12. Časť

1.3K 41 3
                                    

Utekala som rýchlo do jeho izby a hneď do kúpeľne. Zhodila som zo seba všetky veci a vošla do sprchy. Chvála bohu, že zo seba zmyjem tie hnusné pocity. No keď som sa otočila, že výjdem von, čakalo ma prekvapenie. Oproti mne stál on. Samozrejme bol odo mňa vyšší, takže som musela hlavu trochu zakloniť aby som sa mu pozrela do očí. Bola som nahá, takže som si automaticky ruky priložila na moje chúlostivé partie.

"Otoč sa." Prikázal bez známky súcitu, no ja som stála ako obarená. Postrčil ma späť do sprchy a teraz som sa opäť preklínala, že som dvere do kúpeľne nezatvorila. Spravila som však to, čo povedal. Otočila som sa mu chrbtom, no ruky som stále zo svojich miest nedala dole.

"Podaj mi ruky." Povedal a stavila som sa, že celý čas na mňa pozeral.

"Nikdy." Povedala som rázne, no potom svojimi rukami schytil tie moje a dal ich dozadu. Pritlačil ma o stenu a to mi po celom tele vyslalo zimomriavky. Stena bola naozaj studená a moje telo začalo spolupracovať, že naňho reagovalo veľmi pozitívne. Do čerta!

Pravú ruku premiestnil k mojmu stehnu, kde sa ma následne dotkol a pomaly končekmi prstov postupoval vyššie. Hrýzla som si do pery aby mi z úst neunikol ston, no kurva bolo to veľmi ťažké. Jeho končeky sa pomaly dotkli môjho citlivého miesta a ja som to už nevydržala.

"Ahh." Uniklo mi slovo a pocítila som jeho hlboký nádych na svojom chrbte.

"Vidíš, že sa ti to páči." Zapriadol mi do ucha a sprcha už bola dávno vypnutá. Chcela som ho od seba odstrčiť, no nevedela som si vyslobodiť ani ruky.

"Nechcem to a nechaj ma prosím." Povedala som a chcela som sa rozplakať, aby prestal, no telo práve naopak. Túžilo po ňom ako mačka po mlieku. Bola som však rada za to, že mám celkom slušnú sebakontrolu a že mu dokážem takto dlho odolávať.

"Nebojuj proti tomu." Pošepkal mi do ucha a tou rukou, ktorou ma chytil na mojom citlivom mieste mi ho začal teraz na oplátku dráždiť. Bol to tak úžasný pocit, že som sa tam krútila ako nejaká húsenica a stále mu vravela nech prestane, no on vedel, že to slovo prestaň, je myslené len pokračuj ďalej.

"Pane bože." Zakňučala som, keď neprestával a čelo som si oprela o stenu a ústa som mala otvorené, pretože sa už vzdorovať nedalo. Bože toto budem fakt ľutovať.

"Poddaj sa tomu." Opäť mi pošepkal potichu do ucha a neprestával.

"J-ja..." Nedokončila som, pretože ma dráždil tak intenzívne, že sa mi ani nedalo dokončiť.

"Bože..." Vyšlo zo mňa ako ston a tipovala som, že sa uškrnul. Zrazu si ma otočil a vyzdvihol naňho. Vypískla som a rýchlo obtočila ruky okolo jeho krku. Pozrel mi do očí a v tých jeho som videla horiace plamene túžby. Pomaly ma preniesol do jeho postele, kde ma následne položil jemne a potom sa nado mňa naklonil. Myslela som, že ma pobozká, no nespravil to. Na oplátku mi začal obsypávať krk bozkami a ja som privrela oči. Keď do mňa pomaly vnikol, myslela som, že asi explodujem. Bol to tak úžasný pocit až som sa ho nevedela nabažiť. Začal pomaly prirážať a ja som sa cítila ako v siedmom nebi. Vôbec nebol drsný ako na začiatku, tento krát sa jemnil, no nie až tak. Zrejme má rád tvrdý sex, takže nebudem mu to odopierať.

