Chystal sa niečo povedať, no do izby vtrhol Ronaldo aj s mužmi. Keď som sa otočila späť, už tu nebol.
"Si v poriadku Cassandra?" Opýtal sa a pozrel na Jareda.
"Ale áno, len sa mi zdálo, že som počula nejaký buchot." Jared na mňa pozrel, že prečo klamem, no stačil mu môj prosebný pohľad a hneď vedel o čo mi ide. Keď Ronaldo odišiel, opäť som si sadla na posteľ.
"Pozri Jared, si milý chalan, mám ťa rada, no myslím si že by medzi nami nemalo byť nič viac ako kamarátstvo. Necháp ma zle, ale ja už zrejme patrím niekomu inému a viem, že sa toho človeka už nezbavím, takže je mi to naozaj ľúto." Povedala som, no on sa ku mne sklonil aj tak.
"Ale ja ťa pred ním ochránim. Nedovolím mu aby ti znovu ublížil." Povedal a chcel ma pobozkať, no oditahla som sa.
"To je od teba milé Jared, ale ja už mám svoj osud napísaný. Prepáč." Počkala som kým odíde a zavrela som za sebou izbu. Ľahla som si do postele a predýchavala ten pocit, že tu Victor opäť bol. Ruka ma ešte stále bolela od toho, ako som mu dala facku. Musela som sa nad tým aj zasmiať. Konečne som mu dokázala odolať a vzdorovať.
"Dobrú noc Victor." Popriala som mu a s úsmevom na tvári som zavrela oči.
Victor
"Hahaha ty si dostal facku." Smial sa Aster, Teo a Leo.
"Držte huby jasné!" Zavrčal som a buchol rukou po aute. Tá ženská je neskutočná. No oľutuje to, to si môže byť istá. Ale tie jej nádherné oči a ten vzdor. Do čerta!
"Počkáme na svit a potom ju odtiaľ zoberiem aj keby nechcela ísť dobrovoľne." Môj pohľad padol na jej terasu, ktorá bola prázdna. Už len pár hodín zlatko a budeš moja. Ten malý debilko sa ťa ani nedotkne, inak mu zlomím obe ruky.
Blížilo sa už svitanie a ja som vyčkával.
"Dobre, všetci viete svoje pozície?" Opýtal som sa potichu a oni len prikývli. Pomaly sme prešli ku vchodu, kde sme zložili dole ochranku. Vybavili sme aj ostatných a dostal som sa až k jej izbe. Tušil som však, že sa na noc určite zamkne. Múdre dievča. Vytiahol som z vrecka sponku a háčik a s tým som sa tam hral asi nejakých desať minút, kým sa mi to podarilo otvoriť. Vošiel som dnu a potichu zamkol. Podišiel som až k nej a obzrel si ju. Dlhé tričko, nohavičky a bez podprsenky. Môj vták už stál na pozore, no teraz nebol čas riešiť moju nadržanosť. Pásku som jej prelepil na ústa, na čo sa zobudila a vyvalila oči. Hneď sa zamračila a snažila sa niečo mi vravieť, no cez tú pásku som jej neoruzmel ani slovo. Prehodil som si ju cez rameno a potom som ju dal dole až v aute. Samozrejme neušlo sa to bez kopancov a úderov, pretože dobrovoľne by nešla. Dal som jej dole pásku a opäť do mňa začala mlátiť tými jej maličkými rukami.
"Ja s tebou nikam nejdem! Okamžite ma pusť von." Kričala ako zmyslov zbavená, no chytil som ju za pás a priložil ruku na ústa.
"Už mlč, prestávajú ma baviť tieto tvoje náreky." Pretočil som očami a ona sa stále mrvila ako húsenica. Nechtiac alebo možno aj schválne sa obtrela o moje prirodzenie a to už nebolo dobré. Okamžite sa prestala hýbať a pozrela na mňa. Mal som v očiach len hnev, no potom aj túžbu po nej. Už opäť. Nedokázal som to kontrolovať, mal som pocit, že sa stáva mojou drogou, ktorú musím mať.
"Odneste nás do prístavu." Prehovoril som na šoféra auta a ten nás zobral až k prístavu, kde nás už čakala loď.
