34🤍

83 1 0
                                    

Y/n:
Lähdimme sairaalasta kotiin vauvva mukanamme. Olli Ei vastannut puhelimeen joten Joonaksen vanhemmat ajoivat meidät studiolle hakemaan rattaat, kävelisimme studiolta kotiin.

Astuimme studion ovesta sisään ja sieltä kuului vuohkintaa. Kenet paljastaisimme hommista. Valitettavasti rattaat olivat samassa huoneessa kun studion ainut sänky...

Joonas ja minä kävelimme huoneeseen sillä studiolla ei ole ovia paitsi äänityshuoneessa ja vessassa. "Pahoittelut" huudahdin. Joonas käveli huoneeseen ja huusi "Olli ja Aleksi mitä vittua". Kävelin huoneeseen ja järkytyin "Olli paneks sä Aleksia studiolla, miks vitussa" sanoin. "Te voitte lähteä, tästä ei puhuta" sanoi nolostunut veljeni.

TIMESKIP
olin lähdössä häämekko ostoksille Ollin ja Joelin kanssa. Joonas lähti Vaavin, Nikon, Aleksin ja Tommin kanssa puku ostoksille.

"Onko tää hyvä" Kysyin, olin pukenut v-aukkoisen häämekon. Nuo näyttivät nyrpeää naamaa. Vaihdoin mekon ja sanoin "Juu ei". Olli huusi "Tuu ees näyttää meille, iso Veikka haluu nähä". Kävelin tuonne ja kahden miehen naamat näyttivät häikästyneen... "Toi on super kaunis" sanoi Joel. "Tää on yks vaihtoehto" sanoin. Testasin monta mekkoa lähemmäs 15. "TÄSTÄ MÄ TYKKÄÄN" huusin 16 mekon kohdalla. Kävelin poikien luo ja heidän kasvonsa kirkastuivat "Toi on täydellinen" Joel sanoi. "Sä näytät ihan äitille, oot liian kaunis tossa mekossa" Olli sanoi. Kävelin halaamaan tuota ja sanoin "Kiitos". Kiertelin kauppaa ja löysin pitkän täydellisen hinnan ja hopean tiaran.

Pääsimme kassalle. "Se tekisi 1200€" sanoi kaupan täti. Maksoin sen, mutta järkytyin summasta... saisi Joonas tykätä.

TIMESKIP
Varasimme meille hääpaikan ja tänään menisimmee koristelemaan sitä. Raahasimme 3peräkärrylistä koristeita, laseja ja kaikkea muuta juhlapaikalle... huomenna olisi meidän häät.

Olimme matkalla juhlapaikkaan kello on 5.40 ja ajoimme tällä hetkellä pientä hiekkatietä juhlapaikalle. Veimme vauvvan hoitoon Joonaksen vanhemmille, jotka vuokrasivat huoneiston viikoksi Helsingistä.

Juhlapaikka on kaunis valkoinen "Linna" pihalla on upea terassi ja lampi jonka yli menee puinen silta mistä kävellään juhlapaikalle. Raahasimme tavarat sisälle ja jätkät tulivat auttamaan meitä.

Minä menin laittamaan ruokasalia valmiiksi ja muut jakoivat loput työt.
Laitoin jokaiseen pöytään pöytäliinat ja katoin ne laitoin pöytiin valkoisia kukkia. Tein skumppalaseista keskellä olevaan pöytään tornin niin, että siitä tulee skumppaputous....

TIMESKIP
Heräsin kello 4.40 sillä paras ystäväni tulisi auttamaan minua 5.40 hiusten, meikkien, mekon ja muutenkin valmistautumisessa.

Kävin syömässä hotellin aamupalan. Tommi ja Joel lupasi hoitaa kaikki kattaukset kuntoon aamulla. Söin aamupalan ja lähdin suihkuun.

Kaverini saapui ja minä istuin kylpytakki päällä. Aloitimme tekemällä minulle luonnollisen, mutta silti panostetun häämeikin. Meikin teko venähti kello on 6.30. Hän auttoi minua mekkoni pukemisessa. Tuo taikuri ystäväiseni loihti tukkaani kauniin hääkampauksen ja sai huntuni ja tiarani täydellisesti.

Autoin häntä hänen meikkinsä kanssa. Puimme hänelle morsiusneidon mekon sillä hän on ainut sellainen. Kiharsimme tuon hiukset ja lähdimme taksilla kirkolle kello 9.30.

Saavuimme 10.05 pienen kirkon pihaan ja kohta olisi minun aikani kävellä kirkkoon... Olli odotti minua kirkon ovilla ja sanoi "Vaikkei meidän isä ole täällä niin mä olen, äiti katsoo sua taivaalta ja on mukana sun juhlissa". Ovet aukesivat ja nyt oli minun aikani urut alkoivat soimaan ja astuin askeleen.....

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now