"Nemyslíš si, že na to možno mohol mať dôvod?" Nadvihol obočie a ja som nerozumela.
"Ty sa ho nebodaj zastávaš? Veď ste nepriatelia." Povedala som a nechápala, prečo sa opäť správa tak čudne.
"Veď áno." Zahundral a otočil sa. Pokrútila som hlavou a opäť pozrela na všetky tie svetlá mesta.
"Ďakujem že si ma sem vzal Jared. Cítim sa trochu lepšie." Pozrela som naňho úprimne a položila si hlavu na jeho rameno. Sedeli sme tu takto ešte chvíľu, no napokon sme sa vrátili späť do ich domu. Prezliekla som sa do pyžama a zaľahla do postele. Po dlhom čase som však spala sama. Jared na tom trval, aj keď jeho otec nebol veľmi nadšený, no napokon s tým musel súhlasiť, keďže to bol jeho syn a on na tom trval. Zhasla som svetlo a perinu si vytiahla až po krk. Cítila som sa tak sama. Priala som si, nie! Nič si neprajem! Na Victora pekne zabudnem a bodka. Zavrčala som, keď som ho nevedela pustiť z hlavy. Do riti!
Tak ako vždy, ráno som sa zobudila opäť nevyspatá. Neviem čím to bolo, ale teraz som sa naozaj cítila divne.
"Cassandra? Si hore?" Vošiel do mojej izby Ronaldo bez zaklopania. Ešte chvála bohu, že nespím nahá.
"Som." Zamrmlala som a pozrela naňho, čo chce.
"Obleč sa do civilu a potom ťa šofér odnesie ku kaderníčke. Nezabudni, dnes je tvoj veľký deň." S týmto odišiel a ja som pretočila očami. Od posledného večera, čo sme tam boli už ubehlo toľko dní, že som na to aj zabudla. Keď som bola hotová vyšla som von z izby a rovno mierila von. Vyšla som z dverí a auto už bolo pristavené.
"Nech sa páči slečna." Podal mi ruku šofér a pomohol mi nastúpiť. No nemala som pocit, žeby som bola ochrnutá alebo ktovie čo. Vystúpili sme pred najznámejším a najdrahším kaderníctvom a potom som vošla dnu.
"Oh vitajte Cassandra!" Privítali ma úplne neznámy ľudia. Vôbec som sa nečudovala odkiaľ ma poznajú, keďže som musela byť už plná novín a kadečoho.
"Takže posaďte sa." Sadla som si a potom som sa už iba nechala unášať pokojom a tichom.
Po dvoch hodinách strávených som vyšla z kaderníctva a auto ma odnieslo do salónu, kde na mňa čakali moje svadobné šaty. Pracovníčky mi ich pomohli navliecť, no poprosila som ich nech ma ešte chvíľu nechajú samú. Nikdy som si nepomyslela, že sa budem vydávať. Kiežby tu bola mama a poradila mi, čo mám robiť. Vždy mi bola oporou a chránila ma.
"Slečna, je čas ísť." Prišiel šofér a ja som prikývla. Pomohol mi nasadnúť do auta v týchto obrovských šatách a čím viac sme sa blížili ku kostolu, kde sa navždy spojí ruská a francúzska mafia, tak sa mi triasli ruky. Auto pomaly zastalo a keď mi pohľad padol na ten kostol vôbec sa mi tam nechcelo ísť. Vedela som, že dnes sa moja sloboda končí. Nadýchla som sa zhlboka a vonku ma už čakal môj otec?!
"Zlatko." Stačilo mi aby ma takto oslovil a hodila som sa mu rovno do náručia.
"Netušil som čo plánuje. Odpusť mi to prosím. Keby som mohol tak..." Nedopovedal, pretože sa takmer tiež rozplakal.
"Nikdy by som mu ťa dobrovoľne nedal. Ja vidím v tvojich očiach, že miluješ niekoho iného." Pohladkal ma a ja som sa snažila nerozplakať, pretože by som si zničila ten odporný make up a Ronaldo by ma asi zabil.
"Ja už nič nezmôžem otec. Vybrali ste mi takúto cestu a musím sa s ňou zmieriť. Chcem vedieť len jedno." Nadýchla som sa, pretože mi to dalo obrovskú námahu vysloviť to.
"Je tu aj talianská mafia." Otec iba prikývol a ja som nespokojne pretočila očami. Takže Victor napokon mal tú guráž sa ukázať.
"Ak si teda tu, tak ja ti ukážem." Zamrmlala som si potichu a otec na mňa len pozeral a čakal na povel, kedy budem pripravená. Upravila som si make up pod očami a trochu aj šaty. Schytila som do ruky kyticu a na tvári sa mi objavil úsmev.
"Môžeme otec." Vyslovila som tie dve slová a potom sme vstúpili dnu. Otočili sa na nás všetky pohľady a ten môj som mala len na Jaredovi. Neobzerala som sa, či tu uvidím Victora, pretože to zrejme bol jeho jasný cieľ. Tak by si len potvrdil, že ho stále milujem, no tento krát ho vyvediem z omylu, aj keď to veľmi omyl nebude. Bude to iba tak vyzerať. Keď sme prišli až úplne dopredu, jednou rukou som si chytila šaty a Jordan mi pomohol vyjsť po schodíkoch. Postavili sme sa pred kňaza a potom sme sa obaja otočili smerom k sebe. Cítila som sa sebe rôzne pohľady, no keď som pocítila mráz na chrbte, presne som vedela o ktorý pohľad sa jedná. Tá energia z neho bola tak chladná až som mala pocit, že zmrznem.
"Jared Maurs, berieš si tu prítomnú Cassandru Stars za svoju právoplatnú manželku. Budeš ju ctiť a chrániť v dobrom aj v zlom, v zdraví aj v chorobe, v šťastí aj nešťastí, v bohatstve aj v chudobe?" Opýtal sa kňaz a pozrel na Jareda. Ja som mala pohľad sklopený, no keď som pozrela naňho, jeho tvár vravela jasne. On vedel, že si ho neberiem dobrovoľne, ale pod nátlakom.
"Áno." Povedal po chvíľke ticha a potom sa kňaz otočil na mňa.
"Cassandra Stars. Berieš si tu prítomného Jareda Maursa za svojho právoplatného manžela a budeš ho ctiť a chrániť v dobrom aj v zlom, v zdraví aj v chorobe, v šťastí aj nešťastí, v bohatstve aj v chudobe?" Opýtal sa ma kňaz a môj pohľad padol na Lolu, ktorú som bokom videla. Sedela tam vedľa Marcusa, ktorý na nás tiež pozeral, no každý z nich mal ubolený, no skôr možno zničený pohľad. Pozrela som opäť na Jareda a preskúmala jeho tvár.
"Áno." Moje rázne Áno sa ozvalo celým kostolom a potom kňaz pokračoval ďalej.
"Teraz Vás právoplatné vyhlasujem za muža a ženu. Ženích môže pobozkať nevestu." Obaja sme na seba pozreli a Jared bol tak múdry, že to pochopil. Dal mi pusu na jedno líce, no predĺžil to, aby to nevyzeralo krátko a tak, že sa berieme na silu, čo aj v skutočnosti bolo. Potom sme sa otočili ku kňazovi a Jared ako prvý podpísal nejaké papiere, ktoré tu boli. Podal mi pero a ja som chvíľu zaváhala. Potom som sa nadýchla a podpísala to tiež.
"Vážený, môžete oslavovať novomanželov." Ozval sa ešte kňaz a všetci nám začali tlieskať. No povedzme si všetci ako všetci. Pohľad mi však padol na tú osobu, na ktorú som sa pozrieť nechcela. Victor. Bol tam. Sledoval ma a nijako sa netváril. V očiach mal len hnev a nespustil zo mňa ani na malú chvíľu zrak, aj keď sa mu niekto prihováral. Tiež som naňho pozerala, no potom som svoj pohľad od neho dokázala dotrhnúť...
No naša milá Cassandra sa už vydala..
❤️ Ako sa Vám páči časť? ☺️❤️
DU LIEST GERADE
Kidnapped by a Billionaire
RomantikOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...