13🤍

113 1 0
                                    

Y/n:
Heräsin, kävelin pelkässä t-paidassa keittiöön. Kokkailen siinä jotain upeaa. Mulla on aina kajari päällä. Aloin sitten laulamaan "From walking home and talking loads. To seeing show in evening clothes ehit you. From nervous touch and getting drunk. To staying up and waking up whit you. Now we're". Tunsin kun tuo ihanuus halasi minua. Käännyin ja Suutelin tuota hattiwattia. Hän sanoi "Y/n lauletaanko tänään yhdessä jotain, haluun tietää mille meijän äänet kuulostaa yhessä". Sanoin "Tottakai" Suutelin tuota. Hän sanoi "Sul on täydellinen ääni". Sanoin "Kiitos, mä oon myös umpirakastunut sun ääneen". Tuo yhdisti huulemme ja nosti mut hänen syliinsä.

Saimme aamupalan syötyä ja vaihdoimme yöpuvun päivä asuihin.

Lähdimme vieressämme sijaitsevaan kauppakeskukseen ja kiertelimme siellä. Ostelimme vähän kaikkea. Kävimme syömässä mailman exsootisimmassa ravintolassa eli Burger Kingissä.

Pääsimme kotiin ja vaihdoimme uima kamppeet. Menimme pelaamaan vähän ranta-palloa, uimme ja yritin ottaa aurinkoa kunnes Joonas nappasi mut ja heitti uima-altaaseen.

Pääsimme takaisin sisälle laitoin Kajarin soimaan. Ja vinkkasin Joonakselle että nyt lauletaan kun Feel nothing tuli.

Joonas:
Molemmilla meillä oli synkkä menneisyys jollain tavalla. Tästä lähtee huippu duetto. Laitoin kameran kuvaamaan.(Voi laittaa biisin soimaan jos haluu). Y/n aloitti "I'm not saad, i feel nothing". Mä jatkoin "I'M silent, I'm done talking". Jatkoimme yhdessä "Don't come here please don't touch me. Fake smiles for fake People". Emme jatkaneet loppuun. Huusi "Y/n se oli täydellistä". Tuo naurahti ja suuteli minua. Sain täydellisen idean ja päätin ehdottaa sitä "Y/n pitäiskö meijän vetää xmas kiertueen vikalla keikalla love of mine tai my heart is hurricane kahestaan". Tuo sanoi "Mun mielestä hyvä idea mut miten ois hurricane pariskunta duettona".

Y/n:
Ehdotin pariskuntaversiona biisin vetoa. Joonas sano "otetaanko semmonen puol pariskunta versio ja puoliksi ei". Sanoin "Hyvä idea, kanttisko kysyy jätkiltä". Tuo kaivoi puhrlimensa ja kysyi. Tuo sano "y/n se sopi".

TIMESKIP
y/n:
Ylihuomenna alkaa joulukiertue johon mut ja Minna raahataan mukaan. Oon tutustunut jo Minnaan. Mun pitää olla eturivissä ja hyökätä lavalle ja suudella Joonasta... kyseenalaistan valintojani elämässä mutta ihan sama. Kävin nukkumaan.

Heräsin, päivä meni siivoillen ja muuten. Kävin myös kaupassa ostamassa tortellineja ja pestoa. Söin ruokaa wow. Katsoin leffaa kesken leffan Joonas soitti mulle gace timen ja puhuimme monta tuntia kunnes muistin että pitää pakata. Lähdin pakkaamaan kaikki hygienia tuotteet, vähän vaatteita, pyyhkeen ja saippuat. Aloin laulamaan kappaletta 'Another sun' samalla ollessani suihkussa.

Kävin nukkumaan kun olin vaihtanut Joonaksen hupparin päälleni. Nappasin tuon tyynyn kainalooni. Olen tainnut jäädä pahasti koukkuun Joonas Henrik porkoon...

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now