Sedeli sme v aute na ceste späť do jeho domu aj spolu s mojím otcom a celý čas som myslela iba na Victora. Nedokážem sa ho vzdať. Teraz to už viem. Očividne ako vidím, on sa ma dokázal vzdať.
"Médiá nám pravé prezradili že talianský šéf mafie sa chystá zasnúbiť s Jessicou Kubanskou. Bude to svadba plná očakávaní a radosti? Ako to Victor Sanders dokázal takto dlho skrývať?" Ronaldo čítal nejaký článok na internete a mne sa nechcelo veriť. Hnusný podraz. Mala som už slzy na krajíčku, no udržala som ich. Vyšli sme z auta a pobrali sme sa do domu.
"Choď sa prezliecť." Popohnal ma a ja som sa pobrala do izby. Zhodila som zo seba tie odporné šaty a obliekla si pyžamo.
"Ah, konečne." Zahundrala som a ľahla si do postele. Chcela som si dať prsteň dole z ruky, ktorý mi Jared dal, no nejaký čudný pocit mi to nechcel dovoliť. Nechápala som prečo, no napokon som sa rozhodla to neriešiť, keďže to bol iba prsteň.
Ubehlo ďalších pár týždňov a Jaredov otec nás stále spovedal, či sme už mali svadobnú noc. Jared to stále odbil s tým, že áno, ale pritom sme ju nemali. Nechápala som prečo, keďže mohol spraviť to isté, ako predtým. Uspať ma a spraviť to. Ja som však stále bola ako bez duše. Tak veľmi som chcela cítiť Victora a jeho dotyky. Išla som sa zblázniť.
"Cass si hore?" Vopchal do mojej izby hlavu a ja som sa zakryla paplónom, pretože som na sebe opäť mala iba dlhé tričko, čipkované nohavičky a bez podprsenky.
"Jasné. Len mi daj sekundu." Schmatla som župan a obliekla si ho.
"Tak čo sa deje?" Opýtala som sa ho a nadvihla obočie.
"Poď so mnou." Povedal a potom sme sa vybrali do nejakej druhej izby. Vošli sme dnu a ako som zistila, bola to kancelária.
"Počkaj ma tu chvíľu." Zahundral a potom nejaké papiere zo stola presunul na bok. Tak som tam teda stála a o malú chvíľu odišiel. Podišla som ku pracovnému stolu a vysadla som naň. Hýbala som nohami a čakala kým príde. Zrazu však zo zadu mi niekto priložil ruku na ústa a druhú mi položil na nohu. Chcela som skríknuť, no keď som zbadala tetovanie slnka na jeho ľavej ruke a tie strieborné hodinky, hneď som vedela o koho sa jedná. Tak ale už dosť!!
"Pusť ma." Zavrčala som hrubo a odsotila ho. Otočila som sa naňho a mračila sa.
"Čo tu robíš?" Opýtala som sa a on mlčky podišiel ku mne.
"Snáď si si nemyslela, že mu ťa nechám." Pozrel na mňa pobavene a potom podišiel opäť ku mne.
"Máš smolu Victor. Patrím teraz jemu. Som jeho žena. Toto je jeho prsteň, ktorý je na mojej ruke a teba tam čaká tvoja milovaná Jessica." Prikrížila som si ruky a pozrela naňho s úsmevom, pretože som vedela, že som vyhrala. No to, čo som sa dozvedela, by som nečakala ani v tom najlepšom sne. Ten podliak to mal všetko naplánované!
"Tak po prvé, ten prsteň, ktorý máš na ruke patrí mne. Po druhé." Zobral do ruky papiere a potom mi ich podal.
"Vydala si sa oficiálne za mňa a nie za neho." Na tvári mal ešte väčší úškrn, než kedykoľvek.
"Po tretie, to čo si počula v dome nebola pravda. Tehotná stále si a musím povedať, že vyzeráš dobre a po posledné mám chuť ťa tu rovno pretiahnuť." Keď to dopovedal, ostala som nemo v šoku pozerať. Skutočne papiere, ktoré som v ruke držala nemali Jaredove meno, ale Victorove.
"Ale ja to nechcem a, a...." Nevedela som čo ďalej povedať, tak som sa vybrala preč. Schytil ma však za ruku a pritiahol späť k sebe.
"Klamárka." Zapriadol mi potichu do ucha a ja som v bruchu pocítila motýle. Do čerta!
"Prestaň Victor, Jared sem príde každú chvíľu." Povedala som a odstrčila sa od neho, no on nemienil ustúpiť.
"Skutočne? Nemám ten pocit." Pozrel na mňa a priblížil sa opäť.
