Ľahla som si do postele a zatvorila som oči. Tešila som sa, že sa konečne vyspím, ale bohužiaľ to na mňa vôbec neprišlo. Stále som sa iba prehadzovala. Nechcem si to priznávať, ale chýbal mi tu Victor. Aj keď ma takto opäť hnusne podrazil, nedokázala som bez neho zaspať. Po marných pokusoch o spánok som sa postavila a podišla som k terase. Otvorila som dvere a vyšla sa nadýchať čerstvého vzduchu. Mesiac krásne svietil na oblohe a obloha bola celá obklopená hviezdami. Privrela som oči a cítila som, že sa mi skotúľala jedna slza. Keď som ich opäť otvorila, tak som sa zadívala na mesiac. Ten mal teda bezstarostný život. Bol to mesiac, vždy vychádzal v noci a ráno ho vystriedal jeho dvojník slnko. Tiež by som si priala taký bezstarostný život, no bohužiaľ ja mám napísaný zrejme iný osud. Keď som opäť privrela oči, tak som si predstavila, že by tu bol Victor teraz so mnou. Pozerali by sme sa na mesiac a obaja by sme sa objímali.
"Si krásna." Počula som hlas vedľa svojho ucha, ktorý mi veľmi pripomínal Victora.
"Ten mesiac sa tvojej kráse nikdy nevyrovná." Opäť prehovoril potichu a jeho ruky som pocítila na svojom tele. Nechápem prečo, ale mám pocit, že sa stal mojou drogou.
"Kiežby to bolo reálne." Povzdychla som si a otvorila oči. Stála som na terase sama a potom som napokon vošla späť do izby a ľahla som si do postele...
Victor
Stál som na terase a pozeral na mesiac. Teraz keď tu nebola, nemohol som pokojne spať. Nedalo sa. Dúfal som, že aj ona hľadí na mesiac. Chýbalo mi to, ako ma zvykla v noci nemotorne kopnúť alebo dokonca aj to, keď si cezo mňa prehodila ruku a sama o tom nevedela. Môj hnev na ňu však do teraz nezmizol, že sa rozhodla odísť. Prešiel som si rukou po tvári a povzdychol. Vrátil som sa späť do izby a obliekol sa. Vybral som sa do kuchyne, kde boli chalani a pracovali na tom, čo som im dal za úlohu.
"Čaute." Pozdravil som ich a vybral si džús z chladničky.
"Prečo nespíš?" Opýtal sa Jack a Marcus na mňa len mĺčky pozeral.
"Nechce sa mi." Mykol som plecami a potom som vytiahol telefón z vrecka.
"Inak máte už niečo?" Nadvihol som obočie a oni len pokrútili hlavami.
"Pane, našli sme stopu!" Skríkol zrazu nejaký chlap z ochranky a ja som hneď vystrelil na nohy ako raketa.
"Čo máš?" Opýtal som sa.
"Je vo vedľajšom štáte." Keď to povedal, na tvári sa mi objavil úsmev.
"Tak na čo čakáme. Vyrážame." Úškrn som mal na celej tvári a tešil sa ako zareaguje, keď ma opäť uvidí.
Cassandra
Bol tu krásny nový deň a ja som spokojne vstala. Síce som v noci vôbec nič nespala, ale tak bolo to tentokrát iné. Pohľad mi opäť skĺzol na druhú stranu postele, kde som zrejme hľadala Victora. Neuvedomovala som si však realitu, že tento krát tu nebol. Potriasla som hlavou a zamračila sa. Daj už Victora z hlavy von! Je to minulosť.
"Klop, klop." Dnu vošiel nejaký muž, ktorý bol veľmi pohľadný. Mohol byť rovnako starý ako Victor.
"Nerád ťa ruším, ale Ronaldo by ťa rád videl na raňajkách." Usmial sa a jeho úsmev bol dokonalý. Teda, moje srdce sa zrejme dokázalo zamilovať po druhý krát alebo si len možno predstavovalo, že je to Victor!!!! Do riti! Zase on!
