33🤍

88 1 1
                                    

...vauvvan itku, ei siinä muuta kun itsekkin aloin itkemään. Lääkäri huusi "Hei Joonas, haluatko leikata napanuoran". Joonas pussasi kättäni ja käveli toivottamaan vauvvan mailmaan.

Lääkäri toi vauvvan syliini, kyllä siinä itku pääsi kun vauvva lopetti itkemisen kun tuli syliini. Joonas silitteli vauvvan ja mun päitä Olli halas mua ja varasti vauvvan hetkeksi.

Joonas nappasi vauvvan Ollilta ja sanoi "Mun tyttö tänne". Naurahdin ja Olli sanoi "mä sitten otan mun siskon". Olli halasi mua ja kysyi "Miten voit". Vastasin "hyvin". Lääkäri vei vauvvan tarkastukseen ja Joonas tuli suutelemaan minua. "Rakas sä selvisit, nyt toi pikkunen on meidän kaa täällä mailmassa" Joonas sanoi. Oli edelleen shokissa ja halasin tuota.

"Kaikki hyvin, paino on 3.455kg pituus 48cm ja kaikki kunnossa". Lääkäri sanoi samalla tuoden vauvvan syliini. "Hei, rakas". Sanoin silitellen vauvvan päätä. Olli lähti ja sanoi "Tuun hakee teijät, kun pääsette sairaalasta". "Nähdään silloin" sanoin. Joonas änkeytyi viereeni ja otti minut kainaloon, hän sanoi "onpas tää pikkunen tosi kaunis, niinkun äitinsä". Naurahdin ja sanoin "kaunishan tää on, sillä on sun nenä". "Se kyllä näyttää meille molemiille". Joonas kysyi "Voinko soittaa mun vanhemmille video-puhelun". Nyökkäsin ja Suutelin tuota.

Joonaksen vanhemmat
"Moi äiti, arvaa
Missä ollaan
Y/n kaa"
"Kerros, en
Kyllä osaa
Arvata"
"Eihän noi
Mummot ikinä
Osaa arvella
Mitään"
"Hei, poika
Äläs yhtään
Mummottele
Minua"
"Mut sähän
Oot mummo"

Joonas käänsi kameran minuun ja vauvvaan ja vilkutin kameraan. Joonaksen äiti purskahti itkuun.

"Rakkaat me lähdetään
Tulemaan sinne"
"Okei, ei
Tarvii mut
Tulkaa vaan"
Puhelu loppui ja minä purskahdin itkuun sillä tajusin, että sylissäni oli pieni ja kaunis tyttövauvva, jonka isä on Joonas Porko. Halasin Joonasta ja nostin vauvvan niin, että se oli molempien sylissä. "Mä rakastan sua" sanoin. "Mäkin sua, oon onnellinen et ens kuussa on häät, oot sitten virallisesti porko". Suutelin tuota, taisimme nukahtaa sairaalasängylle vauvva sylissä...

Lääkäri herätti meidät sanomalla "Y/n, osaatko imettää vai opetanko". Katsoin Joonasta ja muistin, että sekin pitää opetella "Juu, opeta vaan". Siinä opettelimme imettämmistä.

Hoitaja paiskahti huoneeseen ja sanoi "Teille olisi vieraita". Lääkäri sanoi "Jos vanhemmille käy niin vieraat voivat tulla. Imetyksen opettelu on hoidettu". Sanoin "sisään vaan".

Joonaksen vanhemmat lävähtivät sisään. "Joonas sä et kertonut et saatte y/n kaa lapsen". Naurahdin ja Joonaksen äiti tuli halaamaan minua ja sanoi "miten voit, pikku y/n". "Hyvinhän tässä, oma tytär sylissä ja mies kainalossa". "No eihän siinä huonosti voi voida. On kyllä Joonas ylpeä sillä hänellä on upea vaimo ja upea tytär". Jouni Joonaksen isä halasi minua ja sanoi "onpas Tuo lapsonen kaunis, on Joonakselle tullu lotto voitto sillä kaunis nainen ja tytär". Naurahdin ja Joonas sanoi "nyt faija loppu". Jouni sanoi "Kerroppas isälle tuosta yöstä". Katsoin Joonasta järkyttyneesti sillä hänen isä kysyi vähän liian henkilökohtaisen kysymyksen. "NYT Jouni loppu" sanoi Joonaksen äiti.

I GUESS I'M IN LOVE ♡  ♡blindchannel♡Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