"Ako to že ste ju kurva ešte nenašli?" Pýtal som sa svojich neschopných mužov, ktorí len sedeli na tých svojich neschopných zadkoch za počítačmi a aj tak vedeli nájsť veľké hovno.
"Ak sa im čo i len niečo stane. Ak jej niekto čo i len vlasom na hlave pohne. Prisahám tu pred všetkými, že Vás jedného po druhom zabijem!" Zrúkol som a Sasha už len pretáčala očami.
"Victor k čomu ti tento krik akože má pomôcť?" Nadvihla obočie Jenny a ja som na ňu škaredo pozrel.
"Ja neviem do riti." Zanadával som a prešiel si rukou cez vlasy. Nemám ju tu snáď len pár dní, ale už mám pocit akoby sme boli odlúčený pár rokov. Veď ja sa bez nej zbláznim do pekla.
"Počkať! Niečo mi práve napadlo." Ozvala sa Tasha a všetci sme na ňu pozreli.
"Vraví sa, že ak iná mafia unesie snúbenicu inej mafie a podá sa trestné oznámenie. Mafia, ktorá ukradla snúbenicu je povinná ju vydať do týždňa." Povedala s úsmevom a všetci sme na ňu pozreli nechápavo.
"Ježiš spíte alebo čo?" Nadvihla pobavene obočie a pokrútila hlavou.
"Ak za nimi pôjdeš a dobrovoľne ju požiadaš aby priznala, že je tvoja snúbenica a ak to potvrdí, musia ti ju vydať späť. Taký je zákon." Podala mi knihu zákona mafie a v skutku to tak bolo.
"Je to dobrá myšlienka Tasha, lenže čo ak to nepochopí. Čo ak z môjho pohľadu nepochopí, čo jej tým chcem naznačiť a povie nie." Pozrel som na ňu a mračil som sa.
"Bože Victor nebuď zbabelec. Skúsiť to môžeš." Povedala a Sasha prikývla.
"Ak to nevýjde, tak vymyslíme iný plán." Usmiala sa a tým ma povzbudila. Výjsť by to teda mohlo. Budem sa v to modliť. Bože, už si pripadám ako čistý blázon.
Čím viac sa však blížil náš odchod a zahájenie nášho plánu, tým viac som bol nervózny. V ruke som držal papier, na ktorom bola adresa kde je.
Cassandra
Sedela som v tej izbe zavretá a nudila som sa. Nevraviac o tom, že som bola už veľmi hladná.
"Vstávaj, prišiel ťa pozrieť tvoj milovaný." Precedil cez zuby Jared a schmatol ma za ruku.
"Au to bolí." Zavrčala som, no vyslúžila som si facku.
"Mlč a kráčaj." Pohrozil mi a tak mi neostávalo nič iné, len ísť. Vyšli sme von z domu a na parkovisku som zbadala Victora a ostatných. Tak sa mi uľavilo, keď som ich videla. No Victorov pohľad bol hrubý, tvrdý a nahnevaný. Opäť mi po tele prebehli zimomriavky.
"Prišiel si sa pozrieť ako ju zabijem?" Opýtal sa Jared a vytiahol zbraň.
"Byť tebou nerobím to Jared." Prehovoril kľudne Victor a ja som začínala pociťovať, že sa tu stane niečo zlé, alebo žeby dobré?
"Áno a to už prečo?" Vyšiel von aj Ronaldo a usmial sa na túto situáciu.
"Môžeš byť rád, že som ťa neudal za to, že si mi odviedol snúbenicu." Tak teraz ak by som mala vodu v ústach, tak ju zrejme vypľujem na Jareda. Snúbenicu?! Veď nie sme zasnúbený! Tuším tu niekto pojedol vtipnú kašu a Jared s Ronaldom to rozhodne neboli.
"To je dobrý vtip aj pokus Victor, ale nevidím jej na ruke žiadny prsteň." Victorov pohľad bol neoblomný a stále pozeral na Jareda, no potom pozrel na mňa. Všimla som si, že aj Sasha pozrela na mňa vyľakaným pohľadom a mne tu niečo nesedelo. O čo sa tí dvaja pokúšajú? Prižmúrila som oči a premýšľala.
"Ja nevtipkujem Jared. To by si za ten čas už mohol vedieť." Povedal chladno a potom opäť svoj pohľad premiestnili na Jareda.
"Je to pravda?" Opýtal sa ma a ja som bola v šoku.