"Varujem ťa Victor." Povedala som varovne, no vedela som, že zbytočne.
"Milujem keď mi vzdoruješ." Pošepkal mi do ucha a vysadil ma na stôl. Začal mi krk obsypávať bozkami a ja som ho chytila za hlavu. Privrela som oči a užívala som si tento moment. Aj keď som sa chcela naňho hnevať, nedokázala som to.
"Povedal som, že sa ťa nikto iný nedotkne. Patríš iba mne Cass, tak si to už konečne zapamätaj." Povedal tvrdo a ruku premiestnil na moje citlivé miesto. Začal ma dráždiť a mňa pekne začal bolieť rozkrok túžbou po ňom.
"Victor." Zakňučala som a on sa zasmial.
"Vidíš? Tvoje telo to už prijalo, tak prečo nechceš aj ty." Zašepkal a stále neprestával.
"P-pre-pretože j-ja nikomu nepa-nepatrím." Zahundrala som a vtedy do mňa strčil jeden prst.
"Pane bože." Vzdychla som a položila hlavu na jeho rameno.
"Veľmi zlá odpoveď Cass." Povedal opäť hrubo a pridal aj druhý prst. Bože, prečo ma musí takto mučiť.
"Povedz Cass, komu patríš?" Opýtal sa a ja som mlčala. Keď som mu neodpovedala, tak pridal tempo.
"No tak Cass, čakám na odpoveď." Povedal už viac menej nahnevane a ja som už bola takmer hotová, no potom prestal.
"Č-čo..." Pozrela som naňho zarazene a on nadvihol obočie.
"Najprv chcem odpoveď. Potom sa rozhodnem, či budem pokračovať." Keď to povedal, priala som si nech skončí v pekle. Mračila som sa naňho.
"Do pekla Victor. Patrím ti len už to dokonči." Zavrčala som a pritiahla si ho späť. Boli sme ako dve nadržané veveričky, ktoré toho nemajú nikdy dosť.
"Ak sa ťa znovu o týždeň opýtam, komu patríš, chcem počuť svoje meno." Povedal chladne do môjho ucha a potom do mňa vnikol. Začal sa pohybovať tak intenzívne, že za malú chvíľu som dosiahla svoj orgazmus. Dokonca to bolo tak naplánované, že sme sa spravili obaja rovnako.
"Cassandra!." Skríkol zrazu Ronaldo za dverami a Victor na mňa posledný krát pozrel. Podišiel k oknu a chystal sa vyskočiť, no zadržala som ho. Otočila som ho k sebe a on sa opäť mračil. Zobrala som jeho hlavu do svojich dlaní a rýchlo ho pobozkala. Chvíľu sa na mňa zadíval, no potom rýchlo vyskočil z okna a zmizol.
"Milujem ťa Victor." Povedala som úplne potichu a privrela oči. Rýchlo som si obliekla späť nohavičky a práve keď som si obliekla aj župan, tak sa dvere rozrazili. Upravila som si ešte rýchlo vlasy a pozrela na nahnevaného Ronalda a na Jareda.
"Čo sa to tu do pekla stalo?" Opýtal sa nahnevane a obzrel si ma. No nemôžem povedať, že to bolo príjemné, ale tak čo som mohla robiť. Mala som mu snáď povedať, oh dráhy Ronaldo, práve pred minútou ma tu prišiel pretiahnuť Victor v tvojej kancelárií? Už len pri tej predstave mi po chrbte prebehol mráz, pretože by sme hneď určite obaja dostali guľku do hlavy.
"Nič, omylom som sa zamkla." Mykla som plecami a on na mňa prižmúril oči. Pekne debilna výhovorka, že som sa vraj omylom zamkla. Kto sa zamkne omylom? No iba ten, čo to v hlave zrejme nemá v poriadku. Pozrela som aj na Jareda, nech ma zachráni, ale tuším sa k tomu veľmi nemal.
"Prečo si ju tu nechal samú?" Opýtal sa Ronaldo Jareda a ten sa uchechtol.
"No, odskočil som si a povedal som jej, že sa hneď vrátim. Tak som povedal nech sa radšej pre istotu zamkne." Mykol plecami a ja som mu darovala ďakovný pohľad.
"Fajn." Povedal a potom sa pobral preč, no ešte posledný krát na mňa pozrel podozrievavo...
Ale, aleeee.. Tak čo nám to tu Victor prichystal na Cass. ❤️ Victor sa nám jej len tak ľahko nevzdá. 🤩❤️❤️ No nemilovať takého chlapa, čo? 😏❤️
YOU ARE READING
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...