Keď sme skončili, tak si ľahol vedľa na posteľ a takmer okamžite zaspal. Ja som si ľahla vedľa neho a mala som malý úsmev na tvári. Neviem prečo, ale cítila som, že sa náš vzťah, ak sa to dá vôbec tak nazvať, posunul niekde ďalej. Ráno som sa prebudila na ostré lúče. Natiahla som sa na druhú stranu, no tá bola opäť prázdna. Bola som sklamaná. Myslela som si, že ho tu nájdem, no asi som sa mýlila. Povzdychla som si a obliekla si čisté veci.

"Ahojte." Pozdravila som všetkých mierne veselo a prisadla si.

"Čo ste obaja taký vysmiaty?" Oh no to nie! Vy ste spolu spali?" Opýtala sa Jenny a Victor len pretočil očami.

"Aj keby tak čo? Je to len nezáväzný sex, nič viac." Au... Po týchto slovách som už vôbec nemala chuť ani jesť. Aby som však nezničila túto atmosféru, ostala som sedieť pri stole, no po tejto vete mi zopár ľudí darovalo pohľad. Zrejme ako to asi vezmem. Ten nátlak z ich strany som už nezniesla, tak som sa vybrala späť do jeho izby. Hneď ako som tam prišla do mňa vstúpil taký hnev, že som zvalila skelenú vázu, ktorá sa rozbila na malé kúsky. Bola som tak nahnevaná, že sa mi spustili aj slzy.

"Preboha čo tu robíš?" Keď som počula Victorov hlas, tak som sa naňho otočila. Ani som si nevšimla, že som sa porezala na skle a z ruky mi začala tiecť krv.

"Čo si ty za človeka. To bol tvoj plán? Ha? Vraj nezáväzný sex. Dobre vedieť." Môj hnev bol jasne citeľný v mojich slovách.

"Vravel som ti, že ťa raz zlomím. Len som nečakal, že tak skoro." Po tomto som len naňho ostala pozerať s otvorenými ústami a neverila vlastným ušiam, čo počujem.

"Krvácaš. Ošetrím ti to." Pohol sa ku mne, no ja som ustúpila o krok ďalej

"Ty už radšej nerob nič. Choď, máš dôležitejšie povinnosti." Pokrútila som hlavou a išla do kúpeľne. Tam som si ranu ošetrila a prelepila obväzom. Vyšla som von z izby a tam som videla nejakých iných chlapov ako mieria na Victora a našich.

"Sme tu po ňu." Premiestnil svoju zbraň na mňa a Victor sa otočil.

"Uteč." Naznačil perami, no ja som sklopila pohľad. Po dlhom uvažovaní som sklamane pozrela dopredu a potom na Sashu ostatných.

"Pôjdem s vami dobrovoľne." Vyslovila som vetu, ktorá každého prekvapila. Všetci sa potom pozreli na Victora, ktorý mal v očiach opäť hnev a celý čas pozeral na mňa, no potom mu pohľad padol na moju ruku. Stiahla som si rukáv na tričku, aby na to nemal výhľad, no mám pocit, že to už všetci videli.

"Choď k autu." Prehovoril muž, ktorý mieril na Victora a tak som sa pomaly vybrala.

"Nikdy som Vám nemala veriť." Bolelo ma, čo som im vravela, no na druhej strane som vedela, že to je pravda.

"Toto raz oľutuješ Cassandra." Zavrčal Victor a mal v očiach čisto hnev. Len som sa zasmiala.

"Ver, že som to oľutovala v deň, kedy som ti dala svoje srdce a ty si ho dokázal za tak krátku chvíľu spáliť a pochovať za živa Victor." To bolo asi druhý krát, čo som vyslovila jeho meno. Opäť som mu v očiach zazrela tu emóciu, ktorú som nepoznala...



Tak náš krásny a slávny Victor zlomil srdce našej hrdinke Cass. 🥺💔 Čo myslíte, urovná sa to medzi nimi alebo to už Cass nadobro vzdá? ❤️❤️❤️

Kidnapped by a Billionaire Where stories live. Discover now