6🤍

152 2 15
                                    

Joonas:
Heräsin tuo kaunotar kainalossani. Olen aika varma että olen rakastunut. Silitin tuon tytön hiuksia hän heräsi ja kääntyi halaamaan minua. Sanoin "Huomenta". Hän antoi minulle pusun ja sanoi "Huomenta". Hän käpertyi ihan kiinni minuun. Suukotin tuon kaunottaren otsaa ja sanoin "Mä meen tekee aamupalaa". Nousin ja tuo kaunotar käpertyi peiton alle, nappasi tyynyni ja halaili mun tyynyä.

Tein meille vohveleita, no en osaa muutakaan upeaa kokata. En kyllä osaa kokata ollenkaan...

Tuo kaunotar kävelee joogahousuissaan ja minun teepaidassa sotkuisilla hiuksilla keittiöön... kaijuttimisesta soi 'Can I Be Him". Annan käteni tuolle kaunottarelle ja kysyn "Saanko luvan". Hän naurahtaa ja sanoo "tietenkin". Vedän hänet tanssiin kanssani. Muistan joitain tanssiliikkeitä lukion wanhoista.

Y/n:
Kun saavuin keittiöön niin tuo komistus pyysi minut tanssiin. Huomasin ettei hän ole hetkeen tanssinut.

Kun tämä kappale oli loppu niin hän sanoi "Sit syömään oon tehny meille aamiaista". Istuin pyöreän valkoisen pöydän ääressä johon paistoi aamuaurinko ja koko kämppä oli täynnä auringon valoa.

Tuo mies tuli nurkan takaa ja toi eteeni mikroleivän, jonka päällä oli tomaattia ja lautasen jossa oli vohveli, jonka päällä oli nutellaa ja mansikoita ja tietenkin lasillisen omenamehua. Sanoin "Kiitos en kestä kuinka herttanen oot". Silmistäni vierähti pari kyyneltä. Joonas nousi ylös ja halasi minua takaapäin ja suukotti korvaani.

Olimme syöty ja menimme makoilemaan sohvalle. Joonas istui ja itse makasin pää Joonaksen vatsan päällä. Tunsin kun tuon kädet seikkailivat hiuksissani, kunnes hän alkoi silittelemään korvaani.

TIMESKIP
~•~•~•~•~•~
Olli:
Kuulin kun joku tuli sisälle uskon sen olevan Y/n. Voi vittu "Aleksi Y/n tuli kotiin, mitä me tehään" kuiskasin. Aleksi sano "Mä lähen kun se menee vessaan. Pue nyt päälles niin et näyttäis lakanaleikin jälkeisessä tilassa olevalta basistilta" tuo kuiskasi. Puin päälleni ja menin halaamaan siskoani. Sanoin "Moi miten meni, kukas tää sun deitti on". Sain vastaukseksi "Mun deitit ei kuulu sulle". Lähdin olkkariin, näin kun siskoni meni omaan huoneeseensa. Vein Aleksin kengät hänelle ja kannoin hänet ulos, ovella Aleksi sanoi "Otetaan joskus uudestaan, oli mukava yö". Heilutin hänelle ja hän lähti.

Y/n:
Mietin vähän, että voisin ostaa oman kämpän niin mun ei tarvis häiritä veljeni lakanaleikkejä...

huusin "Olli tänne". Veljeni ilmestyi ovelleni nopeasti ja sanoi "Niin". Huomasin hänen olevan hermostunut. Sanoin "Voisin muuttaa omilleni niin mun ei tarttis häiritä sun lakanaleikkejä". Näin veljeni joka oli hermostunut ja nolostunut, mutta sai sanat suustaan ja sanoi "hyvä idea, mut en mä leiki lakanaleikkejä". Katsoin häntä 'tosissas' ilmeellä ja sanoin "Miks Ale oli täällä muuten, oli muuten erittäin tyydytetyn näkönen niinkun säkin". Olli naurahti ja katosi.

Aloin etsimään Töölöstä asuntoja, tärkeää olisi et Joonas asuisi lähellä. Löysin kaksi mukavan näköstä asuntoa ja laitoin viestin "Hei olisiko mahdollisuus tulla katsomaan asuntoa". Menin suihkuun.

Tulin pesulta ja huomasin viestin tuntemattomasta numerosta jossa luki "Tietenkin voit käykö tänään klo 18 tai huomenna klo 9". Vastasin "Tänään klo 18 on täydellinen aika".

