"Je tehotná." Stačilo mi aby povedala dve slová a doslova sa mi pomaly rúcal svet. V hlave mi dookola poletovali len tie dve slová. Je tehotná. Čaká moje dieťa? Čím viac som si to dookola vravel, tým viac som tomu nechcel veriť. Ale veď doktor v nemocnici jasne povedal, že už nebude môcť mať deti. Lenže boh to videl. Videl, že nie je zlý človek a že si nezaslúžila toľko zla.
"Koľko to už je?" Opýtal som sa a pozeral iba na ten papier.
"Doktor vravel, že je to už týždeň, no ona to vie len od vtedy, čo si k nej poslal doktora." Povedala a ja som bol nahnevaný. Hneval som sa, že mi to nepovedala. Ako by aj mohla po tom čo sa ma aj pýtala ako by som reagoval, keby bola tehotná. Nechápem že mi to vtedy nedošlo. Bože ja som ale hlupák. Mal som to vedieť. Mal som si to všimnúť. Tie zmeny nálad a to všetko.
"Victor nehnevaj sa na ňu. Síce ti to nechcela povedať, no len kvôli tomu, že sa bá..." Nedopovedala, pretože som jej skočil do reči.
"Mala mi to povedať." Zamračil som sa.
"Bála sa." Prehovorila Sasha a ja som sa zamračil.
"Bála sa, že ju no opäť sklameš." Bolo to tu opäť. Opäť sklamania. To preto som sa stal tak bezcitným akým som. Bez ďalších slov som sa otočil a bez slova odišiel.
Počas noci som stál v predu na lodi a premýšľal. Je tehotná. Čaká moje dieťa. Bála sa, že ju sklamem, tak preto to zamlčala. Bola ochotná mať so mnou sex aj keď vedela, že to nebude správne. Vytiahol som z vreciek obe ruky a oprel sa o operadlo na lodi. Hlavu som zvesil dole a pokrútil ňou. Keď táto žena prišla do môjho života, chcel som jej urobiť len čisto peklo. Chcel som ju len zneužiť, že by si zapamätala, aké to je keď niekomu dlží peniaze. Lenže nedĺžila mi ich ona, ale jej otec. Prečo vždy musia trpieť deti? Pretože oni sú najbližšia rodina. Lenže časom, aj keď som sa snažil od nej držať čo najďalej, tak som to cítil. Ten pocit, ktorý ma k nej ťahal čoraz bližšie. Tá nádej v záchranu v jej očiach bola príliš veľká. Prepadol som napokon tomu pocitu a zamiloval sa do nej. A čo teraz? Ha, teraz bola opäť preč a to len preto, že som ju opäť nedokázal ochrániť. Aký by som to bol vôbec otec?
"Victor?" Ozval sa Sashin hlas a ja som sa ani neotočil.
"Vzdávam sa Sasha." Pozrel som opäť pred seba na more a hľadal som odpovede na svoje otázky.
"Nedokázal som ju opäť ochrániť." Povedal som potichu a mal som pocit, že sa ochvíľu rozplačem. Do čerta aj s takou ženou.
"Vidím dobre, alebo pán tvrďas plače?" Zavtipkovala a ja som sa len uchechtol.
"Pozri Victor. Ja do vášho vzťahu nevidím a ani ostatný, ale všetci dobre vidíme, že sa obaja veľmi milujete. Vždy keď nie ste pri sebe, tak ste obaja zahľadení do diaľky a premýšľate jeden nad druhým. Je to veľmi krásne Vás takto vidieť. Prosím ťa Victor. Vzchop sa a nenechaj si ujsť takúto ženu." Objala ma zo zadu a mne sa na tvári objavil úsmev. Sasha vždy vie ako ma rozveseliť.
"Ďakujem ti. Ségra." Zasmial som sa a objal ju tiež.
"Tak bež a priveď ju čo najskôr späť." Šťuchla do mňa a ja som sa hneď vybral za chalanmi.
Cassandra
Prebrala som sa na to, že ma bolí hlava.
"Au, kde to som?" Ozvala som sa a zrazu z tieňa vyšiel Jared a Ronaldo. Čože?
"Dobre ránko spiaca kráska." Usmial sa na mňa Ronaldo a Jared ma postavil na nohy.
"Narábaj s ňou opatrne, keďže je tehotná." Keď to Ronaldo povedal, tak som nechápala.
"Ako to viete?" Nadvihla som obočie a Jared sa stále mračil.
"Oh zabudol som niečo spomenúť. Ahhh, no jasné. Vieš mám v talianskej mafii trochu špehov, takže viem o každom vašom kroku. Každopádne nepočítali sme s tým, že otehotnieš. Nuž mala si mať dieťa s Jaredom, ale teraz si nám sťažila len plán Cassandra." Pokrútil nahnevane Ronaldo hlavou a povzdychol si. Jared ma stále silno držal za ruku a mňa to začínalo pekne bolieť.
"Odveď ju do vašej izby. Potom sa na Vás prídem pozrieť hrdličky." Žmurkol a Jared ma začal ťahať ani neviem kde. Vošli sme do nejakej izby a tam ma sotil. Ešte šťastie, že som to ustála.
"Čo máš za problém Jared, veď sme si rozumeli." Pozrela som naňho nahnevane.
"Presne to mám za problém, čo povedal hore môj otec." Zavrčal a ja som vypleštila oči.
"Čože? Tvoj otec?" Nadvihla som obočie a nechápala. Ak je Ronaldo Jaredov otec, tak potom čo Jared robil u Maurícia.
"Počkaj, ak je Ronaldo tvoj otec, čo si potom robil u Maurícia?" Opýtala som sa zmätene a sadla si.
"Bože tebe to fakt nedopína?" Opýtal sa Jared posmešne a potom pokrútil hlavou.
"Všetky mafie vidia taliansku mafiu len ako bohatú. Nevidia ju ako bojovnú mafiu, len ako bohatú chápeš? Zabezpečuje peniaze a stále kupuje iba nejaký tovar. Nikdy si s ňou nikto nezačne a prečo?" Nadvihol obočie a ja som sa zatvárila zvedavo.
"Lebo sú bohatý?" Skúsila som doplniť jeho zatiaľ nezrozumiteľné vysvetľovanie, no zdá sa, že som sa netrafila.
"Nie, sú to úbožiaci. Sú len bohatý, nič viac. Nevedia ani bojovať a už vôbec nie sa s niekým spojiť. Preto si Victor našiel teba. Ruská mafia je veľmi silná a na jej čele je bohužiaľ tvoj otec. Takže on riadi ruskú mafiu a tak si pán dokonalý myslí, že keď ťa dostane pod svoju moc, tak že spojíte vaše mafie aby už konečne ostatné mafie dali pokoj tej jeho, pretože on tie nátlaky útokov už dlhšie nebude znášať." Prehovoril a mne sa nepáčilo ako vraví o Victorovej mafii. Je to síce mafia, ale do pekla! Kedy začali jedny podceňovať druhých!
"Victorova mafia nie sú žiadny lúzri Jared. Victor je silný. Zachránil ma už nespočetne veľa krát a viem, že si po mňa príde aj teraz." Povedala som pyšne na čo sa Jared zasmial.
"Možno príde, ale živý odtiaľ neodíde!" Zavrčal a vytiahol z vrecka zbraň. Namieril ju na mňa a ja som až stuhla.
"Mohol by som ťa tu teraz zabiť rovno na mieste a aj to tvoje decko. Ale nespravím mu takú radosť. Najprv si naňho počkám. Potom ho spacifikujem a teba a to malé zabijem rovno pred jeho očami." Priblížil sa ku mne bližšie a ja som začala mať strach. Victor prosím, príď si po mňa...
Ale aleee, žeby náš Jared nebol až taký anjelik ako sa zdal? 😉❤️ A čo si myslíte, že spraví Victor, keď dal najavo, že sa vzdáva? 👀
DU LIEST GERADE
Kidnapped by a Billionaire
RomantikOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...