"Počuj Cass, nechcem sa ti do toho miešať, ale podľa mňa by si mu to už mala povedať. Nemyslíš že keď sa po týždni na teba pozrie, tak uvidí zmenu. Bruško sa ti bude pomaly zväčšovať. Podľa mňa by to mal vedieť." Vedela som, že to čo vraví je pravda, no ja som sa na to nezmohla.
"Ja nemôžem. Nezniesla by som už ďalšie sklamanie Lola, prosím pochop ma." Pozrela som na ňu s obavami. Položila ruku na moje plece.
"Ja viem, že sa zo začiatku k tebe nesprával milo. Viem, že pomerne ani do teraz nezmenil, ale jedným som si na sto percent istá. Nikdy by ťa neposlal na potrat. Možno by sa nepotešil, že práve v tomto období, ale určite viem to na isto, že by ťa neposlal na potrat." Keď to vravela ona, tak som jej aj verila.
"Nie som síce Sasha, ale poznáme ho dobre. Sme tu s ním dlho. Ver mi. Dokonca aj s Jessicou vždy spal a to s ochranou. A budem hádať, že pri tebe ani raz, že?" Nadvihla obočie a mne bolo trápne sa s ňou o tom rozprávať, no bola mi tu najbližšia.
"No.. hej." Odpovedala som potichu a začervenala sa.
"Tak vidíš. Victor je sebavedomí, hrubý, no za to milujúci chlap. A jedno mi ver, ak ste doteraz pri sexe nepoužili ochranu, tak buď má niečo za lubom alebo možno chce s tebou dieťa." Keď to povedala, tak do mňa vložila ešte viac obavy, no aj plno nových otázok.
"Ja neviem, bože. Už vážne neviem, čo robiť." Vložila som si hlavu do dlaní a začala plakať.
"No ták! Poď si sadnúť." Potlačila ma ku gauču a potom sme si sadli. Ja som si hlavu položila na jej nohy, no o malý okamžik sa tu objavil Victor.
"Kde ste toľko? Čakáme tam len na Vás." Pozrel na Lolu a potom na mňa. Ona sa postavila a odišla. Victor si prisadol a prešiel po mne zamračeným pohľadom.
"Čo sa deje? Už pár dní si čudná." Nadvihol obočie a v očiach mal opäť ten hnev, ktorý tak milujem.
"To bude asi tou infkeciou." Mávla som nad tým rukou, no on sa zdvihol a vybral sa preč.
"Kam ideš?" Opýtala som sa.
"Za doktorom." Zachytila som ho skôr, než stihol za ním dobehnúť.
"Nie, to nie je nutné. Naozaj som v poriadku." Prehovorila som a usmiala sa. Prižmúril oči a premeral si ma pohľadom.
"Tak teda fajn." Povedal chladne a potom sme tam ostali sedieť v tichosti.
"Victor?" Oslovila som ho a on sa na mňa pozrel.
"Keby sa stalo, že by som nebodaj otehotnela, čo by si robil?" Keď som sa ho to opýtala, veľmi som sa modlila aby povedal niečo milé, alebo také, aby ma to neranilo.
"Veď to nie je možné nie? Sám doktor to povedal. Každopádne na dieťa by teraz nebol vhodný čas." Posmutnela som, jednoznačne. Myslela som si, že povie niečo iné. Jednoznačne som si myslela, že povie úplne niečo iné, ale toto som nečakala.
"Ale veď nie si v tom nie? Tak prečo sa ma to pýtaš?" Nadvihol obočie a mračil sa.
"Len ma to tak zaujímalo." Zamumlala som a oprela si o jeho rameno hlavu. Večer sme obaja išli spolu do izby a tam ma zvalil na posteľ.
"Chcem ťa hneď." Zašepkal mi do ucha a ja som sa usmiala. Keďže som celý deň premýšľala, že ak sa to dozvie a pošle ma do čerta, tak si ho aspoň vychutnám. Posledné chvíle strávené s ním budú pre mňa tým najcennejším pokladom. Lem mojich čipkovaných nahavičiek vzal medzi zuby a pomaly ich zo mňa dal dole. Rozkorčil mi nohy a pomaly sa dostal k môjmu citlivému miestu. Zapojil jazyk a ja som bola opäť v siedmom nebi.
"Bože, neprestávaj prosím." Zamrnčala som a privrela oči. Dlho sa tam so mnou hral a ja som už išla priam vybuchnúť.
"Victor, prosím." Zakňučala som a on sa uškrnul. Pomaly do mňa vnikol, no mňa to zabolelo.
"Au." Zakňučala som a zrazu prestal.
"Čo sa deje?" Nadvihol obočie a zamračil sa.
"Ale nič." Pohladila som ho nech pokračuje ďalej. No keď pokračoval, tým viac ma to bolelo.
"Tak a stačilo." Zavrčal a vyšiel zo mňa von. Obliekol sa a otočil sa na mňa s hnevom.
"Okamžite mi povedz to, čo si mi zatajila." Povedal to nahnevane a stále čakal.
"J-ja..." Než som stihla ďalej niečo povedať dnu vtrhol nejaký chlap a ešte šťastie, že som mala cez seba prehodenú plachtu, inak by ten muž už asi nežil.
"Pane máme problém. Prepadli nás." Povedal zadýchane a potom vybehol späť von.
"Tu ostaň, ak sa vrátim povieš mi to." Ukázal na mňa prstom a ja som si povzdcyhla. Stále som ho však cítila v sebe. Bolo to neskutočné. Musela som sa však rýchlo spamätať a hneď som sa obliekla. Chystala som sa vyjsť, no dnu niekto vošiel a potom som už videla len tmu.....
Victor
Nerozumel som, čo predo mnou tají. Chcela mať sex, ale pritom ju každý môj pohyb bolel. Videl som to. Musím zistiť, čo tají. Vyšiel som hneď von po tom, čo mi chlap zahlásil, že nás prepadli. Pobehol som do predu, kde už bolo počuť prestrelku. Do čerta!
"Teo, Martin! Kricia obrana." Zakričal som a priskočil k nim. Vytiahol som zbraň, zatiaľ čo baby sa ich snažili zatlačiť. Tiež som na nich zopár krát vystrelil a keď sme sa zbavili aj posledného chlapa, ktorý po nás strieľal, tak som sa obzrel.
"Všetci sú v poriadku?" Opýtal som sa a všetci prikývli. Vrátil som sa späť do izby po Cass, no opäť tu nikto nebol. Na posteli ma len čakala obálka. Vzal som ju do rúk a vrátil sa späť k ním.
Ak ju chceš späť, príď na túto adresu.
Prečítal som odkaz a zamračil sa. Určite to má na svedomí buď Maurícius alebo Ronaldo.
"Preboha ja len dúfam, že sa im nič nestane." Povedala vystrašene Jenny a všetci na ňu hodili naštvaný pohľad. Ja som však postihol slovo im.
"Im? Akým im?" Nadvihol som obočie a všetci pozreli inde len nie na mňa. Nechápal som. Mal som pocit, že každý tu niečo vie, len ja nie.
"Tak do riti! Dozviem sa, kto mi tu čo tají!" Skríkol som a rázom sa ozvala Lola...
Situácia sa začína pekne vyostrovať 👀... Victor už začína byť nervózny a nahnevaný, pretože vie, že mu niečo dôležité taja... Čo si myslíte? Čo sa stane keď sa dozvie, že je tehotná? ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...