniesol ten tvoj bezduchý pohľad. Taktiež vidím, že ti s ním stačilo pár minút a si ako znovuzrodená." Premeral si ma a ja som sa zahanbila.
"Ďakujem Jared. Veľa to pre mňa znamená. Ale nechápem tie papiere." Pozrela som na jeho stôl a on sa zasmial.
"Pozri Cass, možno som bol vtedy nepríjemný, ale to len preto, lebo to chcel môj otec. Čiže som to musel nejako zahrať. Vieš nie si zlá a si aj pekná, ale pochopil som, že ma nikdy milovať nebudeš. Vidím v tvojich očiach, že miluješ Victora a na podiv vidím aj vo Victorových očiach, že on miluje teba. Preto sme sa aj akoby spojili a vymysleli tento plán." Keď mi to vysvetlil, tak som tomu pomerne začala aj chápať.
"Ale jednej veci nechápem. Prečo mi potom klamal, že nie som tehotná, keď vlastne som. Čo bolo pointou?" Nadvihla som zmätene obočie a chytila sa jemne za brucho. Takže predsa tam stále si. Aj keď síce, brucho sa mi vôbec nezmenilo. Je to divné..
"Nuž vieš, pokiaľ si sa mala za mňa vydať, tak si musela byť čistá a bez dieťaťa. Preto Victorovi napadlo, že ťa vydá za mňa, no v podstate to bude za neho, pretože takto bol s tebou stále na blízku. Mala si ploštice takmer v každej veci, ktorú si mala stále pri sebe. Čiže Victor mal na teba dohľad na diaľku. Keďže môj otec bol stále posadnutý tým, že si ma musíš vziať, tak ťa uniesol. Potom ako dobre vieš si Victor vymyslel, že si jeho snúbenica. No keďže si sa priznala, že nie, keď si sa dozvedela to klamstvo, že nie si tehotná pričom si, tak si sem prišla. Môj otec bol veľmi rád, no pointa bola hlavne to, že sa už dlhú dobu Victor snaží odhaliť, čo môj otec zamýšľa. Môj otec je posadnutý vašou mafiou a ak by som vedel, čo má v pláne, tak to Victorovi poviem hneď, lenže ja to tiež neviem. Otec mi o tom nikdy nevravel. Možno má tušenie, že som v spojení s Victorom, ale pochybujem o tom. Každopádne mňa tento život nebaví Cassandra, ale otec to chce raz všetko prenechať mne, takže asi nebudem mať na výber." Neviem prečo, no musela som ho objať.
"Ďakujem že si mi to povedal Jared. Veľmi si to od teba cením." Stískala som ho pevne a keby ma teraz videl Victor, tak by ma asi zabil.
"Victor sa tu v noci ešte zastaví pre tie papiere, takže sa nezľakni ak by išiel k tebe do izby. Ochranku som upozornil na to, aby ho pustili, takže sa nemusíš ničoho báť." Usmial sa na mňa a potom sa odtiahol.
"Každopádne o pár dní keď vytiahne tie papiere na môjho otca a zistí to čo potrebuje, tak sa všetko skončí a budete môcť byť spolu." Chceli sa mi pustiť slzy von, no chcela som na to počkať až do svojej izby. Konečne budem voľná a budem môcť byť s Victorom.
Vošla som do izby a zavrela za sebou dvere. Páni! Tento deň bol neuveriteľný! Hnevala som sa však zase na seba, že som Victorovi dovolila opäť ma dostať až na samé dno. Keď ja za to nemôžem! Keď raz tak bezhlavo milujete človeka, tak mu skúste odopierať všetky dotyky, objatia, bozky a všetko ostatné. Musíte vedieť, že sa to proste nedá. Napokon tie slzy ani neprišli, za čo som bola rada. Som veľmi precitlivená. Ani sa nečudujem, keď som tehotná. Wau! Opäť si to vravieť a veriť v to, no je to zvláštny pocit, aj keď tam stále tie pochybnosti sú. Predsa moje brucho je stále nejako ploché a to už to budú pomaly dva mesiace. Dnešnú noc som nevedela ani vôbec zaspať. Tak veľmi som bola šťastná, že som sa bála, že ochvíľu to opäť skončí. Ležala som v posteli a prehadzovala sa z jednej strany na druhú. Snažila som sa prestať myslieť na Victora, ale takmer po mesiaci opäť ho cítiť bolo pre mňa niečo neskutočné. Dobre musím sa už ukľudniť, lebo vážne mi ten Victor nerobí dobre. Zatvorila som oči a snažila sa spať, keď tu zrazu mi niekto prikryl ústa.
