18. Časť

1.1K 38 7
                                    

"Cass, čo si tam opäť robila?" Opýtal som sa jej a mračil sa na ňu. Začínala ma už poriadne štvať s tou jej pubertou.

"Nič oci. Chcela som iba nejaké peniaze. S kamošmi sme chceli ísť do mesta a mama mi nechcela dať." Povedala a potom som pozrel na Lauru.

"Lebo určite tam nebudú iba tak popíjať nejaké drinky. Určite si tam budú kupovať aj alkohol." Povedala a založila si ruky na prsiach.

"Mama ma pravdu Cass. Peniaze dostaneš až keď si budeme istí, že nič nevyvedieš." Pozrel som na ňu rázne a ona vedela, že to je moje finálne slovo. S pretočením očí sa chystala odísť, no zrazu do domu niekto vtrhol.

"Russo?!" Skríkol Victor. Čo tu do pekla robil v tento deň!

"Čo chceš Sanders? Radšej odíď nech si neublížiš." Zahundral som. Victor Sanders bol 19 ročný budúci šéf talianskej mafie.

"Na to zabudni Russo, chcem tie prachy, ktoré si si nedávno požičal." Zavrčal a namieril zbraň na moju ženu.

"Vrátim ti ich len potrebujem viac času!" Navrhol som, no on pokrútil hlavou.

"Čas vypršal. Vravel som, že mi to máš vrátiť do dnes." Počas toho ako vravel padol výstrel a ten zasiahol priamo Lauru.

"Nie!" Skríkol som a pribehol k nej. Chytil som ju než stihla spadnúť na zem a potom sa nenávistne otočil na Victora. Ten sa však tiež mračil a potom sa otočil a odišiel. Laura mi v ten deň zomrela v náručí, no než stihla zomrieť, tak ešte niečo mrmlala.

"M-musíš j-ju d-dať j-je-m-mu." Povedala a potom zavrela oči a prestala dýchať.

Rakúsko, Viedeň- rok 2015, súčasnosť

"Preto som odišiel. Nemohol som zostať tam, kde ju zabil." Neverila som mu. Neviem prečo, ale moje vnútro mi vravelo, že Victor by toho nebol schopný. Nemohol, on nemohol ma poznať a klamať mi do očí!

"Musím zistiť pravdu otec. Musím ju zistiť." Prehovorila som a potom sa zrazu ozval potlesk.

"Krása, gratulujem." Usmial sa Ronaldo, ktorý sa tu zjavil ani neviem ako.

"Čože?" Ozval sa môj otec a postavil sa predo mňa.

"Gratulujem až na jednu malú zmenu v tvojom rozprávaní dráhy Russo." Usmial sa a podišiel bližšie.

"Victor tam síce bol, ale ten kto vystrelil, som bola ja." Na tvári mal spokojný výraz a ja som už bola teraz totálne zmätená. Takže zabil Victor moju matku alebo to bol Ronaldo? Tuším tu zase na mňa niečo hrajú a snažia sa môj mozog pomiatnuť alebo už vážne netuším...

"Čože?" Moje otec sa tváril prekvapene a pozeral na svojho kamaráta s obrovským hnevom.

"Nuž povedzme že som to plánoval dlhšie. Keďže som nepočítal s tým, že sa tam objaví Victor, tak som dlho premýšľal ako to spravím tak, aby si to nezistil. Lenže keď sa tam Victor zjavil, tak som bol bohu nesmierne vďačný, že to zariadil takto. Čiže logicky si nemal možnosť ma podozrievať, že som tvoju ženu zabil." Dnu vstúpili ďalší muži, ktorí podišli za Ronalda.

"Teraz jeho odveďte a ju strážte." Zahundral a pobrali sa na odchod.

"Neboj sa, dostanem ťa odtiaľto." Povedal a potom ho vyviedli von. Dvaja muži ostali stáť pred dverami a aj som si povzdychla. Bože Victor, kde len si, pomyslela som si.

V noci som sa zobudila na to, ako mi niekto priložil ruku na ústa. Otvorila som oči, no tú osobu som nepoznala. Snažila som sa kričať, no nič mi nepomohlo. Začal ma chytať všade možne, no nerobil to dlho, pretože potom ho nejaký iný chlap surovo odhodil a ten spadol prudko na zem. Keď sa mi do nosa dostala tá vôňa, ktorú som už poznala, chcelo sa mi plakať. Victor mi však nevenoval žiadny pohľad, ale naopak dôkladne sa venoval mužovi, ktorý mal v pláne si so mnou bohvie čo robiť. Podišiel k nemu a rovno mu jednu vrazil.

"To máš za to, že si si dovolil prísť k nej." Povedal potichu a potom mu vrazil ďalšiu. Z jeho úderov som až nadskakovala, pretože bol naozaj silný. Tuším odkedy som ho posledný krát videla pred týždňom, tak sa mu svaly zväčšili. Okej! Preber sa do reality Cass! Nie je čas tu slintať.

"A toto máš za to, že si sa ju OPOVÁŽIL chytiť!" Posledný úder a tuším ten chlap už ani nežil. Len som nemo pozerala raz na toho chlapa a potom na Victora. Podišiel ku mne a kľakol si.

"Si okej?" Opýtal sa a prebehol ma pohľadom.

"Asi áno." Povedala som potichu a potom som naňho skočila. Tak veľmi mi chýbal. Zvalili sme sa obaja na zem a chvíľu tam len tak ležali v objatí.

"Chýbal som ti až tak veľmi?" Nadvihol obočie a ja som pretočila očami.

"Je tu niekde môj otec." Keď som to povedala, Victorov pohľad zrazu stvrdol.

"Prosím?" Opýtal sa ešte raz, akoby zle počul.

"Dopočula som sa, že žije. Ronaldo to vedel a otec dnes za mnou prišiel. Ronaldo sa taktiež priznal, že mi zabil mamu a môjho otca niekde odviedol. Musíme ho nájsť Victor, prosím." Prosila som, no jeho pohľad bol tvrdý.

"Nie." Bola som sklamaná z jeho odpovede a tak som sa rozhodla konať na vlastnú päsť.

"Ako chceš." Povedala som odmerane a vybrala sa preč.

"Kam si myslíš, že kurva ideš?" Schytil ma za tričko a pritiahol späť.

"Idem si po otca." Zavrčala som a chcela ho odtlačiť, no nedalo sa.

"Nikam nejdeš kurva! Idem poňho ja. Ty sa pakuj na vedľajšiu loď a rýchlo." Zavrčal a potom sa vybral preč. Hneď som ho poslúchla a vybrala sa na vedľajšiu loď ako poslušné šteniatko.

"Ale, ale kam ideš maličká." Prihovoril sa mi niekto a chytil ma za pás a namieril mi zbraň k hlave. Sasha keď ma zbadala, tak až zbledla.

"Kurva, koľkým debilom to ešte musím vysvetľovať, že sa jej do piče nemáte nikto dotýkať." Počula som Victorov naštvaný hlas a potom výstrel. Ten chlap, ktorý ma držal padol k zemi ako zhnitá hruška.

"Ďakujem." Povedala som potichu, keď bol pri mne a potom bez slova ma popostrčil na jeho loď.

"Dávajte na ňu pozor. Hneď som späť." Pozrela som naňho s obavami a on sa na mňa otočil. Na chvíľu zastal a zadíval sa mi tiež do očí. Mohol v nich jasne vidieť môj odkaz nech si dáva pozor. Potom sa otočil a bez ďalších slov so zbraňou v ruke odišiel...




Taaamtadadaaaaaa máme tu romantickú záchranu! 😏❤️❤️ No povedzte, nie je Victor na zožratie? 😈😎🥰🥰❤️❤️❤️

Kidnapped by a Billionaire Donde viven las historias. Descúbrelo ahora