23🤍

83 0 0
                                    

Y/n:
Heräsin talvi auringon paisteeseen ja näin, Joonaksen nukkuvan kainalossani ja Ollin pitävän jalastani kiinni. Herätin nuo kaksi ja Olli hyökkäsi halaamaan minua. Joonas nappasi kasvoistani kiinni ja suuteli mua. Halasin molempia poikia ja sanoin "Huomenta". Nuo molemmat sanoivat "Huomenta".

Hetken päästä lääkäri käveli huoneeseen ja sanoi "Huomenta y/n, heräsit. Juomaasi oltiin uskottavasti sekoitettu tyrmäystippoja, voimme ultrata ja katsoa vauvvan olon jos haluat varmistaa sen, verikokeista ei näkynyt mitään mikä vahingoittaisi vauvvaa". Sanoin "Voidaan ultrata, niin saan ainakin mielenrauhan asiasta". Lääkäri lähti huoneesta ja Olli tuijotti mua ja Joonasta suu auki. Sanoin "Ullatus". Tuo sanoi "Saatteko te LAPSEN". Joonas sanoi "Voi pieni Olli setä, juu pikkuporko tulossa". Tuo tuijotti meitä järkyttyneesti ja huusi "Musta tulee SETÄ".Veljeni herkistyi ja hänen silmistään alkoi tihkumaan pieniä suolatippoja. Halasin tuota ja tuo sanoi "Onnea teille. Y/n rakas pikkusisko, vuos sitten sä seisoit sillankaiteella melkein hypäämässä alas, nyt susta on tulossa äiti". Halasin, myönnän kyllä mullakin pari tippaa silmistä valui alas.

Ultrasimme vauvvan ja kaikki oli sillä pikkuisella hyvin. Saimme ohjeistukset siihen, että milloin pitää tulla sairaalaan jos tulee jotain. Lähdimme ulos sieltä, mutta jonkun pitää olla kokoajan mun kanssa.

Pääsimme kotiin ja aloin miettimään kehtoja ja muita, tiesin ettei se olisi vielä järkevää, mutta odotin pikku porkon syntymää. Mahani oli jo kasvanut vähäsen, pojilla oli alkamassa kohta kiertue. Mietin mitä tehdä lähdenkö mukaan vai jäänkö kotiin. Päätin lähteä mukaan.

Joonas oli lähtenyt studiolle, sillä vakuuttelin sille pärjääväni yksin. Hain Joonaksen akustisen kitaran ja aloin laulamaan mun suomenkielistä voimabiisiä, harvoin laulan suomeksi mutta nyt oli pakko.

"Kyl sä tiedät, et kun syntynyt on laulaen
Tietä kulkemaan
Silloin avata saa sydämii
Mut joutuu myös ovii sulkemaan
Vaik se sattuu". Oon aina rakastanut laulamista ja soittamista, laulun sanat tai ainakin kertosäe on mulle jotenkin henkilökohtainen.

sain sähköpostiin neuvola ajat, pääsisin mukaan kiertueelle ja se olisi hyvä sillä en halua olla yksin täällä pelkojen takia. Ensi viikolla olisi sitten lähtö...
Päätin käydä kaupassa ostamassa vähän kaikkea mukaan mm...suklaata...

Kaupan kärryt täyttyivät yllättävän nopeasti. Ostin kaikkea hammastahnasta, ruusuihin.

Pääsin kotiin ja soitin työnantajalleni, että onko mahdollista jos teen Amerikasta töitä etänä. Hän ymmärsi etten halua olla raskaana yksin ja tilanteeni.

Joonas saapui kotiin. Ensimäisenä hän juoksi luokseni nappasi mut syliin ja kantoi makkariin. Hän laski mut sängylle, tuli päälleni ja sanoi "Mulla oli ikävä". Suutelin tuota ja tuo huikkasi "pitäiskö mennä yhessä suihkuun ettei tuhlattais vettä liikaa". Naurahdin sanoen "Miks ei". Menimme suihkuun ja pesimme toisemme ja se suihku jäi sitten siihen Joonas alkoi halailemaan mun mahaa.

Puimme samanlaiset yöpuvun ja menimme sänkyymme katsomaan telkkaria. Halailimme toisiamme ja lököilimme siinä vierekkäin. Tuo halaili mahaani ja yritti kuunnella jos sieltä kuuluisi jotain muttei kuulemma kuulunut...En yllättynyt... Samalla tuon ihastellessa mahaani leikin tuon söpöillä blondeilla pörröisillä hiuksilla, en halunnut koskaan päästä otettani tuon hiuksista. Tätä rakkautta ei voi kuvailla tai koota sanoiksi. Voisin vain olla hänen kanssa aina ja ikuisesti. Huomenna olisi YSTÄVÄNPÄIVÄ. Vien tuon syömään. Nukahdimme toistemme kainaloihin ja elokuva jäi pyörimään taustalle.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Rawr

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now