"Uhmm, hneď tam budem." Povedala som a išla sa prezliecť. Keď som bola hotová, vyšla som von z izby, kde na mňa čakal. Po ceste do jedálne sme sa zhovárali a dozvedeli sme sa o sebe zaujímavé veci. Mali sme spoločné aj záujmy a dokonca sme si predstavovali aj rovnakú budúcnosť.
"Dobre ráno." Pozdravil nás, keď nás zbadal spolu.
"Dobré ráno." Pozdravila som sa a sadla si za stôl. Celé ráno sme sa len rozprávali a skončili sme až niekedy poobede, keď sa musel vybrať preč. Jared bol skutočne milý. Vošla som do izby a zvalila sa na posteľ.
"Konečne, to bol ťažký deň." Vyzliekla som zo seba takmer všetko a dala som si na seba iba pyžamo, ktoré mi bolo až po kolená. Podprsenku som si dala dole a ostala som len v nohavičkách. Neodsudzujte ma, som síce pri iných ľuďoch, no vždy spím tak, ako sa mi spí dobre. Aj keby som mala byť nahá! Keď som už ležala v posteli, tak som počula klopanie.
"Ďalej." Dnu vošiel Jared a podišiel až ku mne.
"Prepáč, že som tu tak neskoro, ale chcel som sa ti za dnešok poďakovať, že si sa so mnou porozprávala." Usmial sa a chytil sa rukou vzadu na zátylku.
"Vieš, páčiš sa mi Cassandra." Prehovoril potichu a ja som si teraz nebola istá, či som mu dobre rozumela. Zrazu sa však naklonil ku mne bližšie, že ma pobozká. Nebránila som sa, predsa som tam tie sympatie cítila aj ja a bude to môj oficiálne prvý bozk! Lenže ako som už možno spomenula, že tam hore ma niekto nemá rád, tak sa muselo prekaziť aj toto. Než to stihol spraviť, všimla som si ďalšiu postavu v izbe a tým pádom som sa odtiahla.
"Už ste skončili?" Keď sa ozval ten chladný chlas, prebehli mi po tele zimomriavky a hneď som vedela o koho sa jedná. Victor!
"Dopekla! Ty mi tuším nedáš pokoj ani v samotnom pekle!" Skríkla som a podišla k nemu. Opieral sa v tieni o stenu, ktorý bol v izbe, keďže nebolo zapnuté svetlo.
"To si mohla pochopiť už od samého začiatku." Odpovedal hnusne a ja som mala chuť mu vraziť. Oh ako rada by som to spravila, keby som vedela že ma znovu neznásilní ako to on má vo zvyku.
"Ochranka!" Skríkol Jared, no nikto nechodil.
"Och to myslíš tých, čo sú odo mňa krpatí o dvadsať centimetrov? Tak to sa neunúvaj. O tých som sa už postaral." Mávol rukou a potom vyšiel z tieňa.
"Nechápem Cass ako môžeš byť taká sprostá. Varoval som ťa v prvý deň, potom som ťa varoval aj pár dní po tom, čo sa stane ak ma nebudeš poslúchať. A teraz si to spravila zas. Vieš hádam, čo ťa bude čakať?" Nadvihol obočie a ja som to už nevydržala. Moja ruka pristála na jeho tvári a tentokrát mal v očiach priam pekélne plamene zlosti.
"Uvedom si jedno Victor. Ja nie som tvoja hračka, nikdy ani nebudem a to, čo som ti minule dovolila, tak to teraz ľutujem. Bola to moja životná chyba, ktorú už nikdy v živote nezopakujem." Zavrčala som a tiež som naňho pozerala s veľkým hnevom. Síce sa možno môj rozum naňho hneval, no žalúdok a srdce skákali radosťou, že je tu a priam si priali aby ma znovu pretiahol...
Ajajaaaj, Cass zrádza jej vlastné telo, no za to môžeme vidieť, že je silná bojovníčka a snaží sa odolávať. Myslíte, že sa jej to podarí alebo si ju Victor aj tak cez to všetko získa? 😏☺️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...