Soitin Joonakselle ja sanoin "Voitko tulla kattoo mun kaa yhtä kämppää kun en haluis mennä yksin". Hän vastasi "Joo tietenkin, monelta haen sut ja missä se kämppä on". Sanoin "Tuun sun ala-ovelle klo 17.45 se kämppä on aika lähellä, mennään kävellen". Tuo pörröpää vastasi "Eli nähään silloin". "Juu heihei" sanoin ja lopetin puhelun.

Kello oli 17.30 lähdin kävelemään Joonakselle. Olin yllättynyt, että pääsin hengissä perille. Odotin Joonasta hänen ulko-ovensa edessä.

Näin tuon miehen lähestyvän minua, tuo painoi huulemme yhteen. Sanoin "Moi". Sain vastaukseksi "Päivää, mihin suuntaan". Osotin vasempaan ja lähdin kävelemään. Tuo veti minut kiinni itseensä. Rakastin tuota tuoksua♡. Kävelimme ja juttelimme kaikesta.

Saavuimme valkoisen kerrostalon eteen ja sanoin "wau tää on upee, rakastan tätä mille tää näyttää". Joonas sano "Okei mäkin oon rakastunu".

Talon myyjä tuli ja kävelimme portaat korkeimpaan kerrokseen. Menimme 'päätyovesta' sisään. Eteinen oli avoin ja valkoinen. Eteisestä vasemmalle aukesi keittiö ja pieni alkovi. Eteisestä eteenpäin oli aula. Aulasta oikealle avautui iso tila joka näytti siltä että siihen saisi olkkarin ja ruokapöydän. Aulan ja eteisen välissä oli vessa. Aulasta pääsi kylpyhuoneeseen jossa oli amme. Aulasta vasemmalle aukesi iso makuuhuone isoin ikkunoin ja parvekkeella. Sanoin Joonakselle "Kato kuinka ihana mä haluun muuttaa tänne nyt♡". vastaukseksi sain "Voinks muuttaa sun kaa". Nauroimme ja sanoin myyjälle "Milloin asunto vapautuu, mä haluun tän kauniin kodin". Hän sanoi "Huomenna, eli muuton voi aloittaa tiistaina". Vastasin "Okei missä täytän osto paperit". Hän vastasi "Mulla on ne mukana niin voit täyttää ne ja lasku tulee tarkastuksen jälkeen". Sanoin "Jess mä otan tän". Täytimme ostopaperit ja lähdimme".

Pääsimme ulos Suutelin poikaystävääni intohimoisesti ja sanoin "Kiitos kun tulit mun mukaan mun elämään, kiitos kun autat mua, kiitos kun kuuntelet mua, kiitos kun rakastat mua ja kiitos kun saan rakastaa sua♡". Halasin tuota heti lauseeni jälkeen. Tunnen tuon nostavan pääni hänen rintakehästä, tua yhdistää huulemme jonka jälkeen sanoo "Mitävaan sulle, vaikee olla rakastamatta noin upeaa ihmistä". Pari kyyneltä valui silmistäni. Suukotin tuon otsaa ja erkaanuimme.

Pääsin kotiin ja huusin "Olli mulla on oma kämppä". Aloin itkeä onnesta ja veljeni tuli halaamaan mua. Hän sanoi "Onnea, nyt se pieninkin tyttö muuttaa omilleen". Halasin veljeni ja aloin pakkaamaan osan tavaroistani, laitoin  Joonakselle viestin.
    
                  ♡ HATTIVATTI♡

                              Moi Voitko auttaa mua
                                    Yhes jutussa.
♡HATTIVATTI♡
Joo tietenkin, mitä
Vaan sulle.
                         Hae peräkärry ja hae mut
                               Huomenna klo 7
♡HATTIVATTI♡
Mihin mä peräkärryn?
                                                      Näät sit
                                                        Heihei
♡HATTIVATTI♡
Heihei....

Y/n:
Tiesin ettei yksi peräkärry riitä joten huusin "Olli tänne nyt". Olli pamahti ovelle ja sanoi paniikissa "Mitä kävi". Sanoin "Ei mitään, mut hae peräkärry ja tuu klo 7.15 Tommin parkkikselle". Olli sanoi "Mihin mä muka peräkärryn tartten". Sanoin "Näät sitte".
Hän vastasi "Okei asia selvä".

Tiesin ettei kahdestä peräkärrystä olisi mihinkään joten laitoin Joelille, Nikolle ja Aleksille viestit jossa luki 'Hakekaa peräkärryt ja nähdään Tommin parkkipaikoilla klo 7.15, ei kysymyksiä'. Ja kysymyksiä en saanut. Laitoin Tommille viestin 'Tuu parkkikselle klo 7.15 aamulla". Sain vastauksen "Miks niin aikasin". Vastasin "Näät sitte". Asia oli hoidettu...

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora