Y/n:
Heräsin, kello oli 10 Heräsin ja lähdin suoraan juhlamailmaan. Ostin pallot 2 ja 7. Ostin punaisen bannerin jossa luki 'Happy 72 birthday' siinä oli mustia kukkia. Täydellistä. Ostin jääkaappiin myös ruokaa.Pääsin juuri kotiin kello oli 12. Söin salaatin. Aloin siivoamaan jonka jälkeen kävin suihkussa. Laitoin uudet alusvaatteeni ja silkkisen kylpytakkini. Ostin Joonakselle saman mutta mustana ja miesten m koossa. Itselläni oli pinkki/ruusukulta. Laitoin eteiseen valotaulun jossa luki 'I L♡VE Y♡U' Laitoin kylppäriin kynttilöitä ja terälehtiä en sytyttänyt niitä vielä. Vein makkariini bannerin ja 27vuotis pallot. Kello oli 17.40. Sytytin kynttilät makkariin ja laitoin punaiset ledit. Verot Laitoin tietenkin kiinni. Tein eteisestä ruusu polun makuuhuoneeseeni. Sammutin kaikki muut valot ja laitoin makuuhuoneeni liukuovet kiinni. Laitoin musiikin soimaan kipaisi vielä kylpytakkini kylppäriin. Menin alusvaatteillani makaamaan sängylle.
Joonas:
Tulin avaimilla tuon kaunottaren luo. Eteisessä oli taulu jossa luki 'I L♡VE Y♡U'. Ruusujen terälehdet kuljettivat mut huoneeseen jossa eka asia minkä nään on "Happy 72 birthday". Nauroin ennenkuin kiinnitin silmäni blondiin alusvaatteilla olevaan naiseen joka sano "Tuu vaan pidetään hauskaa, ihan miten sä haluut".Y/n:
Tuo tuli viereeni ja suuteli mua ja sanoi "Y/n meijän ei tarvii tehä tätä jos sä et haluu". Sanoin "Rakas hommasin tän kaiken sillä haluun sua just nyt en kohta vaan nyt". Tuo kysyi "Varma" sanoin "Kyllä".Tuo riisui vaatteensa jonka jälkeen korotin yöpöydän laatikkoon. "Kiitos" Tuo kuiskasi. Seuraavana tua turvallinen mutta vahva riisui mun vaatteet. Suutelimme hetken jonka jälkeen Tuo kysyi "Ootko ihan varma haluun et sul on okei olla ja et sua ei satu fyysisesti tai henkisesti". Sanoin "Anna mennä, mä rakastan sua".
Tuo työnsi kalunsa sisääni ja siitä se vasta lähti. Huone täyttyi huokaisuihin ja pieniin suutelu hetkiin. Tuo toi päänsä kiinni minuun ja nuolasin tuon korvaa. Samalla hän kysyi "Onko kaikki okei". Sanoi "on jos haluut voit nopeuttaa tahtia". Siitä se vasta lähti. Peitto ja tyynyt lentelivät sängyltä. Lakana ei enään malttanut tiuhaa tahtoamme joten tästä tuli kunnon lakanaleikki. Molempien kaulat oli täynnä kauniita sieviä sini/violetteja läikkiä, ainakin tunnistaa, että seurustelemme. Tuo laski kätensä rinnoilleni ja paineli niitä samalla kun lakanaleikki jatkui. Kuulin kuin 'Wildest Dreams' Alkoi soimaan oli pakko alkaa laulamaan. "He's so tall and handsomes as hell. He's so bad but he does it so well. And when we've had our very Last Kiss. My Last request it is.
Say you'll remember me standing in a nice dress. Staring at the sunset, babe Red lips and rosy cheeks. Say you'll see me again. Even if it's just in your wildest Dreams, ah-ha.
Wildest Dreams, ah-ha.
You'll see me in hindsight.
Tangled up whit you all night
Burnin' it down
Someday when you leave me
I bet these memories". Joonas sano "rakastan kun laulat ton". Sanoin "rakastan laulaa meijän biisin". Lopetimme lakanaleikin.Juoksin laittamaan kylpyammeen valumaan. Tulin takaisin Joonaksen luo. Halailimme hetken ennen kun kävin laittamassa kylpyhuoneen kynttilät palamaan. Laitoin kylpyyn kylpypommin. Vein kaijuttimen kylpyhuoneeseen ja 'I see red' Alkoi soimaan. Huusin Joonaksen kylpyhuoneeseen.
Makoilimme ja nuoleskelimme toisiamme kylpyammessa. Joonas tutki koko kehoni varpaista hiuksiin. Kun hänen kätensä koskivat rintojani kappaleesta tuli juuri 'I see Red' kohta ja lauloin mukana "I see Red, Red, onhan red" ja vedin itseni Joonaksen syliin ja yhdistin huulemme. Annoin tuon tutkia kehoni loppuun. En osaa sanoa paikkaakaan mihin Tuo ei olisi koskenut. Sanoin "Nää on sun synttärit eikö mun kuuluis hemmotella sua" hän sanoi "täähän on luksusta kun saan käydä käsin koko naisen läpi, tiiän missä sun jokainen luomi sijaitsee". Nauroin ja sanoin "okei sitte tee mitä haluut". Tuo kuiskasi "miten ois kylvyn jälkeen koko kroppa hieronta mun vahvuksiin kuuluu huuli hieronta, rinta hieronta ja perse hieronta". Nauroin ja sanoin käy. Laitoin kylvyn tyhjenemään, sammutin kynttilät ja menimme Joonaksen kanssa suihkuun. Pesimme toistemme hiukset. Laitoimme samanlaiset kylpytakit. Joonas meni laittamaan meille jotain syötävää minä taas vaihdoin lakanamme.
Söimme ja tällä hetkellä makasin alasti sängyllä tuon hieronnassa. Olin oikeasti jumissa. Tuo hieroi koko kehoni läpi, kirjaimellisesti. Tykkäsin eniten pää tai huulihierronnasta.
Päätimme mennä nukkumaan. Molemmat halaili toisiaan. Nukahdin tuon haliin ja siihen olisin voinut jäädä♡.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
HEHE NOI KAPPALEET SOI MUN WATPAD SOITTOLISTALLA JUST TOLLOIN... ANTEEKS OON VÄSYNY KELLO ON 4.14 JOTEN PAHOITTELEN🥄🥄🥄🥄
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...