"Odpovedz!" Zavrčal a keď som sa pozrela na Ronalda, tak ten mal vyľakaným výraz. Neviem prečo, ale mám pocit, že niečo to má spoločné s tými zásnubami.
"Iste, keďže sa Victor dozvedel, že uhhh, že som v tom, taaak ma požiadal o ruku. Prsteň však nevybral, pretože emmm povedal, že ho vyberieme spolu." Pozrela som raz na Victora a raz na Ronalda. Victor sa len usmieval a Ronalda skoro išlo poraziť. Stále som však nechápala.
"Nuž v tom prípade Jared. Odovzdaj prosím ťa Cassandru Victorovi." Keď to Ronaldo povedal, Jared sa naňho otočil nahnevaný.
"Ale otec!" Ronaldov pohľad bol však tvrdý.
"Zákon je zákon." Rozkázal a mne daroval pohľad nabudúce budeš mŕtva. Radšej som sa otočila späť na Victora a Jared ma teda sotil jeho smerom. Skoro som spadla, no Victor ma zachytil.
"Ak nabudúce s ňou budeš zaobchádzať rovnako, nebudem mať problém ti streliť guľku rovno do hlavy." Victorove slová boli chladné a potom nás otočil a odišli sme. Wau, toto bolo teda úžasné. Chcela som sa mu poďakovať, no jeho pohľad vravel jasne. Hneval sa a to veľmi. Bola som radšej ticho a bez slova som nastúpila do auta.
Keď sme jeho autom dorazili opäť k nemu domov, tak bez slova vystúpil a odišiel. Povzdychla som si a išla som rovno do sprchy. Dala som si dole všetky veci a napustila vaňu. Sadal som si do prostriedku a pomaly mi začali z očí tiecť slzy. Kúpeľňa sa potichu napĺňala mojími vzlykmi a ja som si priala aby som vedela vrátiť čas dozadu. Neviem ako dlho som tu bola, ale keď som sa chystala výjsť von, zo zadu ma niekto chytil a pritiahol na svoju hruď. Dve mocné potetované ruky sa obtočili okolo môjho brucha a dotyčný si ma položil naňho. Ležali sme vo vani takto asi hodinu v tichosti. Nemusela som sa naňho otočiť. Vedela som, že je to Victor. To ticho a ten pocit, že som sa triasla celý čas mi len dodával istotu, že je to on.
"Povedz už niečo prosím." Ozvala som sa potcihu uplakaným hlasom.
"Prečo si mi to nepovedala?" Opýtal sa a ja som privrela oči. Opäť mi z nich vyšlo mnoho sĺz, no tentokrát si ma už otočil k sebe.
"Dopekla hovor so mnou! Prečo si mi to nepovedala." Pozrel mi do očí a v tých jeho bol iba hnev, vášeň a smútok.
"J-ja..." Hlas sa mi lámal pri každom slove a nedokázala som zo seba dostať ani jednu zrozumiteľnú vetu.
"Bála som sa." Povedala som napokon potichu a jeho pohľad do mojej duše vpaľoval priam čiernu dieru. Zrazu si ma pritiahol ešte bližšie, až sme do seba narazili obaja našimi telami a bolo to opäť príjemné ho všade cítiť.
"Toto mi už nikdy neurob. Veľmi som sa o Vás bál." Povedal potichu a potom ma pobozkal. Bol to bozk plný vášne a túžby. Bozk som mu hneď opätovala a priala som si, aby sme boli teraz len my dvaja a nikto iný.
"Nechcem ti ublížiť." Odtiahol sa a pozrel na mňa bez emócií. Milovala som, keď som nevedela, čo si myslí. Chystal sa odísť, no zastavila som ho.
"Ale ja to chcem! Rozumieš?! Do pekla! Chcem aby mi ublížil tak, ako si to spravil prvý krát!" Povedala som rázne a pritom som pozerala do jeho očí.
Vedel že to nemyslím doslova, no taktiež vedel, že chcem sex práve tu a práve teraz. Netrebalo mu to hovoriť dvakrát. Vnikol do mňa bez milosti, no za to nežne. Keď sa začal hýbať opäť som mala plnú hlavu len jeho...
No, nooo 😏.. máme tu opäť peknú chvíľku medzi hlavnými hrdinami knihy. 😏❤️❤️ Tí to teda roztáčajú v každej kapitole čo? ❤️❤️❤️ Lenže tu sa nám to ešte zďaleka nekončí!
YOU ARE READING
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...