29. Časť

1K 29 3
                                    

Prešlo opäť pár dní a ja som bola Bohu vďačná za to, že mi nebolo zle. V opačnom prípade ak by ma dal Ronaldo na vyšetrenie a zistil by, že som stále tehotná, asi by som už voniala fialky zo spodu. Kto vie, možno by tam boli aj ruže... Dobre už by stačilo toho sarkazmu. Ponaťahovala som sa, keďže som sa práve prebrala zo spánku a postavila som sa pred zrkadlo. Pozrela som na svoje bruško, no to sa zatiaľ ešte vôbec nemenilo. Bolo to zvláštne. Bola som už síce v druhom mesiaci tehotenstva ak správne počítam, no mala by som vidieť aspoň jeden malinký náznak. Potriasla som hlavou a išla som sa radšej prezliecť. Možno to je len tým, že som príliš chcela vidieť nejakú zmenu.

"Dobré ráno Jared, Ronaldo." Jeho meno som už viac menej povedala znechutene.

"Aj tebe pekné ráno Cassandra. Och mimochodom vy dvaja pekný pokus." Zahundral a potom pokrútil hlavou. My sme na seba s Jaredom pozreli nechápavo a potom opäť naňho.

"Vedel som Cassandra, že si stále tehotná a preto som sa o to aj postaral. Raz v noci, keď si si zabudla zavrieť izbu a potom si vravela Jaredovi, že si mala pocit akoby v noci u teba niekto bol, nuž bol to môj chlap. Vpichol ti do tela látku, ktorá obmedzila prístup živín pre dieťa a tak ho pomaly aj zabilo. Ďakovať mi nemusíš, až keď porodíš dieťa môjho syna." Usmial sa a moje oči už boli opäť plne sĺz. Takže predsa sa potvrdila teória, ktorú som si pripúšťala ako poslednú. Zabil mi dieťa. Neviem prečo, ale vedela som, že sa to určite Victor dozvedel, no ani v tom najhoršom sne by som teraz nechcela vidieť, aká bola jeho reakcia. Bez slov som sa postavila a utiekla späť do svojej izby. Započula som ešte Jaredov krik, no ignorovala som to. Nezvládla som to už. Prišla som až do kúpeľne, kde môj pohľad hneď spočinul na žiletke, ktorú som vzala do rúk a poriadne ňou potiahla na zápästí. Takmer okamžite mi začala tiecť krv a štípalo to neskutočne. Spravila som ešte asi také dva až tri rezy a potom som si spokojne oblečená sadla do vane. V nej bola studená voda. Uvoľnila som sa, že konečne budem mať pokoj a voľnosť. Odpusť mi to Victor, ale ja už nevládzem...

"Cassandra!" Musela som v duchu pretočiť očami, keď som počula ten hlas. Vravím, ani v pekle mi nedá pokoj. Na tvári som mala spokojný pohľad a oči som mala privreté. Neviem koľko času ubehlo od kedy som to ukončila, no viem už len to, že podvedome som ho vnímala, ale nedokázala som sa už vôbec pohnúť a ani mu odpovedať.

"Victor mal by si niečo vedieť." Počula som Jaredov hlas a tuším ma Victor chytil za čelo.

"Je strašne studená." V jeho hlase som počula obavy.

"Victor, môj otec, on..." Chvíľu sa odmlčal, no potom pokračoval ďalej.

"On Vám zabil dieťa Victor. Mrzí ma to." Po týchto slovách zavládlo ticho.

"Prisahám, že ak sa mi dostane pod ruky Jared, tak ho bez milosti zabijem." Povedal hrubo a nahnevane. Priam to až zrúkol a mala som teraz chuť ho pohladiť po líci a povedať mu, že bude všetko dobré. Ale moje ruky ležali alebo viseli? Bezvládne a mohla som sa iba spoliehať na osobu, ktorá ma práve drží, že ma nepustí.

"Vydrž to Cassandra prosím." Prihovoril sa mi opäť Victor a tuším sa moja tvár dokázala torchu pohnúť a pousmiať ťa. Keď budem v tvojich rukách Victor, už nikdy nebudem potrebovať nič viac....

Victor

Keď som sa dozvedel, že Ronaldo nám zabil naše dieťa, bol som neskutočne nahnevaný. Viem, že sa z toho dieťaťa určite veľmi tešila a že chcela byť matkou, po tom, čo jej doktor povedal. Nerozumiem, ako môže na planéte žiť taký človek, čo vie spraviť toto žene, ktorá sa dozvie aj po tom, čo nemôže byť tehotná, že otehotnela. Je to priam dar od boha, ale stále sa nájde niekto, kto to pokazí. V tomto prípade to bol Ronaldo. Keď mi Jared dal vedieť, že ju našiel v kúpeľni bezvládne ležať s podrezanými žilami vo vani, hneval som sa. Hneval som sa, že ju vidí nahú, no keď som mu povedal nech s ňou nehýbe a že tam ochvíľu budem, tak som sa napokon potešil, keď som ju našiel vo vani, no oblečenú. Pohľad mi však hneď skĺzol na tú červenú vodu a jej tvár, ktorá bola tak ubolená a zároveň uvoľnená, akoby už našla večný pokoj. Nehodlal som však to, že by zomrela. Nezomrie!

"Cassandra!" Oslovil som ju, no neodpovedala. Dokonca ani sa nepohla na náznak, či ešte vôbec žije. Čím viac sme sa vôbec neblížili k nemocnici, tým viac som bol totálne na sračky. Nevraviac o tom, že moje oblečenie doslova pozostávalo len z trička a teplákov. Z ničoho iného. Dokonca som si ešte ani boxery nestihol natiahnuť, keď som sa práve sprchoval a vtedy mi zavolal Jared, čo sa stalo. Iste normálny človek sa osprchuje okolo šiestej až do ôsmej, no niekto debilný ako ja to robí až v noci okolo jednej. Potriasol som hlavou a nespustil z nej oči.

"Pohni si do riti." Zavrčal som na šoféra ktorý sa vliekol strašne pomaly. Keď sme tam konečne došli, hneď som vybehol z auta a vbehol do haly.

"Kde je kurva nejaký lekár!" Zvrieskol som a hneď k nám pribehla sestrička.

"Pane upokojte sa." Snažila sa ma ukľudniť, no len to zhoršila. Neznášam, keď sa ma snaží niekto ukľudniť. Len to vždy zhorší, až na Cassandru, tej sa to kurva podarí vždy.

"Nebudem kľudný do riti! Zavolajte okamžite lekára aj keby to málo stáť milióny! Odkážte mu že je tu Sanders." Keď počula som priezvisko ihneď zdvihla telefón a niekam volala. Po pár sekundách sa tu hneď objavil doktor.

"Vitajte pán Sanders. Sme poctený, čo sa stalo?" Hneď pozrel na Cass a potom kývol na sestričku nech prinesie lehátko.

"Neviem odkedy je takto, no doktor prosím, zachráňte ju." Doslova som už bol zúfalý a snažil som sa tu nič nerozbiť.

"Posnažíme sa pane. Akú krvnú skupinu má slečna?" Opýtal sa a ja som hneď vedel odpoveď.

"0-" Odpovedal som a on prikývol.

"Budeme potrebovať krv 0-." Oboznámil sestričku a vošli s ňou na operačnú sálu.

"Mohol by som byť vhodný darca. Tiež mám 0-." Ozval som sa, že by to hádam pomohlo.

"Dobre, poďte so mnou." Potiahol ma na opačnú stranu, no ja som sa ešte posledný krát na ňu pozrel, ako tam bezvládne leží, než sa mi úplne stratila z dohľadu...




Tak máme tu trochu menej šťastnú časť. 🥺❤️ Chudák naša Cass to cítila dobre, že už tehotná nebude, ale nechcela si to priznať. 😔 Minútku ticha pre jej mŕtve dieťatko. ❤️❤️❤️ Nevešajte však hlavy, ešte nemáme koniec! 🥰🥰

Kidnapped by a Billionaire Where stories live. Discover now