12🤍

133 1 0
                                    

Y/n:
Herätykseni soi kello 4.00, olin väsynyt ja Joonas kysyi "Mitä vittua Y/n" ja nauroi. Sanoin "En voinu vastustaa kun tiktokissa tuli vastaan soundi jossa huudettiin 'I wanna Fuck Joonas porko' niin oli se pakko laittaa herätykseks". Joonas nauroi ja sano "Just". Sanoin "Pue!!! Lähtö on puolentunnin päästä". Itse puin rennosti ja petasin sängyn. Olin ostanut meille riisifrutit jääkaappiin joten söimme ne.

Lähdimme ulos veimme roskiksen ja lähdimme ajamaan kohti helsinkivantaan lentokenttää. Tuo kysyi "Y/n rakas mihin me mennään". Sanoin "Se jää salaisuudeksi". Nauroimme.

Saavuimme lentokentälle ja tuo huusi "Mitä vittua me täällä tehään, en mä oo pakannut mitään mukaan". Nauroin ja otin laukkumme autosta ja sujautin pari pakettia maksetaan laukkuihin. käskin tuon odottamaan minua turva-tarkastuksen edessä. Menin odottamaan laukkujen kanssa jonoon jossa luki "HEL-ACL". Sain laukkumme hihnalle ja kävin tulostamassa lento-lippumme.

Menimme turvatarkastukseen. Kaikki meni muuten hyvin, mutta siinä on se 'Satunnais' huume liuska juttu, mun tuurilla jouduin siihen niinkuin aina. Sanoin Joonakselle "En mä näytä epäilyttävälle". Tuo nauroi.

Kävelimme portille 26. Olimme kreivi aikaan portilla. Kuului kuulutus ja suljin Joonaksen korvat. "Portti 26 aukeaa, portilta 26 lähtee lento alicanteen".

Kävelimme ulkokautta lentokoneeseen. Istuimme kahdenhengen rivillä siiven kohdalla. Ilmoitin Joonakselle "Mä istun ikkunan vieressä".  Tuo sanoi "Selvä neitoseni".

Istuimme odottelemassa lennon lähtöä ja tuo kultaseni sanoi "Rakas... ei sun ois tarvinnu ostaa meille lentoja mihinkään. Mun synttärilahjaksi ois riittänyt vaan sun halaaminen. Mulle isoin lahja mun elämäni aikana on ollu se et saan rakastaa sua". Päästin pari kyyneltä ja halasin tuota. Sanoin "Joonas mä rakastan sua, mä tiiän et sä rakastat myös mua". Tuo otti kädestäni kiinni ja sanoi "Paljonko matka makso mä maksan tän, laitan sun tilille rahat". Sanoin "Joonas liput oli niin halvat ettei ne ollu melkein mitään ja majoitus on mun kämppä". Tuo katsoi mua hämillään ja kysyi "Sun kämppä". Mumisin vastaukseksi.

Tunsin kun lentokone lähti liikkeelle samalla tuli kuulutus tukin Joonaksen korvat.

Kuulutus oli ohi ja kone kiihdytti kiitoradalle. Joonas kysyi "pelottaako". Sanoin "Vihaan nousua ja repäsin tuon käden, että voin puristaa sitä. Tuo laski kätensä reidelkeni ja rauhoitteli minua puhumalla.

Lentokone tasoittui ja aloimme kuuntelemaan nappikuulokkeilla mun soittolistaa... 'Befor you go' Alkoi soimaan. Tuijotin auringon nousua ja aloin itkemään. Tuo hattiwatti otti mut halaukseen ja kysyi "Mikä on". Sanoin "tää matka muistuttaa mua mun äidistä, hänestä joka katsoo mua pilvienpäältä mutta nyt se kattoo mua ylöspäin...mailman kaunein enkeli". Tuo tiukensi haliaan. Hän kysyi "Voi pieni, miks oot kokenut niin paljon paskaa". Sanoin "En tiiä, Pelataanko aliasta". Siitä lähti alias turnaus".

Katsoimme loppumatkan elokuvaa. Näin ikkunasta pyreneet ja näytin ne ikkunasta Joonakselle.

Laskeutuminen alkoi ja näin tuon rakkaan Hattiwattini paniikkissa. Otin tuon käden ja kysyin "Pelottaako" Tuo nyökkäsi. Oli minun vuoroni rauhoitella tuota. Otin hänet kainalooni, silitin tuon reittä ja kättä puhuin myös rauhallisesti, että Joonas rauhottuisi. Kone laskeutui ja Joonas huudahti "Aurinko we come". Nauroin. Otimme pikkulaukun ja lähdimme koneesta.

Odotimme, että laukkumme tulisi hihnalle. Saimme laukkumme ja etsin kyytimme. Näin Niinan äitini parhaan kaverin. Sanoin "Moi Niina" Tuo sanoi "Moi y/n rakas, miten voit". Sanoin "Hyvin". Lähdimme kävelemään autolle. Aurinko lämmitti meitä. Pääsimme autolle ja moikkasin Markkua Niinan miestä. Esittelin Joonaksen heille. Niina sanoi "Komea mies on, miks näyttää niin tutulle". Joonas sanoi "Oltiin meidän bändin kanssa edustamassa euroviisuja". Niina sano "Ai kun kiva, onko tää Ollin bändikaveri". Minä ja Joonas sanoimme molemmat "kyllä".

Pääsimme orihuela/torreviejaan. Niina antoi minulle avaimet. Veimme laukkumme eteiseen ja lähdimme kauppaan.

Pääsimme Mercadonaan ja ostimme ruokia, herkkuja, saippuoita ja yöpöydän laatikkoon tarvittavia pikkupusseja eli aikuisten karkkipusseja. Myyjä sanoi "Gracias por su visita" sanoi "Buenos noches y Buenos dia de trabajo". Lähdimme kaupasta ja sanoin Joonakselle "espanja vähän ruosteessa". Hän sano "Mä en ees tienny et osaat espanjaa tai et sul on kämppä täällä, missä muuten ollaan". Sanoin"Sain kämpän äidiltä perinnöksi ja ollaan Orihuelassa/ Torreviejassa". Tuo sanoi "kiva ja muuten super ihana talo.

Päästiin sisälle, kävinlaittamassa hanat valumaan ja poreammeen päälle. Sammutin hanat kaivoin Joonaksen ja minun uima-asut. Huusin "Joonas Tuu auttaan". Tuo tuli kiireellä ja sanoin "Pue noi". Hän kysyi "miks". Sanoin "pue".

Ilta oli myöhä raahasin tuon ulos talostamme sisäpihalle ja kävimme uimassa. Tulimme kämpille ja kävelytin tuon kattoterassin poreammeeseen. Tuo sanoi "y/n tää on ihana". Suutelimme poreammeessa halaillen. Uimavaatteet lensivät ympäri kattoterassia. Päätimme jatkaa makuuhuoneessa. Nappasin uimapuvut kuivumaan. Joonas laittoi verhot kiinni ja heitti mut sängylle. Hän kurotti yöpöydän laatikkoon ja nappasi pienen pussin. Tuo tuli päälleni ja siitä se lähti. Tuo työnsi Hattiwatti-sauvvansa sisääni. Huone täyttyi läähätyksiin ja vouhkintaan. Käänsin Joonaksen alleni. Nuolin tuon kaulaa ja tein hänen kaulaasaan omistus merkit. Hän painoi kätensä rinnoilleni ja nuoli kaulaani. Tuo nosti minut ja vei seinää vasten. Nyt olin miehen jota rakastan ja seinän välissä, Tuo kuumuus piti minua pakaroistani ja puristi niitä samalla kun kielemme teki solmua.

Menimme yhdessä suihkuun ja eihän meidän leikki loppunut. Tuo työnsi Hattivatti-Sauvvan sisääni, olin miehen ja seinän välissä tuon, hattivatti-sauvva teki kaunista pientä liikettä joka sai minut huokailemaan. Tuo työnsi sauvvansa  kunnolla sisään ja minulta kuului kunnon vuohkaus. Tästä vasta innostuimme. Tuo työnsi hattiwatti-sauvvaansa kaikella voimalla useamman minuutin sisääni. En tiedä oliko se enään mukavan tuntuista mutta sai kelvata, en tiennyt, että saisin tuosta pirun puolet esiin. Koko mies heilui samalla tyydyttäen minua. Useamman minuutin päästä lopetimme tuon kauniin leikkimme. Pesin tuon hattiwatti-sauvvan voimalla. Pesimme toisemme kunnolla joka ikisestä paikasta.

Pääsimme vihdoin nukkumaan. Nukahdimme lusikkaan.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
PAHOITTELUT...EN HALUU LUKEE TÄTÄ AAMULLA😶😬🥄🥄🥄🥄

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now