Y/n:
"Kaikilla tarinoilla on aina alku, mutta minun ei ollut kuin unelmaa". Olin rikki ja matkalla mökille tietäen veljeni ja hänen bändiläisten olevan siellä. En tiedä onko järkevää mennä mökille ilmoittamatta heille ja särkyneenä, mutta täältä on pakko päästä pois.
Pysähdyin matkalla Teboililla ja mietin "miksi minä ja mitä mä oon tehny". Söin jotain pientä ja jatkoin matkaa.
Autossa laitoin soimaan erobiisejä ja aloin laulamaan itkien ja täysiä "why you don't ever Kiss Me, I'm not even half as pretty". Loppu matkalla meni itkien,kunnes käännyin mökkitiellä niin aloin kasaamaan itseäni.Niko:
Ihmettelin et miksi mökin pihaan kaartoi auto joten huusin "Jätkät hei joku musta Audi Kaarto tohon pihaan" Olli vastasi "Mää lähen kattoon".Olli:
Ihmettelin, en muistaakseni tunne ketään kenellä olisi musta Audi...
Kävelin ulos ja näin ratin takana siskoni ja juoksin halaamaan häntä. Sanoin "Saihan se Mateloiden tyttö ajokortin" ja halasin.Hän vain naurahti hieman. Huomasin ettei kaikki ollut hyvin. Autoin häntä kantamaan hänen kamansa ylös ja jätin hänet rauhaan.
"Kuka toi oli" Aleksi kysyi. Sanoin "Mun systeri Y/n". Tommi kysyi "Kaikki hyvin Olli" sanoin "Joo mulla on mut en tiiä onko toisella Matelalla". "Miten niin" Niko uteli. Sanoin "vaikutti surulliselle". Tommi sanoi "Nyt sinä Isoveikkana käyt kattomassa mikä mene siel on". Lähdin ylös ja koputin oveen sanoen "Saanko tulla". Minulle avattiin ovi.Halasin häntä ja kysyin "Onko kaikki hyvin". Kuulin syvän henkäyksen ja raskaantuvan hengityksen. Vein siskoni istumaan ja halasin häntä ja sanoin "kaikki ei oo hyvin". Hän sanoi "yllätyitkö" ja katsoi minua vetisillä vihreillä silmillään. Kysyin "Mitä on tapahtunu". Hän sanoi "Mitä luulet".
Y/n:
"Mitä luulet" sanoin niin Ollile hän tietää mitä olen käynyt läpi. Hän sanoi "Voitko kertoo mä huolestun". Aloin itkeä en saanut sanaa suustani tunsin isoveljeni turvallisen halin ja yritin uudestaan. Sain vihdoin ulos suustani ja sanoin itkien "Noel petti mua Neean kaa ja iskä taas hylkäsi mut". "En pysty enään elämään ilman, että mut särjetään" huusin. Tunsin Ollin halin tiukentuvan. Hän sanoi "Mitä isi teki" sanoin "Rakastaa alkoholia niin paljon ettei rakasta sen tytärtä" huusin itkien Ollin hali vain tiukkeni ja hän kysyi "Entä Noel". Sanoin "Aloin epäillä jotain kun hän alkoi erkaantumaan musta, ekaks lopetti pusujen annon, sitte loppu halit, sit se alko nukkuu sohvalla ja sit se ei tullu öiksi kotiin ja sit se luuli et oon kaverilla yötä niin se oli tekemässä vähän vääriä asioita meidän sängyssä mun bestiksen kaa..." huusin itkien Olli vaan halasi minua ja sanoi "Voi pieni enkeli oot kokenut liikaa liian lyhyeen aikaan.
Sain itseni koottua ja lähdimme moikkaamaan muita jätkiä ja esittelin itseni heille ja he itsensä minulle.
Välillä mietin elämän tarkoitusta ja syytä elää paskaa elämää. Lähdin kuulokkeet päässä kävelemään mökkitietä.
Pysähdyin pieneen risteykseen jossa oli kivi. Istuin kivelle, en kestä enään tätä elämää. Purin kaiken itkuun ja huutoon. Ei se riittänyt käärin hihani ja purin tunteitani sateessa. Näin auton lähestyvän minua ja huomasin Joonaksen ratissa. Pyyhin kyyneleeni ja laskin hihani. Joonas pysähtyi ja kysyi "Kaikki Okei? Sä kastut ja tääl on kylmä. Tuutko kyytiin voin heittää sut mökille?". "Hei ei mitään hätää nilkka vaan meni lähen ihan just mökille" sanoin iloisesti. "Okei jos oot varma" sanoi tuo yli söpö hattarapää.Kävelin mökille päin kunnes näin kauniin pellon. Oli pakko lähtee juoksee vaikka tiesin ettei siinä olisi mitään järkeä kun unohdin Astma-lääkkeet mökille. Tiesin, että voin menettää tajuni mutta juuri sitä halusin. Juoksin pellon päähän ja sieltä takaisin. Istuin maahan hengittäen vaikken happea saanut. Tietenkin mun tuurilla Joonas ajoi ohi. Hän huomasi minut ja raahasi pakosta autoon.
Pääsimme mökille ja Olli näki mut ja hyökkäsi halaamaan mua ja sanoi "Oot mulle niin tärkeä etten ikinä haluis menettää sua". Se sattui ja liikaa kun itse haluaisin menettää itseni.
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...