32🤍

85 0 0
                                    

Se saa toiselta satasen kumpi saa eka y/n sänkyyn" sanoi Joel. Mitä vittua Joel, okei sä oot niin kännissä ettet sä tiiä mistä sä puhut. "JOEL, se on Ollin systeri ja Joonaksen muija". Ei tua humaltunut miekkonen mitään osannut enään sanoa.

Y/n:
Lähdimme ostelemaan meidän pikku tytölle vaatteita, tavaroita ja huonekaluja meidän taloomme. Ostimme kaikkia söpöjä vaatteita, kehdon, vaippa pöytä asian, rattaat, auton istuimen, tutteja, tuttipulloja, leluja, pehmoleluja...jne.

Sisustelimme kotiamme uudelleen ja laitoimme vauvvan tavarat paikoillensa.

TIMESKIP
y/n:
Se on menoa sitten, Olimme Ollin kyydissä matkalla sairaalaan. Tänään käynnistettäisiin synnytys, supistukset alkoivat eilen ja parhaillaan vauvva on ylihuomenna meidän sylissä.

Pääsimme naistenkliniikalle. Kävelimme lääkärin perässä minulle suunnattuun huoneeseen, vaihdoin sairaala puvun päälleni. Joonas hipsutteli ja silitteli mahaani, kun olin päässyt makaamaan sairaala sängylle. Olli sanoi "mä en jotenkin vaan usko et istun mun pikkusiskon vieressä elokuussa sairaalassa odottamassa et sen vauvva syntyy". Naurahdin hieman ja heti sen jälkeen huusin kivusta sillä ensinmäinen kunnon supistus tuli. "Mikä hätänä rakas" sanoi Joonas paniikissa. "Kaikki hyvin, tarviiko lääkäriä" Olli kysyi. "Ei, yllätyin vaan, tais olla vaan perus supistus". "Mä pyydän lääkärin, saa ehkä käynnistettyy jo" Olli sanoi. "Ei tarvii, kyl ne tulee jossain vaiheessa" sanoin ja Olli Ei edes kerennyt aloittamaan laysettaan kun huusin ja jalkani kiemurteli. "Mä meen, muista et oon sairaanhoitaja". Joonas halasi minua ja sanoi "Ei mitään hätää Mä oon tässä". Tuo tuli viereeni istumaan ja otti kädestäni kiinni, hän myös silitteli sitä samalla. "Mä rakastan sua Joonas Henrik Porko". Tuo pussasi poskeani ja sanoi "Mä rakastan sua y/n, y/l/n Porko ja sua pikku prinsessa".

Lääkäri saapui Ollin kanssa huoneeseen. "Eli y/n, Olli sanoi, että sulla alkoi vahvemmat supistukset". "Joo, ainakin huomattavasti vahvemmat"sanoin. "Kyl se ihan kiemurtelee ja huutaa kun supistus tulee" Joonas sanoi. Lääkäri pyysi Joonaksen käytävään. Taas kivuliaampi supistus ja taisin huuta erittäin kovaa sillä Joonas juoksi luokseni huolestuneen näköisenä, tuo suuteli minua ja nappasi käteni.

"Mä annan sulle kipulääkitystä ja tällästä lääkettä joka nopeuttaa synnytyksen alkua" lääkäri sanoi. Kuulemma oli 7cm auki ja lääkäri aloitti synnytyksen lääkkeellisesti.

TIMESKIP 10H
lääkitys ei enään auttanut ja supistukset tihenivät. Huoneeseen tuli lisää lääkäreitä ja hoitajia. Sain kokoajan lisää kipulääkettä ja Joonas vierelläni yritti rauhoitella minua ja samoin olli.

Hetki oli kulunut ja synnytys oli siinä vaiheessa, että vauvvan päälaki oli ulkona. Huusin kivusta ja painoin Joonaksen kättä. "Hyvin se menee kyllä sä pärjäät" sanoi Joonas. Kuulemma vauvvalta oli jo pää ulkona. Lääkäri kysyi "Saadaanko käyttää imukuppia niin synnytys on hieman nopeammin ohi". Huusin kivuissa "kaikki käy".

Hetken päästä lääkäri sanoi "vielä pari supistusta". Vittu vielä niin monta tässä kivuissa oltu 3h. Purskahdin itkuun ja Joonas kysyi "Mikä on". Puristin vielä tuon kättä. Kuulin toisen lääkärin huutavan "Hakekaa verta, tää vuotaa". Eihän siinä muuta kun shokkiin. Joonas silitteli poskeani ja sanoi "Ei mitään hätää". Puristin tuon kättä erittäin kovaa.

"Melkein ohi" lääkäri Huusi. Nyt tuli tiukka supistus ja kaikki hiljeni, tuntui että kaikki olisi pysähtynyt. Seuraava asia mitä kuulen on....

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang