Bonus: Symfónia sexu

840 33 14
                                    

Jednodielovka na RikxAzel ešte z minulého účtu. Želám príjemné čítanie ^^

Nadržané vzdychy sa odrážali od skalnatej jaskyne, uprostred ktorej sa ich telá už nejakú tú dobu nachádzali. Ponorený v slanej vode chladného oceánu si užívali svoju nepretržitú blízkosť. Azel ostatne nikdy pohľad na hladinu mora ani kúpeľ v jej slanej náručí nezažil, a tak, keď bolo po zrovnoprávnení ľudstva s Azronmi postupne obnovené aj niečo málo z pozemských území, spoločne s dovolenkovými rekreáciami, toto miesto bolo jedným z tých, ktoré musel svojmu anjelikovi ukázať.

Azel bol samozrejme nadšený, keď jeho oči po prvý krát spatrili prekrásny výjav vĺn, o ktoré sa odrážali lúče teplučkého slniečka, no to bola len časť z Rikovho zámeru. Chcel mu dopriať krásny týždeň, výlet, na ktorý nikdy nezabudne, dodatočné oddýchnutie po tom, akými ťažkými časmi si prešli. A tak za peniaze, ktorých mali skutočne dostatok, zarezervovali toto miesto. Kúpiť pozemok na povrchu zeme bolo stále nemožné, no ak by sa im tu zapáčilo, určite to mali raz v pláne.

Teraz sa však nestaral o budúcnosť, teraz bolo jeho jediným bodom pozornosti Azronove chutné telíčko pod ním, do ktorého rýchlo vrážal svoj tuhý penis. Azel zlomene pod dokonalým pocitom plnosti vzdychal, predkláňal sa, čo mu voda a poloha dovoľovali a nechával sa svojim dokonalým človekom šukať v náruči prírody.

Nikdy by si nebol pomyslel, že bude sex v mori tak dokonalým zážitkom. Dokonca ani to, žeby sa na niečo také zmohol. Jeho hanblivosť by mu to už vôbec neumožnila v prípade, ak by sa naokolo nachádzali aj iní ľudia. Našťastie boli na tomto mieste úplne sami, a tak mohol nechať pokojne aj celý ostrov počuť jeho hlasný slastný krik bez toho, aby sa držal na uzde. Ach, ako to len miloval...ten pocit, keď sa o neho Rik takto staral. Nebol hrubý, ani príliš jemný...bol proste dokonalo prispôsobivý nálade, akú práve jeho Azron mal.

Predsa len, Rik nebol sadista a isto nechcel svojmu miláčikovi ublížiť. Preto si ho nebral podľa vlastnej vôle, ale podľa toho, čo mu našepkávali pohyby Azelovho tela. A tie boli očividne plné súhlasu, keďže spoločne s jeho podvedomými prírazmi nezaznamenal žiadny náznak vzdoru. Pevne ho držal za boky, držiac jeho telíčko v tom správnou predklone na to, aby mal k jeho zadočku dokonalý prístup. Bolo to po prvý krát, čo spolu šukali na takomto mieste a on si mienil dať záležať, aby si to Azel zapamätal ako úžasnú spomienku, rovnako ako každý jeden sex, ktorý spolu kedy zažili.

,,R-Rik...rýchlejšie...p-prosím...ešte...'' zavzdychal modrovlások, snažiac sa priraziť roztiahnutým zadočkom na priateľov veľký penis, o ktorom vedel, že mu môže dať opäť viac.

A tak Rik s úsmevom pridal. Tempo trochu zrýchlil, uchopil Azronove boky o niečo pevnejšie a znovu do neho drsne vnikol. Vysunul svoj tuhý úd a opätovne sa do neho vrazil. Samozrejme, že Azel necítil žiadnu bolesť, o tom si bol istý, len čistú slasť. Vnímal, ako mu spoločne s priateľovým veľkým penisom do útrob prenikajú aj časti vody, ako ho studená tekutina so soľou chladí a jemne štípe v citlivom zadočku. Nedokázal krotiť svoje hlasné vzdychy ani kebyže chce, no keď Rik tempo znovu zvýšil, zarovno s čím sa do neho začalo dostávať stále viac a viac vody, už doslova kričal.

Dnu a von, rýchlo a silno, no stále opatrne...netušil, ako to robí, ako je možné všetky tieto charakteristiky skombinovať. Avšak Rik to dokázal. Šukal jeho telíčko precízne, nedoprajúc mu ani minútu na oddych, no predsa tak, aby si Azron pýtal slasťou neustále viac. Jeho vlastný, na prasknutie tvrdý, úd mu pulzoval v náruči vody a on každým, dobre miereným, Rikovým zásunom do jeho tela cítil, že mu už nepotrvá dlho, než vyvrcholí.

A tak sa aj stalo. V poslednej minúte pred tým, ako obaja dosiahli slastného orgazmu, sa ich tempo zvýšilo na maximum. Azelov hlások ozvučil priestor jaskyne, akoby kričal o pomoc, hoci v skutočnosti len žiadal o viac. Jeho slastné skríknutie preťalo priestor vo chvíli, ako mu v kontraste s chladnou vodou, naplnilo útroby niečo teplé, hrejivé a úžasné, v rovnakom momente ako sa on urobil do vody, ktorá ich obklopovala.

Ukáž mi svoje krídlaWhere stories live. Discover now