Y/n:
Saavuimme hotellille. Tommi meni säätämään jotain avaimista. Nyt se kääpiörumpali tuli takas. "Okei eli huone jako on seuraava. Huone 2237 Joonas ja y/n. Huone 2238 Niko ja Minna. Huone 2239 Mä ja Olli. Huone 2240 Joel ja Aleksi". Kaikki otti avainkorttinsa ja lähti.Aleksi:
Ei ei en kestä sen kaa samassa huoneessa mä sorrun sille heti. En voi sanoa etten ois ikävöinyt Joelia oon ollu aina rakastunut siihen.Päästiin meijän huoneeseen. Älä oo tosissas täällä on vaan yks sänky... ei vittu. Okei keskity. "ALEKSI... eiks me erottu luulin et silloin ei kuolata paidattomia exiä tai ainakaan kiihotuta niitten tuijjotuksesta". Vittu ALEKSI, sitte vessaan.
Okei nyt normaalisti sinne ja olkaa vaan kavereita. Vittu miks se makaa alasti noilla punasilla lakanoilla ruusu kädessä en kestä tätä. "NYT on alet käynnissä et tänne vaan jos haluut mua". Tässä vaiheessa en itseäni kieltele vaikka kuinka haluisin. Se on menoa sitten. Samalla kun juoksin sänkyä päin olin kerennyt jo riisua itseni.
Hyppäsin tuon päälle alasti ja siitä lähti sitten aikuisten miesten leikki. Tuo käänsi minut allensa ja siitä se lähti. Vähän väliä makailimme siellä tääl ja tutkimme sormillamme toistemme kehojen anatomiaa, en tiedä enään paikkaa jossa tuon sormet eivät olisi käyneet. Saatoimme maistella toisiamme ja vähän jopa nielläkkin. Hauska pikku leikki tämä. Aloimme leikkiä vähän toistemme kaluilla. Joel nosti mut ylös sängyltä, hetkenpäästä olin Joelin ja seinän välissä. Olimme kiinni toistemme kurkuista ja leikimme vähän kielileikkejä. Tuo sanoi hengästyneenä "Nyt saat tietää mille naisista tuntuu".
Tuo heitti mut mahalleen sängylle ja tuli hajareisin päälleni. Tunsin kun tuo alkoi työntämään perseeseeni tuon kalua. Hetken päästä tein asialle paussin ja käänsin tuon mahalleen ja sanoin "Sun vuoro saada kokee paratiisi". Aloin työntämään kaluani hiljalleen tuon sisään ja aloin nopeuttamaan tahtiani pikkuhiljaa. Huoneemme muuttui nopeasti vouhkimisen paratiisiksi.
Nyt vasta alkoi se nuolemisleikki nuolimme toisiamme varmaan jokapaikasta. Veikkaan, että löydän huomenna pikkuvarpaastanikin fritsuja. En kyllä ihmettele vaikka Joel löytäisi fritsuja mistä vaan. Nyt pyörimme sängyllä jatkaen anatomisia tutkimuksia.
Laitoimme telkkarista leffan pyörimään ja siinä sitten samalla pyörimme, nuolimmme toisiamme ja katsoimme leffaa. Mielenkiintoinen yö/ilta.
Istuin alasti salmiakki asennossa ja tuo nousi peiton alta ja taisi huomata kun kaunis alkoi elelemään omaa elämäänsä. Tuo nappasi siitä kiinni ja alkoi vetelemään rauhallisia vetoja. Hetki siinä meni ku minä vuohen ja tul veteli kaluani. Tul alkoi kiihdyttämään vauhtiaan ja vouhkinta valtasi huoneen.
Ihme, että tämä loppui. Olimme molemmat poikki ja nukahdimme kainaloikkain siihen hotellin sängylle. Ei tän näin pitänyt mennä.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•~•~
Kiitos mun kaverin saitte tän järkytyksen. Järkytyin myös itekkin kyllä.... Menetin mun yö-unet...
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...