Symfónia bodov

686 54 0
                                    

Šušťanie lístia nočného lesa, doplnené o občasný pohyb teraz aktívnych zvierat, prehlušoval iný zdroj zvuku. Smiech a šum plný očakávaní dnešnej zábavy, ktorá mala definitíve ukončiť tohto ročný camp. Pre väčšinu študentov bola táto finálna časť tou najnaplňujúcejšou a najoddychovejšou, prihliadnuc na zvyšok výskum, ktorý zahŕňal mimo aktivity služobníkov aj prácu ich vlastných rúk.

Priestor, osvetlený nedávno len mesačným svitom, bol teraz ožiarený množstvom svetelných zdrojov v podobe ohnivých faklí, dodávajúcich všetkému nádych starovekého táboriska. Tiene, mihajúce sa zemou pripomínali skôr predátorov, než nadšených Azronov, tešiacich sa na priebeh dnešných hier, slúžiacich len a len na ich pobavenie ako odmenu za celocampovu snahu.

Všetci napäto očakávajúc kým udalosť započne, s radosťou sledovali, ako sa do priestoru obkolesenom prihliadajúcimi postavil vedúci campu. V rukách zvierajúc niečo pripomínajúce mikrofón, hoci na publikum o veľkosti dvoch tried nebolo toľko hlasitosti treba, prudko zakašľal, utíšiac tak rušivé zvuky študentov.

,,Poprosím aby ste sa utíšili...ďakujem.'' zaburácal jeho prísny hlas, hneď aj vykúzliac na tvári jemný úsmev. ,,Takže...všetkých vás tu vítam na uzavretí tohtoročného campu. Počas nášho zájazdu sa toho udialo veľa...dobrého aj zlého, no pevne verím, že ste si z neho odviezli zväčša dobré zážitky plné spomienok, ktoré vám pretrvajú večne. Vďaka našej práci sme opäť o niečo pokročili vo výskume pozemského zverstva, v prieskume ľudskej architektúry a mnoha iného. Dnes prednesieme výsledky vašej snahy rovnako, ako uzavretie úloh, vykonávaných vašimi služobníkmi. Teraz je čas na trocha relaxu a uvoľnenia, aby sa vaše myseľ znova dostali do bežného diania. Užite si program, počas ktorého sme pripravili rôznorodé disciplín na plnenie vašim ľudom, ktorý sa postarajú o večernú zábavu...'' ešte dlhých pár minút vysvetľoval čo dokázali, čo dokážu, čo ich čaká a čo uvidia.

Azel, ktorý tento predslov počuť nepotreboval, sa snažil zhypnotizovať Rika k tomu, aby sa na neho zadíval. Ten totiž celý čas stojac spoločne s Damienom pri čiare svojej skupiny, sa ani nepohol. Po pravde ani on sám nevedel, čo si pre ľudí vedúci vymysleli, no bolo mu jasné, že jediný, kto sa bude baviť budú Azronskí prihliadajúci.

Jemne presunúc ruku ku svojmu ramenu, kde mu posedával drobný vtáčik, zaujato sledujúci udalosť pred sebou, ho jemne pohladil po našuchorenom perí. Čo sa jeho tykalo, tak sa nemusel ničoho báť. Skoršie tohto dňa už bol za veliteľom a podrobne mu vyargumentoval prečo túto zoologickú vzorku nepredá do výskumu keď ju už získal.

Nebolo to až aké ťažké, vzhľadom k tomu, že len málokedy sa niekto skutočne zmohol na odpor proti jeho osobe, nech už sa to týkalo študentov alebo pokojne aj dospelých pedagógov.

Dotyk toho teplého telíčka, ktoré pod jeho podnetom privrelo pohodlím očká, ho z neznámych dôvodov upokojoval. Preto keď onedlho znova pozrel smerom k javisku, cítil sa o niečo uvoľnenejšie, hoci k tomu nemal skutočný dôvod.

To sa však nedalo povedať o ľuďoch, ktorých čakal večer plný nepríjemností. Výsledky celého campu, ktoré sa zväčša ohlasovali až po ukončení záverečného predstavenia bolo hodnotené takzvanými trestnými bodmi, ktoré sa po celý čas za skupiny zbierali.

Počas prvého, druhého, tretieho a ostatných zadaní, každá zo skupín schytala určitý počet týchto záznamov, ktoré ich zadelili na príslušné miesto v celkovom hodnotní. On osobne nevedel ako je na tom v tejto chvíli Rikova skupina, no nerátal, žeby práve vyhrávali. Prihliadnuc na to, že jeden celý deň vymeškali a pochybujúc o tom, že im vedúci skutočne všetko odpustili, mali určite za celú úlohu plný počet trestných bodov.

Ukáž mi svoje krídlaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant