Privrela som oči a ostala ležať na posteli. O pár sekúnd som pocítila na sebe niekoho telo. Dotyčný mi dal bozk na krk a hneď som vedela ,že je to Victor. Po celom tele po tom bozku mi prešiel mráz a na tvári sa mi objavil úsmev.
"Victor. Som naozaj unavená." Zahundrala som a on sa nedal odradiť.
"Napustil som nám horúci kúpeľ." Zašepkal a ja som zakňučala.
"To mi robíš snáď schválne." Zamrnčala som a zasmiala sa. Otvorila som oči a Victor ma vyšvihol na seba. V kúpeľni sme sa obaja vyzliekli a spolu vošli do vane.
"Ah, to je úžasné." Užívala som si krásnu chvíľu s ním, pokiaľ jeho ruka nespočinula opäť na mojom citlivom mieste.
"Victor." Upozornila som ho, no on mi len dýchal na krk.
"Áno?" Opýtal sa hravo a začal ma jemne dráždiť.
"Som unavená." Zakňučala som, aj keď som vedela, že chcem aby ma pretiahol.
"Ale nie si." Zašepkal mi s úsmevom do ucha a potom si ma otočil k sebe. Obtočila som si nohy okolo neho a pozrela naňho.
"Vieš že som si kurva ani v tom najdebilnejšom sne nepredstavoval, že raz budem mať rodinu?" Pozrel na mňa a ja som sa zasmiala nad jeho nadávkami. No nemilujte ho, nedá sa to.
"A lutuješ, že ju máš?" Opýtala som sa a pozrela na jeho tetovanie blízko pri krku.
"Nikdy. Dokonca som aj kurva rád, že si to v ten deň bola ty a žiadna iná." Povedal chrapľavo a ja som stále naňho pozerala len s obdivom. Ako sa z takého krutého a drsného muža dokázal stať tak citlivý a nežný. Nevedela som to vôbec pochopiť, no vedela som, že ho milujem.
"A čo tie zásnuby?" Nadvihla som obočie a Victor zavrčal.
"Jessica neuniesla to, že sme spolu. Tak si to vymyslela. Veď vieš, média zhltnú všetko, čo sa im dostane do rúk. Lenže o pár dní už budú noviny plné iba nás dvoch a našej svadby." Keď to povedal, vyvalila som naňho oči.
"Čože? Ako to myslíš?" Opýtala som sa ho.
"Chcem aby sme mali skutočnú svadbu. Aby som tam pri tom debilnom oltári stál ja a nie ten Jared." Jeho meno povedal s odporom a ja som sa zasmiala. Musela som ho pobozkať, pretože bol strašne zlatý.
"Tak fajn." Zahundrala som a nevedela som sa dočkať, kedy budeme mať my dvaja oficiálnu svadbu.
"Ale teraz by som sa rád vrátil tam, kde sme skončili." Uškrnul sa a pomaly do mňa vnikol. Položila som si hlavu na jeho rameno a privrela oči.
"Nezaspi mi tu hlavne." Samozrejme nemohol to nechať bez debilných pripomienok. Ja som sa zasmiala, no užívala som si tie pomalé pohyby. Presne tak, nebol to drsný sex. Tentokrát to bolo milovanie, jemné, pomalé a nežné.....
Po kúpeli sme si obaja ľahli do postele a do minúty som aj zaspala. V noci som sa zobudila na to, že malý plače. Postavila som sa takmer okamžite a hneď k nemu pribehla.
"No tak zlatko, pššštt." Dala som mu pusu na noštek a usmiala sa naňho. Victor mal pravdu, je celý po ňom. Dokonca sa ešte aj zlato mračí, keď spinká. Vybrala som sa s ním na terasu a sadla som si na gauč, ktorý tu bol.
Victor
Prebudil som sa na to, že nitko veľa mňa neleží. Hneď som sa postavil a nabil zbraň. Detská postieľka bola tiež prázdna a mňa sa zmocnil strach. Všimol som si dvere od terasy otvorené. Pomaly som tam prišiel a vytiahol zbraň. Keď som však zbadal Cass ako tam sedí s malým a snaží sa ho uspať, pretože mierne poplakáva, rozhodne sa mi uľavilo. Zbraň som položil na stolík a podišiel k nim. Sadol som si k nej a k malému a dal im pusu.
"Prečo nespíš?" Opýtala sa a pozrela na mňa tým jej krásnym modrým pohľadom.
"Zľakol som sa kde ste." Povedal som a ona sa iba usmiala.
"Nikde by sme neodišli Victor." Pozrela opäť na mňa a dala mi pusu na líce.
"To som rád, inak by som zabil každého, kto by na Vás siahol." Pozrel som na ňu chladne, no s láskou v očiach. Ona na mňa pozrela tiež a potom mi Leonarda podala.
"Chvíľu sa oňho postaraj tatko." Potľapkala ma a ja som sa uchechtol. Strávil som dosť dlho času s malým, no hneď ako ona vošla do izby, tak som vošiel aj ja. Položil som ho späť do postieľky a posledný krát sa naňho pozrel. Môj malý chlap, určite bude celý po mne.
O pár rokov neskôr
Akurát sme sa vracali z prestrelky, v ktorej sme však utrpeli veľké straty, no aj sa naša mafia rozrástla o pár ľudí. Prišiel som domov so zakrvavenou rukou a sadol si za stôl.
"U všetkých svätých! Čo si zas robil!" Do kuchyne sa hrnula Cassandra ako hurikán a rýchlo ku mne pribehla.
"Nič to nie je do riti. Iba malé škrabnutie." Zavrčal som a dal si dole bundu. Mal som iba krátke čierne tričko a Cass si hneď obzerala moje ruky. Musel som sa uchechtnúť.
"Čo je?" Nadvihla obočie a stále sa mračila.
"Stále mi nevieš odolať." Zavrčal som túžobne a otočil sa na ňu.
"To sa mýliš a keďže si si zas nevedel ustrážiť svojho vtáka, tak si znovu nezasunieš deväť mesiacov." Musel som sa zasmiať, no keď mi došli jej slová až do centra môjho mozgu a kým som ich pochopil, tak som sa na ňu otočil prekvapene. Dooblepil som si ruku obväzom a podišiel k nej.
"To chceš povedať, že budem opäť otcom?" Pozrel som na ňu vyľakane, no aj s obrovskou radosťou.
"Áno ty idiot." Keby mi povedala idiot pred pár rokmi, asi by som ju zabil na mieste, no teraz ma to dokázalo iba vzrušiť.
"Mimochodom, tentokrát to nebude chlapec, ale dievča." Povedala spokojne a hrdo.
"Tiež bude určite po mne." Pochválil som sa a ona len pretočila očami.
"Načo som ti to vôbec vravela." Zahundrala a otočila sa na odchod.
"Ale ale! Kam že to ideš? Toto musíme osláviť." Usmial som sa na ňu a vyšvihol si ju na seba.
"Ako?" Nadvihla prekvapene obočie a usmievala sa na mňa.
"Veď uvidíš." V očiach som mal plamene vášne a ona hneď vedela na čo myslím, keď som ju pobozkal. Vyšli sme hore po schodoch a zaviedol som ju do našej spálne. Položil som ju na posteľ opatrne, aby sa jej niečo nestalo a naklonil sa nad ňu.
"Milujem ťa." Pošepkal som jej do ucha a dal jej naň bozk.
"Aj ja teba." Odpovedala mi a vtedy som si nemohol priať už nič viac. Keď sa Carl dozvedel, že čakáme ďalšie dieťa, chcel ma zabiť, že som mu po druhý krát nabúchal sestru. No čo Vám poviem, nemôžem za to, že je taká sexy. Moji rodičia boli len radi, že budú mať ďalšie vnúča a ja som si mohol konečne naplno vychutnávať bezstarostný život s mojou láskou, ktorá až do mojej smrti stála po mojom boku. Tuším mi raz niekto položil otázku, čo by som na svojom živote rád zmenil. Nuž moja odpoveď znela:
Nič!
KONIEC
Oficiálne sme došli na koniec toho príbehu! 🥰
Ďakujem každému, kto to dočítal až sem a dúfam, že sa Vám táto kniha páčila. ☺️❤️❤️ Samozrejme pracuje sa už na ďalšej knihe, ktorú keď zverejním, tak Vám to dám vedieť tak, ako predtým v ozname. 🤭
Musím povedať, že ja som s touto knihou nadmieru spokojná, pretože takýto výkon za dva týždne sa mi ešte nikdy nepodaril. 🥰❤️❤️ Samozrejme sa ospravedlňujem za gramatické chyby, vulgárne slová, nadávky a tak podobne..
Ale pevne verím, že sa všetkým páčila táto kniha, keďže ste ju poniektorí aj pekne okomentovali. ☺️🥰❤️❤️❤️
Takže ďakujem ešte raz každému a vidíme sa onedlho u novej knihy. ☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
BINABASA MO ANG
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...