Y/n:
Heräsin klo 8.22 aamulla ja vaihdoin vaatteeni. Pakkasin kaikki tavarani tietäen, että tänään on pitkä päivä ja muutan Oulusta Helsinkiin. Asuisin Ollin luona niin kauan kunnes löytäisin oman kodin.
Herätin jätkät ja tein heille aamiaisen. Joonas ja Olli lupasi mua auttamaan muutossa ja suunnittelimme reittejä ja aikatauluja. Olin pakannut osan kamoistani sillä olen halunnut muuttaa jo viimeiset 5vuotta. Tiesimme, että joudumme ajamaan pohjoiseen pienen matkan päästäksemme Ouluun ja sieltä helsinkiin...Lähdimme ajamaan niin sanotulla "karaoke autolla". Lauloimme paljon matkalla ja juttelimme asioista maan ja taivaan välillä.
Saavuimme Ouluun meidän kotipihallemme. Astuin sisään eikä isää kiinnostanut pätkääkään. Pakkasin loputkin tavaroistani ja annoin muuttolaatikkoni pojille ikkunasta. Nostin huonekalujani ikkunasta ulos. Kävin hakemassa muualta meidän kodista kaikki tavarani ja annoin ne pojille. Laitoin ulkovaatteeni päälle. Kävelin isäni viereen nostin hänen pelikuulokkeensa pois ja sanoin "Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" nyyhkytin hieman ja Katsoin sekavaa ja hieman itkevää isääni. Ei se mun syy oo et se unohti mut...mulla ei kai sitten oo enään muutakun itseni ja jätkät.
Kävelin autolle ja lähdettiin ajamaan Helsinkiin. Olli kysyi "Mitä sanoit isälle". Sanoin kaiken mitä sille sanoin.
Pääsimme vihdoin Olille pojat auttoi minua kantamaan tavarani sisälle, että saataisiin järjesteltyä kaikki huomenna. Olli kysyi "Y/N kun Joonas jää meille yöks niin voiko se nukkuu sun vieres kun en jaksais hakee patjaa". Vastasin "tottakai voi" ja hymyilin. Laitoin sänkyyni lakanat ja vaihdoin yöpuvun ja kävin nukkumaan. Tunsin kun se söpöläinen kömpi viereeni mutta jätti pienen etäisyyden. En saanut unta kun tuntui, että joku tuijottaa. Käännyin varovasti ja näin sen pörrötukkaisen palleron tuijottavan minua. Talossa oli täydellinen hiljaisuus ja hän sanoo käheällä äänellä "tykkään sun vihreistä silmistä". Naurahdin ja sanoin "sun silmät on kun hohtava kristalli". Hän naurahti ja sanoin "hyvää yötä, ja yritä nukkua äläkä tuijota mua". Sain vastaukseksi "Halusin vaan halin kun tuntuu et tarviin sellasseen". Halasin tuota paidatonta miestä ja sanoin "öitä". Nukahdin.
Joonas:
Onko oikein rakastua? Varmaan on jos osaa rakastaa välillä tuntuu etten ole tehty rakkautta varten. En ole romantikko mutta haluan vain lähemmäs tuota kaunista tyttöä. Haluan vain halata ja silittää tuota Matelan nuorinta tytärtä. Näin vierelläni nukkuvan ja tuhisevan pikkutytön. Tajusin sen, haluan elää tuon kanssa. Mietin tekisinkö liian isoja päätöksiä liian nopeasti. Annan ajan näyttää tien.Y/n:
Heräsin aamulla yhdeksän aikoihin, vaihdoin vaatteeni ja tein aamutoimet. Aloin purkamaan muuttolaatikoita ja siirtelemään hyllyköitä. Kuulin kun suohirviö Joonas nousi sängystä sanoen "Huomenta". Vastasin "päivää" samalla se hirviö katosi.
Sain vihdoin huoneeni sisustettua olen innoissani siitä mille huoneeni näyttää, se on täydellinen. En keksinyt mitään tekemistä enkä kyllä jaksanutkaan tehdä mitään.
Koko päivä meni katsoessa Joonaksen ja Ollin kanssa netflixiä, tilasimme kiinalaista ja söimme. Päivän olisi voinut käyttää paremmin mutta en jaksanut...
YOU ARE READING
I GUESS I'M IN LOVE ♡ ♡blindchannel♡
Fanfiction"Alkoholi tai sun peli ei koskaan oo rakastanut sua mutta se 14-vuotias tyttö joka teippas sun viinikaapin kiinni ja piilotti sun tietokoneen rakasti....hyvästi iskä" Y/n. Tarina kertoo 22-vuotiaasta tytöstä joka on kokenut kovia, hän on menettänyt...