19. Časť

1.1K 41 3
                                    

Boli to nekonečné hodiny čakania, ktoré trvali snáď celú večnosť. Keď sa však Victor vrátil a bez môjho otca zmocnil sa ma strach.

"Kde je?" Opýtala som sa, no pokrútil hlavou.

"Nebol nikde. Celú loď sme prehľadali, no po Ronaldovi a Russovi ani jednej stopy pane." Prišli ďalší muži a Victor len prikývol.

"Museli újsť počas toho, keď sme sa ťa snažili vyslobodiť. Kurva." Zahrešil a hodil zbraň na zem.

"Všetci si choďte oddýchnuť. Kapitán! Vyrážame!" Skríkol a loď sa onedlho pohla. Povzdychla som si a pozrela na loď, na ktorej som naposledy bola s mojím otcom. Dúfam, že si v poriadku.

"Poď." Potiahol ma Victor a obaja sme išli do jeho izby. Vošli sme dnu a ja som si hneď sadla na posteľ.

"Nabudúce ak nás opäť niekto prepadne tak do riti na mňa zakrič." Zavrčal a prepaľoval ma pohľadom.

"Kriste nemáš právo sa na mňa hnevať." Vybuchla som tiež, no to už bol u mňa a zvalil ma na posteľ.

"Nerozumieš tomu Cassandra. Patríš mi." Povedal to tak temne a vzrušujúco na čo moje telo opäť zareagovalo veľmi pozitívne.

"Tvoje telo je len moje a nikto sa ho nebude dotýkať okrem teba samej a mňa." Bože, tieto slová mi doslova privolávajú orgazmus hneď na tomto mieste a to sa ma ešte ani nedotkol.

"Nikomu nepatrím." Protirečila som, no na to ma už chytil za krk.

"Ale patríš. Patríš mi celá." Hovoril to nebezpečne zblízko mojich pier a ja som pociťovala, že opäť začínam byť vlhká. Do čerta aj s takým chlapom.

"Victor potrebujem sprchu. Páchnem." Chcela som ho nejako odradiť, pretože teraz nebol ten najvhodnejší čas na sex, aspoň z mojej strany. Nutne som vážne potrebovala sprchu.

"Mne to nevadí. Bol som bez tvojho tela týždeň rozumieš tomu?" Zvýšil hlas, no stále ho mal tvrdý a pevný.

"Týždeň som si nezasunul. Vieš aké to je Cassandra?" Tým hlasom, ktorým to vravel ma dostával do úplného zúfalstva. No neviem Victor, keďže nie som chlap, ale ten pocit, že som mu chýbala bol úžasný.

"Nerob mi to Victor." Zafňukala som, pretože aj on dobre vedel, že som to chcela. Ťahala nás k sebe nejaká silná mágia, ktorú som nepoznala, no bolo to strašne príjemné.

"Choď sa osprchovať." Zrazu sa odtiahol a potom si vyzliekol košeľu. Ja som rýchlo pobehla do sprchy a umyla som sa. Keď som bola len v osuške, tak som opäť pretočila naštvane, no aj so smiechom očami, pretože schválne mi nedal veci. Vyšla som von z kúpeľne a na podiv som ho tu nevidela. Rýchlo som pobehla k posteli a sklonila sa, že si zoberiem veci zo zeme, no keď som sa vyrovnala vzadu za sebou som pocítila niečiu postavu.

"Cassandra." Vyslovil moje meno tak vzrušene. Do čerta! Prečo som sa nemohla zohnúť inak. Než som stihla vôbec niečo povedať, tak oblečenie z mojich rúk odhodil preč na zem a mňa hodil na posteľ.

"Teraz s tebou spravím také divy, že nebudeš vedieť ani chodiť." V očiach mal jasné plamene túžby a vzrušenia a ja som sa úprimne bála.

Vliezli sme obaja pod perinu a potom zo mňa strhol osušku dole. Stále to bolo pre mňa také divné, no už som si začínala aj pomaly zvykať. Posadil si ma na neho a opatrne do mňa vnikol.

"Bože." Zakňučala som na ten úžasný pocit, keď do Vás vojde pomaly úplne až celý. Je to neopísateľne dobrý pocit. Keďže som bola hore ja, tak som musela prebrať tempo. Viete si asi predstaviť koľko sme strávili v jeho izbe času. Tri hodiny to boli najmenej. Napokon sme sa obaja spravili a ostali ležať na posteli.

"Pane bože. Mám pocit, že vážne nebudem vedieť chodiť." Zasmiala som sa a Victor sa len snažil lapiť dych.

"Povedal som ti, že ťa zničím." Zavrčal a ja som naňho nadvihla obočie.

"Nuž pán Victor budete sa musieť snažiť viac. Lebo chodiť stále viem." Na tvári sa mi objavil úškrn a postavila som sa na nohy s plachtou okolo seba.

"Tak teda dobre." Takmer okamžite sa postavil a zobral ma na ruky.

"Čo to robíš?!" Opýtala som sa ho, keď ma niesol do kúpeľne.

"Trúfaš si na ďalšie kolo?" Nadvihol provokačne obočie a tým ma vyzval. On si snáď myslel, že to nezvládnem. Zamračila som sa a prekrížila si ruky na prsiach. Keď napustil vaňu, tak si tam sadol ako kráľ. Na tvári sa mu črtal víťazný úsmev, no to som nehodlala vidieť. Pomaly som vošla dnu a sadla si naňho. Otvoril prv jedno oko a potom aj druhé.

"Hra pokračuje pán Victor." Povedala som bez emócií a potom sme znovu vo vani strávili asi tak hodinu.

Keď sme vyšli už ma vážne boleli nohy.

"Uhh." Pošúchala som sa po nich a podišla k posteli.

"Si v poriadku?" Opýtal sa a zamračil.

"Možno sme to predsa nemali robiť až toľko krát." Zamyslel sa a potom opäť na mňa pozrel.

"Je mi fajn, naozaj." Zahundrala som podráždene a ľahla si.

"Odpočiň si. Dám ti priniesť nejaké tabletky proti bolesti." Povedal a chcel ísť preč, no zadržala som ho.

"Je mi naozaj fajn. Ostaň tu so mnou prosím." Zahundrala som prosebne a on napokon súhlasil. Ľahol si vedľa mňa a potom som mohla spokojne zaspať....

Victor

Zničil som ju presne tak, ako som chcel. So mnou sa nezahráva. Ale musíte uznať, už týždeň som nemal sex. Kto by to vydržal? Vedel som, že aj ona po mne túžila tak, ako ja po nej. Boli sme ako dva magnety, ktoré sa priťahujú a keď sú ďaleko od seba, tak sú potom frustrované. Keď zaspala vymotal som sa potichu z postele a vyšiel von. Na chodbe som však stretol Lolu a Marcusa.

"Nemohli ste byť potichšie? Bolo Vás počuť až na Mars." Zasmial som sa a drgol do Marcusa.

"Idiot. Počuj nech jej doktor donesie nejaké lieky proti bolesti a nech ju aj prezrie. Urýchlene." Zavrčal som a Marcus prikývol. Pobral som sa do sledovacej miestnosti a tam som našiel chlapov ako pracujú...



☺️ Z našeho Victora sa pomaly stáva romantik. Krásne sa nám o Cass stará, ale čo sa to začína diať s Cass? 🤭😏 Nejako nám začína meniť nálady. 🤩❤️❤️ Čím to len bude...

Kidnapped by a Billionaire Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt