Heitin takkini naulakkoon otin kenkäni pois ja juoksin ja hyppäsin Joonaksen sohvalle. Hän käveli ohitseni makuuhuoneeseen ja tuli sieltä t-paidan ja shortsien kanssa ja sanoi "tässä neitisein". Sanoin "En mä shortseja tarvii". Joonas näytti järkyttyneeltä, erittäin pahasti. Nauroin ja sanoin "Näkisitpä ittes, mulla on muuten joogashortsin noi tippuis heti mun päältä et jos haluut niin voin nekin laittaa". Joonas sano "pidä vaan ne sun joogahousus niin ei tarvii nostella sun housuja". Kävelin vessaa päin kunnes Joonas sanoi "Voit mennä mun makkariin vaihtaa vaatteet toi vessa on tosi pieni". Sanoin läpällä ja samalla nauraen "Ai porko haluu et riisudun sen makkarissa". Joonas näytti taas järkyttyneeltä ja sanoi "nyt loppu".
Vaihdoin vaatteitani ja haistelen Joonaksen paitaa se tuoksui taivaaliselle.
Olin valmis ja tulin ulos ja kapusin sohvalle.Katsoimme jotain leffaa tai siis minä Katsoin ja Joonas katsoi puhelintaan. Hän laittoi puhelimensa sohvapöydälle ja meni makaamaan. Hän nosti jalkansa minun reisilleni.
Päätin hetken päästä kutittaa niitä ja niin teinkin. Siitä lähti sota Hän nappasin mut sohvalle ja kutitti minua ja siitä sitten innostuin lähdin juoksemaan ympäri taloa. Hetken päästä istuin sohvalla Joonaksen päällä hajareisin. Pääni nojasi hänen olkapäällään kajarista pauhasi musiikki kunnes kuulemme jonkun sanovan "Y/N ja Joonas" tunnistan äänen olevan veljeni.
Sehän meni hyvin. Joonas kysyy "Mitä sä täällä". "Sitä vaan, että olin huolissani mun systeristä ja oisin halunnu puhuu sun kaa mut mä tästä meen Joelille enkä häiritse teijän, mitälie pano sessioo..." sanoo Olli. Juoksen veljeni perään ja sanon "toi ei ollu sitä miltä se näytti". "Ai ei vai" sanoo veljeni ja läpsäisee minua rinnoilleni.
Paiskaisen oven kiinni ja Joonas tulee halaamaan minua ja sanoo "kyl se siitä" sanon vihaisena "Mä en oo sulle vihanen vaan oon vihanen mun veljelle kun ei se mua noin vaan voi läpsii paikkoihin mihin vaan mun poikaystävä sais koskee". Joonas sanoo "mä ymmärrän".
Makailen Joonaksen päällä ja kysyn "Mitä me ollaan". Tua sanoo "en mä tiiä, mä tiiän vaan et sun paita on vähän turhan ylhäällä". Naurahdin, nousen istumaan ja sanon "Haluukos porkoliini laskee sen" tiesin, että paitani oli kääriytynyt rintaliivieni väliin jolloin pirkon olisi pakko kaivaa se. Joonas sanoi "Jos välttämättä haluat". Nyökkäsin tuolle. Nostin käteni ja tuo alkoi kaivamaan paitani esiin. Kysyin "No sanos mielipide". Tuo sanoi "Ei tekis pahaa tehä uudestaan". Luotin tuohon mieheen, en ikinä etene suhteissa nopeasti mutta nyt oli pakko huuta tämä asia "Porko mä rakastan sua". Näin hänellä tulevan kyynel silmästä hän tuli eteeni seisomaan ja sanoi "niin mäkin sua y/n". Tunsin kun hän nosti minut ja yhdisti huulemme. Tuo oli taivaallinen suudelma, voisin pysyä ainabtässä tilanteessa.
Hän heitti miut sängylleen ja tuli viereeni. Hän halasi ja leikki hiuksillani. Sanoin vaan "mä en oo valmis sit lakanaleikkeihin". Tul sanoi "Y/n ei sun tarvii, ei sen aika vielä oo. Sen aika on kun sä oot valmis ihansama jos siinä menee päivä tai sata-vuotta, kunhan mä saan rakastaa ja halata sua". Tuo lämmitti sydäntäni. Edellisessä suhteessa mun mielipidettä ei kysytty. "Suutelin tuota ja pyörähdin makaamaan hänen päällensä. Pörröttelin hänen hiuksiaan.
Nousin istumaan. Kävin sammuttamassa talon muut valot ja laitoin Makuuhuoneen sälekaihtimet kiinni... Joonas tuijotti mitä teen ja kysyi "Y/n kaikki hyvin". Sanoin "Joo mutten aatellu koko kaupungin edessä olla puol alasti". Joonas sulki silmänsä ja kääntyi. Sanoin "Ei mua haittaa jos katot näät mut kuitenkin joskus alasti. Joonas kääntyi takaisin katsomaan että mitä sähellän. Oti paitani ja rintsikkani pois. Kävelin ilman minkäänlaista yläosaa Joonaksen vaatekaapille. Kuulin "Mitä etit". Sanoin "tätä" ja näytin hänen t-paitaansa. Joonas nauroi. Suihkutin hänen pöydällä olevaa hajuvettä itseeni. Joonas sanoi muka vihaisena "Y/n!! Nyt mä en voi haistella sun lumoavaa tuoksua". Sammutin valot ja hyppäsin hänen päälle ja sanoin "mut voit maistella mua..". Painoin huulemme yhteen. Suudelman jälkeen käänyin pois Joonaksen päältä. Hän otti minut kainaloonsa halaukseen. Hän nuolaista korvaani ja kuiskasi "Hyvää yötä". Vastasin kuiskaten "Hyvää yötä ja oman kullan kuvia". Tunsin hänen rutistavan minua... siihen taisin sitten nukahtaa
VOCÊ ESTÁ LENDO
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfic"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...