"Okamžite ma pusti Victor. Nikam s tebou nej...." Nedhovorila, keď jej zrak padol na obrovskú loď, ku ktorej sme smerovali.
"To je tvoje?" Opýtala sa unesene a ja som sa uchechtol.
"Jasné že áno." Vedel som, že teraz už pôjde dobrovoľne, pretože bola tou loďou unesená, no keď aj tak vzdorovala nechápal som. Iné ženy by sa mi už dávno hodili okolo krku, ale ona nie.
"Pusti ma už konečne." Stále sa hýbala a snažila sa utiecť, no mala to márne. Nastúpili sme na loď a potom keď sme vyrazili som ju pustil.
Cassandra
" Prosím, ak sa chceš vrátiť nech sa páči. Môžeš rovno skočiť do vody." Poukázal na more a ja som chvíľu nad tým aj uvažovala, no keď to zbadal, tak ma hneď chytil a odvliekol do nejakej izby.
"To si naozaj pomyslela na to, že skočíš do vody?" Nadvihol obočie a prešiel ma pohľadom.
"Aj keby. Radšej nech ma žožerú žraloci ako trpieť pri tebe." Odvrávala som a vedela som, že sa to pre mňa neskončí dobre, ale moje srdce strašne chcelo aby ma pretiahol. Nedokázala som to ovládať.
"Tu ostaneš. Až sa ukľudníš, prídem ťa pozrieť." Odišiel preč a zavrel ma tu. Pche... Poobzerala som sa po izbe, no nebolo tu nič také, kde by som mohla újsť alebo niečo, čím by som ho omráčila. Do pekla! Kým tu však nebol, rozhodla som sa, že si dám sprchu. Keď som však na sebe pocítila niekoho ruky, tak som skríkla, no dotyčný mi dal ruku na ústa. Do čerta, prečo ja len nikdy nezatváram dvere.
"Musíš sa naučiť zatvárať dvere dievčatko." Zašepkal mi Victor do ucha a potom si ma otočil k sebe.
"Pusť ma Victor. Ja s tebou sex už nikdy nechcem." Povedala som rázne a chcela odísť, no nepustil ma.
"Vieš, že klameš samú seba? Pozri sa ako tvoje telo reaguje na moje dotyky. Si priam až vlhká, to by som sa stavil." Zasmial sa a ja som preklínala jeho aj svoje telo. Vy dvaja ste sa fakt našli.
"Nebráň sa tomu. Čo je na tom užiť si dobrý sex hm?" Opýtal sa a nadvihol obočie.
"Ja ak si užijem sex tak s niekým kto ma bude milovať a nie využívať." Touto vetou som ho zrejme zarazila a potom som vykĺzla preč. V hlave mi vyletel ohňostroj za to, čo som povedala a tlieskala som si. Konečne som mu nepodľahla. No zrejme som si to len namýšľala, pretože keď som prišla k posteli nahá a chcela si zobrať veci, takmer okamžite ma na tú posteľ zvalil.
"Victor čo robíš." Zatlačila som do jeho hrude svojími rukami, no on mal na tvári len úškrn.
"Dovoľ mi to." Pošepkal a zanechal mi bozk na krku. Nechcela som, no telo ma nepočúvalo. Snažte sa ma pochopiť, ja ho chcem vážne odmietať, pretože ho NEmilujem ani nič, no... Ale dosť bolo presviedčania, proste si priznaj, že ho miluješ...
"Ja už nechcem ďalší bezvýznamný sex Victor." Zahundrala som a opäť doňho zatlačila, no on svoju ruku položil na moje citlivé miesto a opäť ma začal dráždiť. Ja ho raz nakopem do zadku, prisahám...
Taaak a máme tu ďalšiu časť! 🤭❤️❤️ Ako sa Vám páči? Podľa mňa je tip top. 😁
YOU ARE READING
Kidnapped by a Billionaire
RomanceOn miliardár Ona chudobná a žije z platu na plat. Nezaplatené účty a dlhy po jej otcovi. Čo sa stane, ak zistí, kto mu dlží peniaze a zistí, že človek, ktorý mu dlhoval zomrel? Svoje peniaze bude chcieť späť a tak ju začne po večeroch tajne sledova...