Y/n:
Kävelin urkujen tahtiin pitäen veljeni kädestä. Näin kuinka tätini ja sukulaisemme katsoivat minua. Olli lähti ja Joonas tuli viereeni nappasin tuon kädestä ja kävelimme vierekkäin alttarille. Felicia paras ystäväni päästi hunnustani irti ja käveli alttarin vasemmalle puolelle.Pappi lausui sanat "Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, y/ny/ly/n, tahdotko ottaa Joonas Henrik porkon aviomieheksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?"
"Tahdon" sanoin katsoessani Joonasta silmiin. Pappi jatkoi sanoen "Jumalan edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, Joonas Henrik porko , tahdotko ottaa y/ny/ly/n aviovaimoksesi, olla hänelle uskollinen ja rakastaa häntä hyvinä ja pahoina päivinä, aina kuolemaan asti?". "Tahdon" Joonas vastasi. Voit y/n toistaa sormuslupauksen perässäni "Minä rakastan sinua, Joonas Henrik porko. Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi ja olla sinulle uskollinen, kunnes kuolema meidät erottaa." Toistin papin sanat. Joonas voit toistaa perässäni "Minä rakastan sinua, Y/nY/lY/n. Haluan jakaa ilot ja surut kanssasi ja olla sinulle uskollinen, kunnes kuolema meidät erottaa." Joonas toisti papin sanat.Pappi sanoi "Nyt sormukset". Pappi antoi Joonakselle sormuksen ja Tuo lausui "Minä Joonas Henrik porko, otan sinut, Y/nY/lY/n, aviovaimokseni ja Tahdon rakastaa sinua hyvinä ja pahoina päivinä elämäni loppuun asti. Merkiksi annan sinulle tämän sormuksen" Tuo laittoi sormeeni kauniin sormuksen. "Morsian ole hyvä" Pappi sanoi. "Minä y/nY/lY/n, otan sinut Joonas Henrik porko, aviomiehekseni ja Tahdon rakastaa sinua hyvinä ja huonoina päivinä elämäni loppuun asti. Merkiksi siitä otan sinulta tämän sormuksen ja liitän sen minuun" laitoin sormuksen Joonaksen sormeen. "Voitte suudella" Pappi sanoi. Yhdistimme huulemme ja lähdimme kävelemään yhtäaikaa pois kirkosta.
Pihalla meitä odotti valkoinen limusiini. Hyppäsimme limusiinin kyytiin ja suutelimme pitkän suudelman. Rakastan tuota miestä "Nyt mä oon kirjaimellisesti porko". Laitoin isälleni kuvan jossa näkyi sormuksemme, mekkoni ja vauvvasta kuva jota kannan jokaikiseen paikkaan.
Saavuimme juhlapaikalla ja siellä lähti juhlat käyntiin. Vauvva jäi hoitoon kaverilleni johon olen koko ikäni luottanut. Saimme paljon häälahjoja ja onnitteluita. Juhlat lähtivät käsistä, Pojat alkoivat laulamaan vuosisadan kamalinta karaokea. Koputin Joonaksen olkaa ja sanoin "Rakas, tuutko tanssimaan". Tuo kääntyi ja sanoi "tietenkin". Tuo nappasi kädestäni ja kuljetti meidät keskelle tanssi lattiaa.
Kello oli kymmenen ja lähdimme limusiinilla meidän hotellille, vieraat olivat valinneet meille hotellin.
Saavuimme hotelli kämpin eteen. Naamani kirkastui ja huudahdin "Onko tää ees totta". Joonas sanoi "Ostin jotain käymästä scandikkia". Suutelin tuota ja nappasimme laukut mukaamme.
Pääsimme hotelli huoneeseen. Päätin jakaa ajatukseni "Joonas, pidettäisiin pitkästä aikaa kivaa" sanoin flirttailevalla äänellä. Tuo sanoi "Y/n....
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...