"Iahjeyehsbx." Snažila som sa niečo povedať, no dotyčný mi to nedovolil.
"Pssst." Počula som Victorov šepot a prevrátila očami.
"Ty mi nedáš pokoj ani v samotnom pekle." Zavrčala som, no stiahla som ho do postele ku mne.
"Nemôžem sa tu zdržať dlho." Povedal a mračil sa.
"Kedy už budeme mať pokoj a môcť byť spolu?" Opýtala som sa ho a on sa uškrnul.
"Ale, slečna ešte pred nedávnom vravela, že nikomu nepatrí a teraz sa už nevieš dočkať, kedy bude môj vták v tebe?" Nadvihol pobavene obočie a ja som ho buchla po ramene.
"Bože nebuď také prasa." Otočila som sa mu chrbtom, no on si ma pritiahol.
"Oh ale ale, ja viem, že tu po mne niekto veľmi túži." Zašepkal mi do ucha a ja som sa snažila prežiť tu túžbu, ktorá sa opäť chcela dostaviť.
"Som tehotná, takže od teraz žiadny sex." Povedala som rázne aj keď som vedela, že som povedala akurát tak možno dobrý vtip.
"Tak to si vyhoď z hlavy." Zašepkal mi do ucha a dal mi naň bozk.
"Victor." Zakňučala som a uchechtla sa, no zrazu niekto vtrhol do izby.
"Victor musíš vypadnúť. Ide sem môj otec." Našťastie to bol Jared a nie Ronaldo.
"Kurva." Zahrešil a s posledným bozkom, ktorý trval asi veľmi dlho, ale nie len srandujem. Trval asi tak desať sekúnd a potom sa vyparil.
"Tak kde je!" Zavrčal Ronaldo a spražil ma pohľadom.
"Kde je kto?" Opýtala som sa nechápavo a Ronaldo sa nahnevane otočil na Jareda.
"Ty si ho sem pustil? Kde je ten prekliaty Victor." Zavrčal a vraždil nás pohľadom.
"On tu nie je otec. Keby tu bol, zabijem ho bez mihnutia oka." Povedal podráždene Jared a potom na mňa len žmurkol.
"Vy dvaja máte buď veľké šťastie, alebo keď ho tu zbadám, tak ho zabijem sám." Zavrčal a potom za nami zavrel dvere. My sme si len vydýchli a naraz sa zasmiali.
"To bolo teda tesné." Uchechtla som sa a Jared sa len zasmial.
"Počuj Jared, ak by si prebral po otcovi mafiu, tak by som chcela aby si s nami pracoval. Bol by si nejaký dodávateľ alebo niečo. To by si poriešil potom s mojím otcom." Pozrela som naňho vážne a vyzeralo, že ho to teší.
"To by som bol rád, ale pochybujem že mi to otec dovolí. Aj keď síce nechcem, tak budem musieť po ňom to prebrať." Povzdychol si a potom si pretrel tvár. Viem, že s mafiou nechce mať nič, ale iného syna Ronaldo nemá, takže to žiaľ Bohu bude musieť Jared prebrať, či sa mu to už páči alebo nie...
❤️❤️❤️❤️❤️ Ako sa dnes všetci máte? 🥰🥰🥰 Spali ste dobre? Ako sa Vám páči nová časť? 😛
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...