20. Časť

1.1K 38 0
                                    

"Tak máte už niečo?" Opýtal som sa a prisadol si k nim.

"Zatiaľ nič pane, obávam sa, že zmizli len tak bez stopy." Povedal druhý a ja som pretočil očami.

"Musia tam niekde byť." Zavrčal som a prižmúril oči na tú obrazovku. Nikde však nebolo ani najmenšej stopy. Kurva! Musím nájsť jej otca ak chcem zistiť, čo od nás chce ruská mafia a prečo nám nedajú pokoj.

"Pane?" Oslovil ma jeden muž a potom mi podal papier. Keď som po ňom zbehol očami, tak som konečne pochopil, prečo ju stále nenehajú tak. Je na ňu vypísana odmena pre toho, kto ju donesie zdravú a živú ruskej mafii. Kurva fix!

Cassandra

Prebrala som sa na to, že je už noc. Neviem ako dlho som spala, no Victor tu nebol. Od toho čo sme mali napsoledy sex som sa vôbec necítila lepšie. Ten ma teda fakt zničil a porobil so mnou divy.

"Som rád, že ste hore slečna. Pán Sanders mi prikázal nech Vás prezriem." Z ničoho nič sa tu objavil doktor. Odkiaľ do pekla.

"Ja som v por..." Nedohovorila som, pretože ma naplo a stihol mi včas podať vedro, v ktorom skončila moja večera.

"Tak pozriem sa na Vás." Nemalo zmysel mu odporovať, pretože mal pravdu. Necítila som sa veľmi dobre.

"Ešte si zoberte toto a choďte si urobiť test." Podal mi tehotenský test a ja som nahlas pregĺgla.

"Je to vážne nutné? Predsa po tom vyšetrení v nemocnici vraveli, že nemám veľkú šancu keby som chcela mať deti." Povedala som na rovinu, no doktor na mňa pozrel milo.

"Vylúčené to nie je slečna." Nakoniec som sa premohla a išla som si spraviť test. Vyšla som von a podala mu to.

"Výsledok radšej ani vedieť nechcem." Povedala som potichu a doktor sa zadíval na test a potom si niečo zapísal do papierov.

"Tak čo mi je?" Opýtala som sa a on na mňa opäť pozrel. Potom však znovu pozrel na test a na mňa. Zobral si všetky veci okrem toho testu a odišiel. Pomaly som sa postavila a zobrala ten test do rúk. Boli na ňom dve paličky, čo značilo, že som v tom. Šokovane som si sadla a neverila vlastným očiam. Do pekla. Toto sa nemalo stať. Nie, nie, nie. No samozrejme, čo si mohla čakať Cassandra, keď ste mali sex pomaly každý deň, lebo si bola nadržaná ako sfetovaná veverička. Ja hlupaňa. Mala som si dávať väčší pozor, ale keď mňa k nemu niečo hrozne láka a ja neviem, čo to je. Zrazu dnu vtrhol Victor a ja som ten test rýchlo schovala.

"Tak, čo ti je? Doktor mi povedal, že sa to mám opýtať teba." Zamračil sa a videla som, že chcel toho doktora zabiť. Môj zabiják jeden. Mlčala som, no potom som sa odhodlala.

"Nič vážne, zrejme mám len nejakú infekciu z nejakého jedla, takže mi môže bývať zle." Usmiala som sa a v nútri ma zožieral pocit, že som mu to nedokázala povedať. Keď Victor odišiel, tak som išla za Lolou. S ňou som sa tu skamarátila asi najviac, takže mi bola skoro ako sestra.

"Ahojte. Jenny mohla by som nachvíľu hovoriť s Lolou?" Opýtala som sa a Jenny sa len usmiala a prikývla.

"Potom ešte dôjdem. Bavte sa." Položila ruku na moje rameno a potom odišla.

"Ako sa máš?" Opýtala som sa jej a posadila sa.

"No dá sa." Uchechtla sa a potom sa jej na tvári objavila grimasa a chytila sa za nohu.

"Inak čo ty a Marcus?" Nadvihla som obočie a ona vypleštila oči.

"Prosím ťa." Zasmiala sa a pozrela inde.

"Vy ste zaľúbený!" Skríkla som a ona mi darovala nepekný pohľad.

"Mlč! Nechcem aby to baby počuli. Myslím, že Sasha si naňho robila zálusk." Povedala potichu a potom sa uškrnula.

"No ale ty sa priznaj dievča. Posledné dni Vás s Victorom nevidíme. Čo vy v tej vašej izbe robíte hmmm?" Nadvihla pobavene obočie, že ona vie, čo tam robíme.

"No tak fajn. Mali sme sex, no bože." Zahundrala som a Lola zvískla od radosti.

"Ja som to vedela! Vy dvaja ste pre seba jak stvorený." Zvískla a ja som jej priložila ruku k ústam.

"Ticho!" Zahriakla som ju, no potom mi prišlo zle a rýchlo som utekala na jej wc. Tam som opäť nič zo seba nedala von.

"Tak toto je už sila. Dievča, čo ti je?" Nadvihla obočie a premerala si ma.

"Ale nič, iba vraj nejaká infkecia." Mávla som rukou a dúfala, že to nebude rozoberať ďalej.

"Mhm infekcia menom tehotenstvo?" Nadvihla obočie a spokojne sa usmiala. Ja som vyvalila oči a otvorila ústa, že jej niečo poviem, no tak ako som ich otvorila, som ich aj zavrela.

"Povedala si mu to?" Opýtala sa znovu a ja som bola ticho.

"Nie. Blázniš? Veď by ma zabil." Dala som si neposlušný prameň vlasov za ucho.

"Ty blázniš dievča! Musíš mu to povedať." Sadla si aj ona a pozrela na mňa bez srandy.

Po dvoch dňoch to pomaly už vedel každý okrem Victora. Všetci nám to priali, no ja som sa stále bála povedať to Victorovi. Bolo to zvláštne, no mala som pocit, že keď mu to poviem, tak sa naštve. Preto som radšej bola ticho a modlila sa, nech sa nikto neprekecne.

"Dobré ráno všetkým." Pozdravil sa Victor a všetci svoj pohľad premiestnili na mňa. Ja som sa snažila pozerať inde, no ich pohľady boli intenzívne. Vždy sa na mňa tak pozerali, že mu to mám povedať.

"Kto je hladný?" Opýtala som sa a rýchlo vystrelila zo stoličky na nohy.

"Teda dnes ste všetci nejaký zhovorčivý." Uchechtol sa, no potom sa zamračil.

"Nech sa páči." Doniesla som mu raňajky a on na mňa pozrel zarazene.

"Si v pohode?" Nadvihol obočie a ja som len rýchlo prikývla. Napila som sa vody a dúfala, že už hádam prestanú na mňa pozerať. Každý to zrejme pochopil, že sa mu to nechystám povedať, no Lola na mňa stále hľadela.

"Môžeš na slovíčko Cass?" Postavila sa a opatrne prešla ďalej, keďže mala nohu po tej streľbe ešte stále zranenú.

"Jasné." Podišla som a potom pokrútila hlavou...



Taaak a potvrdilo sa nám, čo si väčšina zrejme myslela. 🤭😏 Cass nám je tehotná! 👀 Ale čo sa to deje? Prečo to nechce Victorovi povedať, dôvod je že sa vraj bojí, no je to skutočne ten pravý dôvod? ❤️❤️❤️

Kidnapped by a Billionaire Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang