26🤍

90 0 0
                                    

Y/n:
Huomenna olis lähtö Amerikkaan. Pojat on harjoitellut viimeiset viikot melkein joka pv studiolla. Kotona on tylsää yksin. Oon lähössä kauppaan ostamaan vielä huomiset matkaeväät ja loput tavarat.

Pääsin kaupasta, hain samalla meidän varastosta kivasti matkalaukkuja. Joonakselle löysin yhden ison matkalaukun, yhden pienenmän, käsimatkatavara laukun ja kitara boxin. Itselleni löysin kaksi isoa matkalaukkua, käsimatkatavara laukun, pienenmän matkalaukun ja söpön käsilaukun.

Aloin pakata tavaroitamme. Joonaksen pienempään laukkuun tulee esiintymis asut, meikit ja muut lavalle tarvittavat jutut. Joonaksen isoon laukkuun laitan kaiken muun. Käsimatkatavaroihin kaikki mitä tarvitsee matkalla ja parit vaatteet. Kitaralaukkuun Joonaksen esiintymis kitara, plektrat, kitara hässäkät, kaulanaruja ja vara kielet.

Mun laukkuihin tulee vaatteita, kenkiä, takkeja, hygienia ja kosmetiikka tuotteet, ensiapu tarvikkeet ja kaikkea muuta. Käsimatkatavara laukkuuni tulee meidän eväät ja mun omat tavarat. Laitan käsilaukkuuni meidän passit, maskeja ja laturit.

Nyt punnitaan laukut et niissä ei oo liikaa painoo. Kaikissa sopivasti tai vähän vajaa, Jes laskelmoin pakkaamisen hyvin. Sit mä alan muovittamaan näitä, vittu tää on tylsää ja ärsyttävää. Nimilaput enään. Valmista.

Siivosin koko talon ja aloin tekemäänmeille kahdelle ruokaa. Nyt mun kokkinurkkauksessa tehään nuudeleita...

Joonas tuli kotiin ja ennen ku kerkesin moikata Tuo sanoi "Voi rakas, sä oot siivonnut ja pakannut. Nyt sä teet vielä ruokaakin". Juoksin halaamaantuota ja sanoin "Ei mitään, ainakin se onnyt tehty". Suutelin tuota ja passitin sen käsienpesulle. Söimme rauhassa.

Katsoin meille huomiset vaatteet valmiiksi. Katsoin ettei meillä ole mitään sähkölaitteita seinässä paitsi puhelimet. Pääsee aamulla vähenmällä. "Y/n Rakas miks meijän pitää mennä nukkumaan jo nyt klo on vasta 8". Sanoin "Rakas meillä on aikanen herätys". Kävimme nukkumaan kun olimme antaneet yö pusut toisillemme.

TIMESKIP AAMUYÖ.
Y/n:
En yllättynyt muttei Tuo jätkä näyttänyt elon merkkejä tällein 3yöllä. Herätin tuonsuukolla ja sanoin "Hampipesulle ja vaatteet päälle". Itse jäin pelaamaan sänkyä kun tuo suohirviö nousi sängustämme ja käveli hitaammin kuin muumienmörkö. Petasin sängyn ja olin harjaamassa hampaitani samaa aikaa kun tuo. Puimme ja hain meille aamupalaa. Ostin meille eilen valmis latet, croisantit ja jugurtit kaupasta.

Lähdin tarkistamaan jokaisen pistorasian ettei mikään johto ole vahingossakaan jäänyt seinään. Tarkistin vielä, että molempien passit oli mukana niinkuin myös lompakot. Tarkistin että otin läppärini mukaan. Joonas näytti enenmän nukkuvaiselta ja mä stressasin.

Kello oli 3.25 ja lähdimme raahaamaan tavaroita alas. Klo 3.35 pihaan tuli bussi. Laitoimme tavaramme bussin ala lokerikkoihin.

Saavuimme bussiin moikkasimme jätkiä, crewtä ja muiden puolisoja tai siis Minnaa... Matka alkoi, ei ollut hulppeaa porukkaa meininki oli kuollutta.

Saavuimme lentokentälle veimme tavarat liukuhihnalle, turvatarkastus ja taas se satunnais huumenäyte otettiin multa vaikka mustaanpukeutunut rocki bändi tässä mun vieressä, eikös Väsynyt Joel klo 4aamulla oo epäilyttävämpi kun pirtsakka pikkutyttö.... ei näyttävästi.

Saimme Minnan kanssa raahattua tämän kuolleen lammaslauman portille 4. Tässä sitä odottellaan, että boarding alkaa. Koneeseen oli näyttävästi aikas vähän porukkaa tulossa.

Pääsimme koneeseen ja tämä kuolleiden mörköjen porukka nukkuu joten miks mä en vois. Siihen sitten nukahdin vasten Joonaksen olkapäätä ja tässä voisin pysyä. Rakastan tuota...

Laskeuduimme Pennsylvanian lentokentälle ja bussi odotti meitä pihalla. Yllätys oli, että kaikkien soittimet ja tavarat tulivat perille. Pääsimme bussiin ja siellä vasta alkoikin bileet.


I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Where stories live. Discover now